„Volkswagen“ užregistravo naują patentą, kuriame demonstruoja „naujoviška“ prietaisų valdymo technologija. Vietoje to, kad tam tikrus veiksmus atliktumėte naudodamiesi fiziniais mygtukais ar už vairo esančiomis rankenėlėmis „Volkswagen“ inžinieriai pagalvojo, jog tai galėsite padaryti naudodamiesi jutikliais ant vairo.
Patento nuotraukose matyti, jog vairo šonuose sumontuotas ne vienas, bet keli lietimui jautrūs mygtukai, kuriais, tikėtina, „Volkswagen“ tikisi vairuotojui palengvinti tam tikrų prietaisų valdymą.
Kairėje pusėje esančiais jutikliai valdytumėte pagrindinius jungiklius, o dešinėje – antrinius. Pagrindiniu jungikliu vairuotojas galėtų pasirinkti atitinkamą funkciją, pavyzdžiui, valdyti šviesas, o antriniais jungikliais – konkretų veiksmą. Panaši sąveika vyktų su posūkio šviesomis, garso ar ryšio priemonėmis.
Remiantis Vokietijos automobilių gamintojo informacija, toksai sprendimas leistų vairuotojui nenuleisti rankų nuo vairo, o tai turėtų turėti teigiamos įtakos saugumui. Taip pat sumažės fizinių mygtukų skaičius, o tai, neabejotinai, yra labiau ekonominis privalumas iš gamintojo pusės.
Tokį „Volkswagen“ argumentą sunku suprasti, mat bet kokia sąveika su lietimui jautriais mygtukais ar ekranais niekada nebūna sklandūs. Tad vietoje bandymo padidinti saugumą, „Volkswagen“ elgiasi priešingai.
„Volkswagen“ pastaruosius keletą metų be didesnės pertraukos klausėsi gausybės priekaištų dėl neišpildytos ir ergonomiškai sudėtingos prietaisų valdymo sistemos „Volkswagen Golf“ ar „Volkswagen ID.3“ automobiliuose. Ir nors gamintojos vadovas žadėjo sugrįžti prie fizinių jungiklių, tačiau šis patentas rodo, jog „Volkswagen“ yra linkusi elgtis priešingai.