
Greičiausia alternatyva, užtrukusi vos kelias dienas, – skraidinimas lėktuvu. Lenktynininkas pasakoja, jog tai ypatingai brangus būdas atsigabenti sportinį automobilį – už šią būtinybę komanda turėjo pakloti apie 20 tūkst. eurų. Tiesa, „Toyota Gazoo Racing“, projektuodama sportinę „Hilux“ versiją, apgalvojo ir sumanų būdą sutaupyti transportuojant automobilį.
Norint oru gabenti stambių gabaritų krovinius, tokius kaip lietuvaičių „Toyota Gazoo Racing Hilux“, naudojamasi krovininių lėktuvų paslaugomis. Vienos tokios kelionės kaina prasidėtų nuo 30 tūkst. eurų, tačiau gamintoja „Toyota“ suteikia galimybę bolidą „sumažinti“ ir sutalpinti į leidžiamą keleiviniais lėktuvais gabenamų krovinių dydį. Siekiant tai įgyvendinti, „General Financing team Pitlane“ bolidas buvo daliniai išardytas – nuimti ratai ir amortizatoriai, sumažinant automobilio aukštį, taip pat „nuimta“ galinė kėbulo dalis, trumpinant ilgį. Tokiu būdu iš 480 cm aukščio ir 190 ilgio bolidas sužemėjo iki 317 cm ir sutrumpėjo iki 160 cm. Tiesa, saugumo sumetimais, iš bolido degalų bako buvo išsiurbtas ir visas kuras.
Dakaro rekordininkas B. Vanagas juokavo, jog „Toyota Gazoo Racing Hilux“ ore įveikė daugiau kilometrų negu ant žemės – tai jau 2 bolido skrydis, o dėl įtempto varžybų grafiko ir skirtinguose žemynuose išsidėsčiusių Pasaulio taurės etapų laukia dar 2 skrydžiai.
Šiais metais lenktynininkas B. Vanagas sportinę karjerą atitraukia nuo Lietuvos trasų ir visas pajėgas ketina telkti į Pasaulio taurę, kurią sudaro 8 etapai. Pirmasis – Rusijoje, kur sportininkas dalyvaus su ilgametį šturmaną Sebastianą Rozwadowzkį laikinai pavaduojančiu Bartek Boba.

