10 Italijos prekinių ženklų, kuriuos turėtų žinoti kiekvienas mados gerbėjas

Italija mados istorijoje – nenuginčijamai svarbi. Ši šalis pasižymi ne tik garsiais, aukščiausios klasės drabužių prekiniais ženklais, bet ir dizaineriais, mados namais, kurie prisidėjo prie viso pasaulio aprangos stiliaus formavimosi. XXI-ame amžiuje Italijos diktuojamos mados ir toliau yra laikomos vienos svarbiausių bei įtakingiausių pasaulyje.

„Bottega Veneta“

„Bottega Veneta“ yra prabangus italų prekės ženklas, įkurtas 1966 m. Michele Taddei ir Renzo Zengiaro ir kuris specializuojasi aukščiausios kokybės odos gaminiuose ir aksesuaruose. Šis prekės ženklas neabejotinai geriausiai žinomas dėl naudojamos įmantrios, rankomis austos technikos, kuri kerta odą ar zomšą, kad būtų sukurtas faktūrinis šaškių lentos raštas.

„Versace“

Gianni Versace įkurtas 1978 m. italų prekės ženklas aprėpia praktiškai viską, kas susiję su prabanga. „Versace“ drabužių mados kolekcijos labiausiai yra žinomos dėl ryškių spalvų, drąsių raštų ir ryškios grafikos.

„Gucci“

1921 m. Guccio Gucci įkurtas prekinis ženklas yra vienas iš seniausių Italijos drabužių prekinių ženklų. Dizaineris Guccio Gucci, įkvėptas prabangaus žmonių gyvenimo būdo, kurį pastebėjo dirbdamas Paryžiaus ir Londono viešbučių prekyboje, sugalvojo išskirtinę aprangą, kurioje dominuoja žymiosios žalios ir raudonos juostelės ir, žinoma, visų mėgstama G monograma.

REKLAMA

„Giorgio Armani“

Savo mados imperiją dizaineris Armani pradėjo 1975 m., perkėlęs savo dizaino viziją į kasdieninį žmonių gyvenimą ir prabangų gatvės stilių. „Giorgio Armani“ vardas iškart sukelia stiprų juodų kostiumų, aptakių odos gaminių ir skoningo ekstravagantiškumo, vaizdą.

„Prada“

1913 m. Mario Prada įkurti mados namai greitai patyrė milžinišką sėkmę ir jau 1919 m. buvo patvirtinti kaip oficialūs Italijos karališkojo namų tiekėjai. „Prada“, kaip ir daugelio kitų žinomų mados namų, šaknys – prabangūs odiniai gaminiai.

„Miu miu“

„Miu miu“ prekinis ženklas, įkurtas 1993 m. gavo vardą iš Miuccia šeimos slapyvardžio. Geriausiai žinomas dėl rankinių kolekcijų, kuriose niekada netrūksta spalvų ir energijos, ekscentriškai nepaisomų taisyklių.

„Sunnei“

Loris Messina ir Simone Rizzo 2013 m. sukūrė dar gana jauną mados prekinį ženklą – „Sunnei“. Rūbų dizainas yra modernus, medžiagų pjūviai yra šiuolaikiški, o gatvės drabužių ir gatvės kultūros įtaką galite pamatyti visose prekės ženklo kolekcijose.

„Diadora“

„Diadora“, įkurtas 1948 m., iki šių dienų varžosi aukščiausios kokybės klasikinės sportinės aprangos rinkoje. Pirmasis Venecijos prekės ženklo produktas buvo kalnų batų pora, tačiau vėliau jų produkcija išsiplėtė.

„Aspesi“

Nuo 1969 m. „Aspesi“ pateikia vieną įdomesnių šiuolaikinio italų dizaino kontrastų. Nors tradicijų ir modernumo derinys atspindi daugelyje Italijos mados prekės ženkluose, „Aspesi“ šį stilių kokteilį pakelia į naujas aukštumas.

„Stone Island“

„Stone Island“ prekinis ženklas buvo įkurtas 1982 m., tačiau jo šaknis galima aptikti ir daugiau nei prieš šimtmetį Rivetti šeimoje, kurie drabužių gamyba užsiima nuo XIX a. vidurio. „Stone Island“ gaminami vieni patraukliausių kada nors matytų drabužių, įskaitant: švarkus, kurie keičia spalvą pagal temperatūrą, rūbus su „savaime besigydančiais“ audiniais ir medvilniniu audiniu, pririštu prie nerūdijančio plieno.


Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (0)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų