Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Gydytojas davė gudrų patarimą, kaip greičiau užmigti ir naktį gerai išsimiegoti. „BBC“ televizijos laidoje, kuria medikas vėliau pasidalino savo „TikTok“ platformoje, dr. Karanas Rajanas paaiškino, kaip veikia „3–2–1“ užmigimo rutina.

Gydytojas davė gudrų patarimą, kaip greičiau užmigti ir naktį gerai išsimiegoti. „BBC“ televizijos laidoje, kuria medikas vėliau pasidalino savo „TikTok“ platformoje, dr. Karanas Rajanas paaiškino, kaip veikia „3–2–1“ užmigimo rutina.

REKLAMA

Žarnyno chirurgijos specialistas iš Sunderlando, Didžiosios Britanijos, aiškina, kad pagal šį metodą nurodoma, ką reikia daryti tris, dvi ir vieną valandą prieš einant miegoti – jo teigimu, tai padeda naktį labai gerai išsimiegoti, rašoma dailystar.co.uk.

Trys valandos prieš einant miegoti negalima daug valgyti ir vartoti alkoholio

Jis sako: „Trys valandos prieš einant miegoti negalima daug valgyti ir vartoti alkoholio. Alkoholis užkerta kelią greitų akių judesių miegui, kurio būtinai reikia norint gerai pailsėti.

O jei prieš miegą per daug prisivalgysite, gali pradėti graužti rėmuo ir kilti virškinimo problemų, o tai taip pat neigiamai paveikia miego kokybę.“

REKLAMA

Dvi valandos prieš einant miegoti atsikratykite visų darbų, vienai valandai likus iki miego – sunkiausias žingsnis

Dr. Karanas tuomet paaiškino antrąjį skaičių: „Dvi valandos prieš einant miegoti atsikratykite visų darbų – turite būti atsipalaidavę ir pradėti nusiraminimą. Vienai valandai likus iki miego – sunkiausias žingsnis – jokių ekranų. Tai reiškia, jokio televizoriaus žiūrėjimo vėlai vakare!“

Šį vaizdo įrašą jau peržiūrėjo daugiau nei pusė milijono žmonių, tūkstančiams jis patiko ir daugelis paliko komentarų. Didelė dalis žmonių sutiko, kad paskutinė taisyklė dėl ekranų nenaudojimo jiems yra per sunki.

REKLAMA
REKLAMA

Viena moteris rašė: „Man būtų lengviau tiesiog išvis neiti miegoti. Niekaip negaliu išjungti TV prieš eidama miegoti.“

@dr.karanr

Cheeky sleep hack! ##sleep ##bbc ##lifehack ##doctor ##schoolwithdrkaran

♬ Night Trouble By Petit Biscuit - Tyler

Buvo ir daugiau pritariančių: „Netiesa, kiek kartų aš užmiegu ant sofos žiūrėdamas televizorių. Ironiška, daugybę vakarų tavo „TikTok“ vaizdo įrašai yra paskutinis dalykas, kurį žiūriu prieš eidamas miegoti.“

Medikai pataria ištikus nemigai susirašyti visus nerimą keliančius dalykus, jei bandydami užmigti vis pradedate dėl jų nerimauti. Taip pat rekomenduojama negalint užmigti atsikelti iš lovos ir užsiimti kokia nors atpalaiduojančia veikla, ypač jei lovoje vartotės jau ilgai, o tada grįžti atgal į lovą miegui, kai pajusite mieguistumą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų