• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Toyota Gazoo Racing“ pristatė naują koncepcinį modelį – „GR H2 Racing Concept“, varomą vandeniliu. Nors kol kas tai tik prototipas, automobilis jau yra visiškai funkcionalus ir sukurtas remiantis „GR010 HYBRID“ pagrindu.

Toyota Gazoo Racing“ pristatė naują koncepcinį modelį – „GR H2 Racing Concept“, varomą vandeniliu. Nors kol kas tai tik prototipas, automobilis jau yra visiškai funkcionalus ir sukurtas remiantis „GR010 HYBRID“ pagrindu.

REKLAMA

Automobilis pasižymi įspūdingais matmenimis – 5 100 mm ilgio ir 2 050 mm pločio – ir skirtas vandenilio vidaus degimo variklio bei hibridinės sistemos veikimo tyrimams ekstremaliomis sąlygomis. Skystasis vandenilis jame laikomas kriogeninėse talpyklose, palaikant maždaug –253 °C temperatūrą.

Daugiau naujienų apie elektromobilius – specialioje „Elektromobilis“ rubrikoje. 

Nors „Toyota“ dar nepateikė tikslių variklio galios parametrų, prognozuojama, kad jie bus artimi „GR010 HYBRID“ bolide esančiam agregatui – maždaug 680 AG. 

REKLAMA
REKLAMA

Visgi, realus potencialas, atsižvelgiant į technologinę bazę, galėtų siekti ir iki 950 AG. Vienas iš didžiausių iššūkių – sukurti patikimą kuro temperatūros valdymo sistemą, kuri leistų palaikyti vandenilį skystoje būsenoje nuo talpyklos iki pat variklio.

REKLAMA

Šis projektas neapsiriboja vien variklio technologijomis – inžinieriai taip pat tiria kuro papildymo procedūrų saugumą ir kuria infrastruktūrą, atitinkančią būsimas FIA taisykles.

Ilgalaikis „Toyota“ tikslas – 2028 metais sukurti naują WEC/Le Mano lenktynių kategoriją, kurioje varžytųsi būtent vandeniliu varomi prototipai.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų