
Įnirtinga kova vyko tarp dviejų tos pačios klasės atstovų „VITORACING“ ir „ROTOMA RACING“. Tiek vienos, tiek kitos komandos atstovai trasoje – BMW automobiliai („Vitoracing“ – BMW E92 M3 GT2, o „Rotoma Racing“ – kiek kitokio kėbulo bei serijos BMW M3). Atsinaujinę, pakeitę dizainą ir iš geltono BMW patapę baltesniais, „Rotoma Racing“ komandos lenktynininkai Robertas Graudinis ir Mindaugas Boguševičius po truputį greitėdami, tik pačioje lenktynių pabaigoje beveik leidę pajusti pergalės skonį „WILLENBROCK BALTIC“ komandai su VW Golf V automobiliu, „Rotoma Racing“ finišavo antrieji bendroje įskaitoje ir pirmeji savo, A3000+ klasės įskaitoje.
Taigi, pirmasis galingiausiųjų trejetukas atrodė išskirtinai žaviai: pirmoji vieta – „15 min GSR-TELSIU-STATYBA“ komanda su Radical SR5 (X1 klasė), pilotuojamas Arūno Gransko ir Roko Steponavičiaus (jų greičiausiai įveiktas ratas – 01:16,176 min). Antroje vietoje – „Rotoma Racing“ su žaviuoju BMW M3 (A3000+ klasė), trasoje atstovaujama R.Graudinio ir M.Boguševičiaus bei „Willenbrock Baltic“, atstovaujama Kęstučio Binkausko, Karolio Šikšnelio ir Mariaus Masiulio, važiuojančių su VW Golf dyzeliniu kuru varomų automobilių klasėje.
Ketvirtoje pozicijoje bendroje įsakitoje liko „KAUKAS“ komanda su VW Golf (D klasė), toliau – „Vitogracing“, “ASK Automanai” su Honda Integra (klasė A2000), ir dailioji Guinetta GT4 su antruoju komandos „15min-GSR-TELSIU-STATYBA” ekipažu.
Kaip visada, lenktynėse netrūko nieko: nei intrigos, nei greičio, nei gražių, po žiemos sezonų ir praeitų metų įbrėžimų atsigavusių automobilių ar, tuo labiau, greičio. Pirmajam etapui įvykus, belieka laukti antrojo etapo – jo įskaitiniai važiavimai vyks Palangos 1000 km lenktynių metu liepos 19 dieną.




