
„BMW“ M divizijos inžinierių projektas užgimė 1986-aisiais ir nepaisant to, kad niekada nepasirodė prekyboje, nedulkėjo pamirštas kampe. „M3“ pikapas dirbtuvėse ėjo garbingas pareigas – juo dirbtuvėse buvo vežiojama įvairi įranga ir automobilių dalys, ir tik prieš penkerius metus šis modelis buvo išleistas į užtarnautą poilsį.
„M3“ pikapas sukurtas „E30“ kabrioleto pagrindu ir iš pradžių buvo varomas dvilitriu varikliu, naudotu 320iS modelyje, tačiau ilgainiui jį pakeitė galingesnis, 2,3 l darbinio tūrio jėgos agregatas, pasiekiantis 200 AG, pasiskolintas iš „M3“ modelio.
Reklamos, kurioje pasirodo šis vienetinis „M3“ modelis, siužetas gan nuspėjamas: kol mama su dukrele puošia namus Kalėdoms, tėtis grįžta namo su kalėdine eglute, saugiai įtaisyta pikapo kėbule. Žinoma, apsnigti keliai + galiniais ratais varomas automobilis yra pernelyg didelė pagunda važiuoti ramiai, tad automanas tėtis iš širdies pasilinksmina pakeliui namo, visai pamiršęs savo keleivę kėbule, kuri, dideliam šeimos nusivylimui, neatlaiko entuziastingo šonaslydžio. Žvelgiant į reklamą, nejučia kyla įtarimas, kad ir „BMW“ M divizijos dirbtuvėse šis automobilis nevažinėjo ramiai...


