
Šio „Ford Mustang“ priekyje yra sumontuotas 7.0 litrų benzininis variklis, kuris išvysto 600 arklio galių ir 813 Nm sukimo momentą. Kaip bebūtų keista, „Ring Brothers“ specialistai naują variklį aprūpino ne tiesioginiu įpurškimu, bet laiko patikrintais karbiuratoriais, o tiksliau - vienu karbiuratoriumi.
Didžiulis sukimo momentas į galinius ratus perduodamas per „Tremec T56“ šešių bėgių pavarų dėžę, kurios perdavimo skaičiai buvo optimizuoti specialiai šiam modeliui.
„Ring Brothers“ kurdami šį „Mustang“ taip pat atsižvelgė ir į dar vieną dalyką - pakabą. Nors tokie automobiliai kaip „Ford Mustang“ dažniausiai geriau elgiasi ne lenktynių trasoje, o tiesiame greitkelyje. Tačiau „Ring Brothers“ sako, jog šis „Ford Mustang“ sugebėtų įveiktų aštriausią posūkį neiškėlęs baltos vėliavos.

Tradiciškai, tokie projektai labai dažnai neatsiperka. Taip yra ir su šiuo „Ford Mustang“. Į automobilio kūrimą investavę daugiau nei 350 tūkst. dolerių, vaikinai iš„Ring Brothers“ atgavo tik 346 tūkst. dolerių. Bent jau už tokią sumą jis buvo parduotas viename iš Jungtinėse Valstijose vykstančių aukcionų.

