Automobilis pasižymi įspūdingais matmenimis – 5 100 mm ilgio ir 2 050 mm pločio – ir skirtas vandenilio vidaus degimo variklio bei hibridinės sistemos veikimo tyrimams ekstremaliomis sąlygomis. Skystasis vandenilis jame laikomas kriogeninėse talpyklose, palaikant maždaug –253 °C temperatūrą.
Daugiau naujienų apie elektromobilius – specialioje „Elektromobilis“ rubrikoje.
Nors „Toyota“ dar nepateikė tikslių variklio galios parametrų, prognozuojama, kad jie bus artimi „GR010 HYBRID“ bolide esančiam agregatui – maždaug 680 AG.
Visgi, realus potencialas, atsižvelgiant į technologinę bazę, galėtų siekti ir iki 950 AG. Vienas iš didžiausių iššūkių – sukurti patikimą kuro temperatūros valdymo sistemą, kuri leistų palaikyti vandenilį skystoje būsenoje nuo talpyklos iki pat variklio.
Šis projektas neapsiriboja vien variklio technologijomis – inžinieriai taip pat tiria kuro papildymo procedūrų saugumą ir kuria infrastruktūrą, atitinkančią būsimas FIA taisykles.
Ilgalaikis „Toyota“ tikslas – 2028 metais sukurti naują WEC/Le Mano lenktynių kategoriją, kurioje varžytųsi būtent vandeniliu varomi prototipai.