
Japoniškų automobilių kūrėjai puikiai žinodami dabartinę situaciją, artimiausioje ateityje ruošiasi pristatyti radikaliai pasikeitusį „WRX STI“ modelį, kuris padės sugrįžti į sportiškų modelių olimpą. 2017 metais debiutuosianti naujoji „Subaru WRX STI“ karta naudos ne tik naują platformą, 2.0 litrų turbo-benzininį variklį, bet ir kitokią keturių varančiųjų ratų sistemą, o tiksliau - konfigūraciją.
Neoficialių šaltinių teigimu, naujos kartos „WRX STI“ naudos keturių varančiųjų ratų sistemą, kurios sudėtyje bus du elektriniai motorai. Elektros energiją motorai suks galinius ratus, tuo tarpu 2.0 litrų benzininis variklis visą savo jėgą siųs į priekinius ratus.
Bendras hibridinės jėgainės pajėgumas turėtų siekti 320 - 330 arklio galių. Ji bus suporuota su šešių laipsnių automatine pavarų dėže, kuri padės maksimaliai išnaudoti hibridinę jėgainę.
Kad ir kaip stipriai dabar nusivylėte, trumpam sugrįžkime į realybę. Realybę, kurioje sąlygas diktuoja įvairūs reikalavimai. Griežti išmetamųjų dujų reikalavimai, anksčiau ar vėliau, privers kiekvieną gamintoją atsisakyti tradicinių vidaus degimo variklių. Šiuo metu, daugiausiai perspektyvų turi elektromobiliai arba hibridines jėgaines turintys automobiliai.
