Blogiau už rūkymą: 6 sveikatai itin žalingi įpročiai

Sveikata – brangiausias žmogaus turtas, kuriuo reikia ypatingai rūpintis. Vis dėlto šiuolaikiniame pasaulyje rūpintis sveikata ir kokybišku gyvenimu darosi vis sveikiau, o blogų įpročių yra visur.

17

Skelbiami šeši pagrindiniai sveikatos žudikai, kuriuos privalote pašalinti iš savo gyvenimo.

(17 nuotr.)
FOTOGALERIJA. Krentančių kilogramų garantas: kaip turėtų atrodyti maisto porcija

Visą dieną sėdite

Net jeigu reguliariai sportuojate, per visą dieną padaryta žala yra sunkiai ištaisoma. Būtent todėl darbas ofise ir sėdėjimas visą dieną prie kompiuterio sukelia labai daug sveikatos problemų. Kaip skelbia sveikatos ekspertė, didžiąją dalį vėžinių susirgimų lemia mažas aktyvumas ir raumenų veiklos trūkumas.

Būtent todėl darbe svarbu daugiau judėti arba įsigyti stovimą stalą. Jei tokių galimybių neturite, tuomet kas valandą pasivaikščiokite ar padarykite kelis pratimus.

Valgote daug mėsos ir sūrio

Šiuose maisto produktuose gausu hormonų, kurie skatina vėžinių ląstelių augimą. Pietų Kalifornijos universitete atliktas tyrimas parodė, kad žmonės, kurie valgė daug šių produktų, sulaukę vidutinio amžiaus net keturis kartus dažniau sirgo vėžiu.

REKLAMA

Patariama šiuos baltymus pakeisti daržovėmis ir vaisiais. Jų prisotinti mitybos planai pagerina medžiagų apykaitą, mažina sirgimų riziką.

Naudoti gamtines dujas

Gamtinėse dujose gausu anglies monoksido, azoto dioksido ir formaldehido. Šie trys teršalai taip pat yra cigarečių dūmuose. Tad būtina naudoti ventiliatorius – oro vėdintuvus, kurie surenka bent mažą dalį nuodingų medžiagų.

Gaminkite su natūraliais aliejais

Teigiama, kad moterys, kurios didžiąją dalį laiko praleidžia virtuvėje, turi didesnę riziką susirgti plaučių vėžiu. Tai lemia naudojamas aliejus, kuris išskiria nuodingas medžiagas, todėl smarkiai kenkia plaučiams. Įprastą aliejų, kuriame taip pat gausu riebalų, pakeiskite natūraliais.

Alyvuogių aliejus nėra tinkamas kepti, tad jį naudokite salotoms. Avokadų, kokosų aliejai yra tai, ką turėtų naudoti kiekvienas namuose.

Kokosų aliejus.  Deginimasis„Journal of the American Medical Association“ teigia, kad deginimasis lauke sukelia net 420 tūkst. vėžio susirgimų JAV kiekvienais metais. Jei norite natūralaus įdegio, valgykite daugiau morkų ar pomidorų, taip pat naudokite stiprius apsauginius kremus.MiegasMiego trūkumas kenkia ne tik jūsų socialiniai aplinkai, tačiau didina kraujo spaudimą. Miego trūkumas gali sukelti širdies infarktą, insultą ar persivalgymą, todėl atsiras dar daugiau sveikatos problemų. Būtina išmiegoti mažiausiai aštuonias valandas, tačiau taip pat nepersimiegokite, nes tai kenkia taip pat, kaip ir miego trūkumas.Vis dėlto kalbama apie kokybišką miegą, o jį pasieksite tik tokiu atveju, jei išvengsite streso, nevalgysite tris valandas prieš miegą ir nenaudosite elektroninių prietaisų lovoje. Fotolia.com)" class="articlePhoto">

 

 


Rašyti komentarą...
V
Valentas
2016-06-24 09:40:32
Pranešti apie netinkamą komentarą
Keista darosi skaitant straipsnius. Ką jūs priimat į darbą ir kam leidžiate rašyti visokias pievas. Viskas kaip ir gerai, bet dažnai faktai prasilenkia su realybe. Jau senai moklininkų ištirta, patvirtinta jog pilnam organizmo atsigavimui užtenka minimaliai 6 val miego. Straipsnyje rašoma minimum 8 valandų per parą. Nustokit rašyti savo nuomonę straipsniuose. Na o kai rašot daugiau pasidomėkite apie tai ką rašot. Šitas straipsnis dar nieko, bet kai prirašoma visokių patarimų gerinti gyvenimo kokybei, kurie aiškiai prasilenkia su realyne darosi pikta skaityt. Protingas žmogus paskaitys ir tiesiog supras jog straipsnio autorius mažai apsišvietęs ir pats nesupranta apie ką kalba. Na bet nemaža dalis skaitovų paprasti žmonės kurie šventai tiki tuo ką paskaito, nes jug spaudoje kaip ir neturėtų būt faktų laužtųiš piršto ar panašiai. Gerb. Tv3 redakcija nežinau ar ten pas jus yra koks asmuo , kuris peržiūri straipsnius prieš juos talpinant plačiajai skaitovų auditorijai, jei yra tai matomai nelabai skaito tai ką skelbiat. Svarbu paskelbt, nesvarbu ką. Užkimškim skaitovų smegenis studentų jums rašomais straipsniais, kur rašoma tema mažai domimasi svarbu parašyt, svarbu, kad skaito.
Atsakyti
0

U
Ugnius
2016-06-24 13:11:06
Pranešti apie netinkamą komentarą
Sveikatai pavojingi ir dauguma vyru potencija stiprinanciu vaistu. Jei ieskai kazko saugesnio, tai tik Spedra galima prie tokiu priskirti. Del gero toleravimo tinkama ivairaus amziaus vyrams net ir turint sveikatos sutrikimu. Palengvina stiprios erekcijos pasiekima jau po 15-30 minuciu po vaisto isgerimo.
Atsakyti
0

x
xxx
2016-06-24 13:11:30
Pranešti apie netinkamą komentarą
Butent del to, kad Spedra gali suveikti iskart isgerus, as ja ir pradejau vartoti. Gydytojas minejo, kad tai greiciausio poveikio vaistas erekcijai stiprinti. Nenuvilia ir veikimo trukme. Pakankamai efektyvu ir tuomet, kai myliesi dar po 6-7 val po vaistu isgerimo.
Atsakyti
0

SKAITYTI KOMENTARUS (4)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų