
Jei atsarginės dalies gedimą kompensuoja neriboto laiko garantija, autorizuotas „Volvo“ aptarnavimo centras sutaisys arba pakeis dalį nauja nemokamai darbo metu ir per numatytą laiko trukmę.
„Tam, kad dalims galiotų neriboto laiko garantija, privaloma reguliariai atlikti automobilio aptarnavimą „Volvo“ nustatytais terminais, kurie yra nurodyti aptarnavimo ir garantijos sąlygose. Be to, tam, kad galiotų neriboto laiko garantija, pirkėjas automobilį turi naudoti, prižiūrėti ir rūpintis taip, kaip nurodyta naudotojo vadove ir aptarnavimo ir garantijos knygelėje. Pirkėjas turi reguliariai tikrinti alyvos ir kitų automobilio skysčių lygį ir, jei reikia, juos papildyti savo sąskaita“, – patikslino Algirdas Binkevičius.
Garantija netaikoma aksesuarams, natūraliai eksploatacijos metu susidėvinčioms dalims ar medžiagoms, tokioms kaip skysčiai, filtrai, lemputės, žvakės, stabdžių trinkelės ir diskai, amortizatoriai, skirstomieji diržai ar valytuvai. Garantija negalioja dalims, kurių keitimas būtinas dėl bet kokių išorės veiksnių įtakos.
„Volvo“ klientas dėl „Customer Lifetime“ neriboto laiko garantijos gali kreiptis į bet kurį „Volvo“ įgaliotą priežiūros centrą Baltijos šalyse ar kitose programoje dalyvaujančiose Europos Sąjungos šalyse

