• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Svarbiausia naujojo „Renault Master“ naujovė slypi po variklio dangčiu. Norint patenkinti įvairių verslo klientų poreikius, siūlomų variklių skaičius padidintas nuo trijų iki keturių (dCi 110, dCi 125, dCi 135 ir dCi 165). Naujajame „Master“ naudojama „Twin Turbo“ (lygiagrečiai veikiančių turbokompresorių) technologija, todėl šie varikliai pasižymi ne tik didesne galia, bet ir mažesnėmis kuro sąnaudomis.  Pavyzdžiui, į automobilį sumontavus „Energy dCi 165“ variklį, naujasis „Master“ naudoja iki 1,5 litro/100 km* mažiau degalų nei jo pirmtakas su dCi 150 varikliu. Per trejus metus tai leidžia sutaupyti net 1500 eurų**. Degalų sąnaudoms siekiant vos 6,9 litro/100 km*, naujasis „Master“ patenka tarp taupiausių savo klasės transporto priemonių.
Platus naujojo „Master“ variklių asortimentas pritaikytas įvairiems verslo klientų poreikiams:


  • Du varikliai su vienu turbokompresoriumi, generuojantys 110 AG (285 Nm sukimo momentas esant 1250 aps./min.) ir 125 AG (310 Nm esant 1250 aps./min.), ypač tinka važinėjant tankiai apgyvendintuose rajonuose ir su vidutinio svorio kroviniais. Variklių gamoje bus siūlomas ir dCi 150 variklis, kurį galima suporuoti su automatine pavarų dėže.



  • Du „Twin Turbo“ varikliai generuoja 135 AG (340 Nm sukimo momentas esant 1500 aps./min.) ir 165 AG (360 Nm esant 1500 aps./min.), todėl idealiai tinka intensyviam naudojimui su sunkiais kroviniais arba ilgesnėms kelionėms.


Kleone (Prancūzijoje) esančios gamyklos, kur gaminami naujieji „Renault Master“ furgonai, specializacija yra pažangių technologijų ir variklių gamyba. Į naująjį „Master“ montuojamas variklis patyrė daugybę patobulinimų lyginant su ankstesnės kartos versija. Po naujojo „Renault Master“ variklio dangčiu slypintis variklis turi net 212 naujų dalių ir 12 naujų technologijų, kurios padeda taupyti degalus, didina jo efektyvumą ir pagerina akustinį komfortą. Svarbiausia iš naujų technologijų yra „Twin Turbo“ konfigūracija, kuri generuoja daugiau arklio galių naudodama mažiau degalų.
„Twin Turbo“: efektyvioms kelionėms
Mažas turbokompresorius generuoja didesnį sukimo momentą esant mažos apsukoms. Maksimalus sukimo momentas, pasiekiamas esant 1500 aps./min. ir suteikia galimybę greičiau ir efektyviau didinti greitį, net ir užpildžius visą krovinių skyrių. Toks darbo sklandumas praverčia siekiant sklandžiai įsilieti į eismo srautą.
„Twin Turbo“ technologija užtikrina efektyvesnį automobilio įsibėgėjimą ir leidžia varikliui dirbti optimaliame sūkių diapazone.
„Energy dCi 165“ varikliu varomas naujasis „Master“ dėl puikių techninių charakteristikų atsiduria tarp šios klasės lyderių. Iki 100 km/val. geriausias įmonių draugas gali įsibėgėti vos per 12 sekundžių, 1000 metrų nuvažiuoti per 33,9 sekundės, o norint pagreitėti nuo 80 iki 120 km/val., užtruksite mažiau nei 16 sekundžių.
Degalų sąnaudos siekia vos 6,9 litro/100 km*
„Twin Turbo“ varikliuose naudojama „Stop–Start“ ir ESM (Energy Smart Management – išmaniojo energijos valdymo) technologija (padedanti išnaudoti energiją, išskirtą stabdant ir mažinant greitį) padėjo naujajam „Master“ pranokti 7 litrų/100 km* tikslą – jo degalų sąnaudos sudaro tik 6,9 litro/ 100 km*.
Mažas kuro sąnaudas padeda pasiekti ir kitos technologijos optimizuojančios degimą ir sumažinančios trintį tarp stūmoklių, ir cilindrų sienelių.
Degimą variklyje gerina šios technologijos:

  • nauja degimo kamera ir nauji įleidimo vamzdeliai, optimizuojantys oro cirkuliaciją;

  • skersinio vandens srauto sistema pagerina cilindrų aušinimą;

  • „Common Rail“ degalų įpurškimo sistema sustiprinta iki 2000 barų, o optimizuotas degalų purškimas užtikrina efektyvesnį degimą;

  • aukšto slėgio aušinama EGR (Exhaust Gas Recirculation – išmetamųjų dujų recirkulacijos) sistema „Twin Turbo“ versijose. Versijose su vienu turbokompresoriumi naudojama žemo slėgio EGR sistema, grąžinanti išmetamąsias dujas į degimo kamerą siekiant kuo labiau sumažinti nesudegusių dujų kiekį;

  • dvigubo veikimo termostatas leidžia variklio temperatūrai greičiau pakilti įjungus variklį šaltu oru, o tai sumažina vidinę trintį ir padeda taupyti degalus.


Trintį mažinančios technologijos:

  • kintamojo debito alyvos siurblys, optimizuojantis alyvos srautą pagal variklio poreikius tą akimirką;

  • minkšti stūmoklių žiedai mažina trintį tarp stūmoklių ir cilindrų,

  • DLC padengti stūmoklių pirštai sumažina trintį švaistikliuose;

  • naujas cilindrų sienelių apdorojimo metodas, vadinamas „Helical Slide Honing“, pagerina variklių nusistovėjimą gamykloje, todėl galėsite išnaudoti visą savo naujojo „Master“ efektyvumo potencialą nuo pat įsigijimo.


Šie varikliai atitinka „Euro5“ taršos mažinimo teisės aktus ir yra parengti „Euro6b“ įgyvendinimui.
Vairuotojai gali papildomai sumažinti degalų sąnaudas dar 10 procentų naudodamiesi „Master“ transporto priemonėse integruotomis ekonomiško vairavimo funkcijomis: ECO režimo jungiklis, vairavimo stiliaus ir pavarų perjungimo indikatoriai bei įvairiomis „Driving eco²“ funkcijomis, kurios  pasiekiamomis per programą „R&GO®“.
Kitos dvi technologijos padidina akustinį komfortą slopindamos variklio vibraciją:

  • dviejų masių amortizavimo smagratis;

  • alkūninis velenas su aštuoniais atsvarais.


Dar didesnis komfortas ir saugumas kelyje
Naujasis „Master“, kuriame naujausios kartos ESC (elektroninio greičio valdymo) sistema montuojama kaip standartinė įranga, yra viena geriausių savo klasės transporto priemonių kalbant apie aktyviąją saugą. Šioje sistemoje naudojamos naujausios techninės inovacijos, įskaitant padidintą sukibimą, pagalbą pradedant važiuoti įkalnėje, priekabos siūbavimo kontrolę, nuo apkrovos priklausomą valdymą ir apsaugą nuo apvirtimo.
Padidintas sukibimas
Padidinto sukibimo funkcija montuojama naujojo „Master“ priekinių ir galinių varomųjų ratų versijose ir veikia varomuosius ratus optimizuodama sukibimo su komplikuotais paviršiais (minkšta žeme, purvu, sniegu, smėliu ir pan.) jėgą. Tiesiog paspaudus mygtuką optimizuojamas ESC veikimas, kad būtų lengviau pajudėti ir važiuoti mažu greičiu, kai sukibimas yra labai svarbus. Sukimo momento perdavimas tarp varančiųjų ratų gali siekti net 25 procentus.
Šis sprendimas ypač naudingas važiuojant tokiais paviršiais kaip purvas, sniegas ar žolė, kurie dažnai pasitaiko, pavyzdžiui, statybos aikštelėse. Jei vienas iš varomųjų ratų pradeda buksuoti, diferencialo užraktas automatiškai įsijungia ir stabdo sukimo momento perdavimą ratui kitoje pusėje. Du varantieji velenai dirba kartu ir lemia tą patį greitį abiejuose varomuosiuose ratuose. Sistema atsijungia pasiekus didesnį nei 30 km/val. greitį.
Pagalba pradedant važiuoti įkalnėje
Ši sistema automatiškai įsijungia, kai transporto priemonė pradeda važiuoti įkalnėje, kurios nuolydis didesnis nei trys procentai. Pradedant važiuoti į kalną, ji dvi sekundes neleidžia transporto priemonei judėti atgal, kad vairuotojas turėtų pakankamai laiko patraukti pėdą nuo stabdžio ir paspausti akceleratoriaus pedalą. Jei vairuotojas nepaspaudžia akceleratoriaus per dvi sekundes, sistema atjungia stabdžius, ir transporto priemonė pradeda lėtai riedėti atgal. Ši funkcija ypač naudinga, kai transporto priemonė labai pakrauta arba tempia priekabą.
Priekabos siūbavimo kontrolė (kartu su grąžulo priedu)
Aptikusi priekabos siūbavimą, ši sistema sumažina variklio sukimo momentą ir paeiliui įjungia varomųjų ratų stabdžius, taip sumažindama siūbavimo pagreitį ir išlygindama priekabą.
Nuo apkrovos priklausomas valdymas
ESC sistemos parametrai automatiškai reguliuojami kaip transporto priemonės apkrovos funkcija siekiant optimizuoti sistemos veikimą.
Galinio vaizdo veidrodėlis
Naujasis „Master“ komplektuojamas su plataus vaizdo veidrodėliu, kuris užtikrina geresnį matomumą važiuojant atbuline eiga. Šis keleivių pusės skydelyje nuo saulės integruotas veidrodėlis panaikina nematomas vietas ir yra ypač pravartus vairuojant uždarąjį furgoną.
Slėgio padangose stebėjimo sistema (keleivinėse versijose)
Ši sistema įspėja vairuotoją apie bet kokią anomaliją – pvz., slėgio padangoje sumažėjimą arba padangos pradūrimą – įspėjamąja lempute prietaisų skyde.
Vairavimo patogumas
Naujojo „Master“ važiuoklė yra efektyvi ir patogi nepaisant apkrovos. „MacPherson“ tipo priekinės pakabos išdėstymas su skersiniu stabilizatoriumi garantuoja puikų valdymą. Galinėje dalyje sumontuota vieno lakšto (versijose su priekiniais varomaisiais ratais), dviejų lakštų (versijose su galiniais viengubais varomaisiais ratais) arba trijų lakštų (versijose su dvigubais galiniais varomaisiais ratais) pakaba. Ji užtikrina aukštą komforto lygį net ir pakrovus visą krovinių skyrių, nes ilgi poliuretano stabdikliai veikia kaip amortizatoriai, o ne tik kaip ašies buferiai. Siūloma ir galinė pneumatinė pakaba, ji ypač naudinga pervežant riboto judumo asmenis.
„Twin Turbo“ versijose montuojamas elektrinis-hidraulinis vairo stiprintuvas. Todėl reikia mažiau pastangų sukiojant vairą, kai važiuojama mažu greičiu, ir pasiekiamas didesnis manevringumas. Vairo stiprintuvo koeficientas keičiasi kaip transporto priemonės greičio ir vairo pasukimo greičio funkcija. Taigi vairuoti galima lengviau ir tiksliau. Bet kitaip nei sistemos su vairo stiprintuvo siurbliu, ši sistema veikia tik sukant vairą, o tai padeda sutaupyti 0,1 litro/100 km*.
Naujojo „Master“ versijoje su galiniais varomais ratais montuojama tvirta monokoko važiuoklė, suteikianti daug pranašumų. Transporto priemonė ne tik yra lengvesnė, bet ir užtikrinamas geresnis valdymas, galimas mažesnis grindų aukštis, be to, padidėja transporto priemonės naudingoji apkrova
Nauja L4 versija su galiniais varomaisiais ratais
Reaguojant į kėbulų gamintojų reikalavimus, į „Master“ asortimento katalogą buvo įtraukta visiškai nauja L4 versija su galiniais viengubais varomaisiais ratais, papildanti esamą versiją su dvigubais galiniais varomaisiais ratais. Naujojoje versijoje tarp vidinių galinių ratų nišų atsirado papildomi 30 centimetrų, taigi joje europadėklus galima krauti skersai. Gali tilpti penki tokie padėklai, o tai tikrai sudomins tolimųjų pervežimų operatorius ir kurjerių tarnybas, kurioms ši naujoji versija ir buvo sukurta.
L4 versija su galiniais varomaisiais ratais
Ši didelio tūrio versija (L4) buvo specialiai sukurta naudojimui greitkeliuose, bet nepatiriant didelių degalų sąnaudų.
Naujosios L4 versijos su galiniais viengubais varomaisiais ratais pervežimo talpa siekia 14,9 m3 ir 17 m3 (H2 ir H3 versijos atitinkamai). Didesnė ir naudingoji apkrova – iki 54 kg lyginant su versija su dvigubais galiniais varomaisiais ratais. Be to, atstumas tarp vidinių galinių ratų nišų padidėjo 30 cm (vėlgi lyginant su versija su dvigubais galiniais varomaisiais ratais), todėl krovinių skyriuje gali tilpti iki penkių europadėklų (1200 mm x 800 mm), o tai svarbus aspektas kurjerių tarnyboms.
Ši naujojo „Master“ versija siūloma tik su „Twin Turbo“ varikliu, o degalų sąnaudos sumažėja puse litro 100 km lyginant su atitinkama versija su dvigubais ratais. Prie to daugiausiai prisideda šie veiksniai:

  • didesnis pagrindinės pavaros perdavimo skaičius, todėl reikia mažesnių apsukų tam pačiam važiavimo greičiui pasiekti (450 aps./min. mažiau važiuojant 110 km/h);

  • mažesnis transporto priemonės svoris;

  • mažesnis pasipriešinimas riedėjimui.


Padidėja ir važiavimo patogumas, nes pakaba gali būti minkštesnė (dviejų, o ne trijų lakštų lingės).
Naujasis „Master“: lygių neturintis asortimentas, daugiau nei 350 versijų
Remiantis ankstesnės kartos asortimento stiprybėmis, naujajame „Master“ kataloge siūlomas lygių neturintis daugiau nei 350 versijų asortimentas, o pervežimo talpa svyruoja nuo aštuonių iki 22 kubinių metrų:

  • 70 tipų (uždarasis furgonas, keleivinis furgonas, mikroautobusas, važiuoklė su kabina ir važiuoklė su dviguba kabina, kabina su platforma, ekipažo furgonas, savivartis, didelio tūrio furgonas);

  • keturi ilgiai (trys tarpuračiai, dvi galinės iškyšos);

  • trys aukščiai;

  • priekiniai ir galiniai varomieji ratai (galiniai viengubi arba dvigubi varomieji ratai);

  • keturi bendrieji transporto priemonės svoriai: 2,8 tonos, 3,3 tonos, 3,5 tonos (su viengubais arba dvigubais galiniais ratais) ir 4,5 tonos (su dvigubais galiniais ratais).


Tiksliai pritaikytas krovinių skyrius
Galima rinktis iš keturių skirtingų ilgių ir trijų aukščių, tad naujasis „Master“ gali turėti vieną iš 12 pervežimo talpų nuo aštuonių iki 22 kubinių metrų. L2, L3 ir L4 versijose galima krauti europadėklus išilgai pro 1270 m pločio stumdomąsias šonines dureles. Galima užsakyti antras dureles priešingoje pusėje. Pasiekti krovinių skyrių iš galo lengviau naudojantis vienu žemiausių šiame segmente slenksčių (versijos su priekiniais varomaisiais ratais: 548 mm; / versijos su galiniais varomaisiais ratais: 674 mm). Papildomas išorinis laiptelis yra standartinė įranga versijose su galiniais varomaisiais ratais.
Dar patrauklesnis kemperių asortimentas
Naujajame „Master“ rasite tas pačias pritaikymo kemperiui ypatybes kaip ir jo pirmtake, kad kėbulų gamintojai galėtų kurti patrauklius kemperius savo klientams. Svarbiausios yra šios ypatybės:

  • kabina be pertvaros ir išpjautas stogas, kad būtų lengviau montuoti kemperio kėbulą;

  • platesnė galinė tarpvėžė (1860 mm) kabinose su platforma užtikrina patrauklesnes proporcijas ir didesnį stabilumą (kemperiai vidutiniškai yra 25 cm platesni už uždaruosius furgonus);

  • tarpinis ratų bazės matmuo (tarp L2 ir L3) pagerina suderinamumą su kemperių kėbulų gamintojų naudojamomis procedūromis;

  • pasukami priekinių sėdynių laikikliai;

  • radijo antena integruota šoniniame veidrodėlyje.


Be to, didelis pranašumas yra galimybė rinktis „Twin Turbo“ variklius, nes dėl didesnio sukimo momento esant mažoms variklio apsukoms ir papildomos galios esant didelėms apsukoms jie idealiai tinka didesnėms apkrovoms. Be to, jie užtikrina jautresnį darbą ir patogesnį važiavimą – tai dar du labai svarbūs aspektai, vertinami kemperių savininkų.
Nauja daugialypės terpės įranga
Naudojant „R&GO®“, nešiojamieji įrenginiai gali veikti kaip navigacijos sistema
„R&GO®“ – tai programa („Android“ ir „iOS“) planšetėms ir išmaniesiems telefonams, sukurta specialiai „Renault“ klientams. Atsisiuntus šią intuityvią programą, ji suteikia galimybę automatiškai prijungti išmaniuosius telefonus ir planšetes prie transporto priemonės radijo sistemos. Prijungus, rodomos keturios aiškios piktogramos, leidžiančios pasiekti specialias su vairavimu susijusias funkcijas:

  1. 1.     trimatę navigaciją (GPS navigacijos sistemą „Copilot® Premium“) su informacijos apie eismą sistema „Active Traffic“;

  2. 2.     telefono laisvų rankų funkcijas (skambučiai, skambučių istorija, numeriai, „Bluetooth®“ ryšys ir pan.);

  3. 3.     daugialypės terpės funkcijas (radijo, MP3 šaltinių ir internetinių radijo kanalų valdymas; kūrinių ir atlikėjų rodymas);

  4. 4.     transporto priemonės kelionės kompiuterį („Renault Driving eco²“, prietaisų skyde pateikiamą informaciją papildantys duomenys, el. vadovas).


Įsigijus naujajam „Master“ skirtą mobiliojo telefono ir planšetės laikiklį, mobiliuosius telefonus ir planšetes galima saugiai naudoti kaip nepriklausomas navigacijos sistemas.
Pasirinkimas iš trijų garso sistemų
Vidutinio lygio sistemoje yra 1 DIN radijas su „Bluetooth®“ laisvų rankų telefonijos funkcija ir kompaktinių diskų grotuvu. Suderinama su antžeminiu skaitmeniniu radiju ir su programa „R&GO®“.
Aukščiausio lygio garso sistemoje yra kompaktinių diskų grotuvas ir MP3 grotuvas su „Bluetooth®“ laisvų rankų telefonijos funkcija ir USB bei „iPod“ jungtimis. Albumus ir kūrinius galima rinktis naudojantis ant vairo sumontuotu nuotolinio valdymo pultu, o pavadinimai rodomi daugialypės terpės įrangos ekrane. Sistemoje yra „Carminat TomTom®“ navigacija su „IQ Routes™“ maršrutais*. Ekranas sumontuotas aukštai – jį galima sukinėti į kairę ir į dešinę, kad vairuotojas gerai matytų vaizdą – taigi neužima vertingos vietos prietaisų skyde.
Vairuotojo padėtis, panaši į užimamą vairuojant keleivinį automobilį
Erdvė kojoms siekia 742 cm (galima reguliuoti pirmyn / atgal 110 cm diapazone), o sėdynės aukštis 410 mm, todėl vairuotojo padėties patogumas prilygsta keleiviniam automobiliui, o tai labai svarbu ilgose kelionėse. Kabina patogi ir pritaikyta aukštiems vairuotojams.
Atskirai užsakoma sėdynė su pakaba pritaikyta tolimųjų reisų vairuotojams. Jos nustatymus galima keisti kaip vairuotojo svorio funkciją (nuo 40 kg iki 130 kg). Taip pat galima keisti sėdynės kampą, yra pneumatinė juosmeninės dalies reguliavimo funkcija, reguliuojama ir galvos atrama. Sėdynė gali būti šildoma.
Naujojo „Renault Master“ vairuotojai džiaugiasi geriausiu rinkoje priekinio vaizdo matomumu. Priekinio stiklo ir šoninių langų dizainas bei aukšta sėdėjimo padėtis užtikrina, kad vertikalus ir horizontalus matymo laukas sieks 39,9 ir 193,1 laipsnio atitinkamai.

Svarbiausia naujojo „Renault Master“ naujovė slypi po variklio dangčiu. Norint patenkinti įvairių verslo klientų poreikius, siūlomų variklių skaičius padidintas nuo trijų iki keturių (dCi 110, dCi 125, dCi 135 ir dCi 165). Naujajame „Master“ naudojama „Twin Turbo“ (lygiagrečiai veikiančių turbokompresorių) technologija, todėl šie varikliai pasižymi ne tik didesne galia, bet ir mažesnėmis kuro sąnaudomis.  Pavyzdžiui, į automobilį sumontavus „Energy dCi 165“ variklį, naujasis „Master“ naudoja iki 1,5 litro/100 km* mažiau degalų nei jo pirmtakas su dCi 150 varikliu. Per trejus metus tai leidžia sutaupyti net 1500 eurų**. Degalų sąnaudoms siekiant vos 6,9 litro/100 km*, naujasis „Master“ patenka tarp taupiausių savo klasės transporto priemonių.
Platus naujojo „Master“ variklių asortimentas pritaikytas įvairiems verslo klientų poreikiams:


  • Du varikliai su vienu turbokompresoriumi, generuojantys 110 AG (285 Nm sukimo momentas esant 1250 aps./min.) ir 125 AG (310 Nm esant 1250 aps./min.), ypač tinka važinėjant tankiai apgyvendintuose rajonuose ir su vidutinio svorio kroviniais. Variklių gamoje bus siūlomas ir dCi 150 variklis, kurį galima suporuoti su automatine pavarų dėže.



  • Du „Twin Turbo“ varikliai generuoja 135 AG (340 Nm sukimo momentas esant 1500 aps./min.) ir 165 AG (360 Nm esant 1500 aps./min.), todėl idealiai tinka intensyviam naudojimui su sunkiais kroviniais arba ilgesnėms kelionėms.


Kleone (Prancūzijoje) esančios gamyklos, kur gaminami naujieji „Renault Master“ furgonai, specializacija yra pažangių technologijų ir variklių gamyba. Į naująjį „Master“ montuojamas variklis patyrė daugybę patobulinimų lyginant su ankstesnės kartos versija. Po naujojo „Renault Master“ variklio dangčiu slypintis variklis turi net 212 naujų dalių ir 12 naujų technologijų, kurios padeda taupyti degalus, didina jo efektyvumą ir pagerina akustinį komfortą. Svarbiausia iš naujų technologijų yra „Twin Turbo“ konfigūracija, kuri generuoja daugiau arklio galių naudodama mažiau degalų.
„Twin Turbo“: efektyvioms kelionėms
Mažas turbokompresorius generuoja didesnį sukimo momentą esant mažos apsukoms. Maksimalus sukimo momentas, pasiekiamas esant 1500 aps./min. ir suteikia galimybę greičiau ir efektyviau didinti greitį, net ir užpildžius visą krovinių skyrių. Toks darbo sklandumas praverčia siekiant sklandžiai įsilieti į eismo srautą.
„Twin Turbo“ technologija užtikrina efektyvesnį automobilio įsibėgėjimą ir leidžia varikliui dirbti optimaliame sūkių diapazone.
„Energy dCi 165“ varikliu varomas naujasis „Master“ dėl puikių techninių charakteristikų atsiduria tarp šios klasės lyderių. Iki 100 km/val. geriausias įmonių draugas gali įsibėgėti vos per 12 sekundžių, 1000 metrų nuvažiuoti per 33,9 sekundės, o norint pagreitėti nuo 80 iki 120 km/val., užtruksite mažiau nei 16 sekundžių.
Degalų sąnaudos siekia vos 6,9 litro/100 km*
„Twin Turbo“ varikliuose naudojama „Stop–Start“ ir ESM (Energy Smart Management – išmaniojo energijos valdymo) technologija (padedanti išnaudoti energiją, išskirtą stabdant ir mažinant greitį) padėjo naujajam „Master“ pranokti 7 litrų/100 km* tikslą – jo degalų sąnaudos sudaro tik 6,9 litro/ 100 km*.
Mažas kuro sąnaudas padeda pasiekti ir kitos technologijos optimizuojančios degimą ir sumažinančios trintį tarp stūmoklių, ir cilindrų sienelių.
Degimą variklyje gerina šios technologijos:

  • nauja degimo kamera ir nauji įleidimo vamzdeliai, optimizuojantys oro cirkuliaciją;

  • skersinio vandens srauto sistema pagerina cilindrų aušinimą;

  • „Common Rail“ degalų įpurškimo sistema sustiprinta iki 2000 barų, o optimizuotas degalų purškimas užtikrina efektyvesnį degimą;

  • aukšto slėgio aušinama EGR (Exhaust Gas Recirculation – išmetamųjų dujų recirkulacijos) sistema „Twin Turbo“ versijose. Versijose su vienu turbokompresoriumi naudojama žemo slėgio EGR sistema, grąžinanti išmetamąsias dujas į degimo kamerą siekiant kuo labiau sumažinti nesudegusių dujų kiekį;

  • dvigubo veikimo termostatas leidžia variklio temperatūrai greičiau pakilti įjungus variklį šaltu oru, o tai sumažina vidinę trintį ir padeda taupyti degalus.


Trintį mažinančios technologijos:

  • kintamojo debito alyvos siurblys, optimizuojantis alyvos srautą pagal variklio poreikius tą akimirką;

  • minkšti stūmoklių žiedai mažina trintį tarp stūmoklių ir cilindrų,

  • DLC padengti stūmoklių pirštai sumažina trintį švaistikliuose;

  • naujas cilindrų sienelių apdorojimo metodas, vadinamas „Helical Slide Honing“, pagerina variklių nusistovėjimą gamykloje, todėl galėsite išnaudoti visą savo naujojo „Master“ efektyvumo potencialą nuo pat įsigijimo.


Šie varikliai atitinka „Euro5“ taršos mažinimo teisės aktus ir yra parengti „Euro6b“ įgyvendinimui.
Vairuotojai gali papildomai sumažinti degalų sąnaudas dar 10 procentų naudodamiesi „Master“ transporto priemonėse integruotomis ekonomiško vairavimo funkcijomis: ECO režimo jungiklis, vairavimo stiliaus ir pavarų perjungimo indikatoriai bei įvairiomis „Driving eco²“ funkcijomis, kurios  pasiekiamomis per programą „R&GO®“.
Kitos dvi technologijos padidina akustinį komfortą slopindamos variklio vibraciją:

  • dviejų masių amortizavimo smagratis;

  • alkūninis velenas su aštuoniais atsvarais.


Dar didesnis komfortas ir saugumas kelyje
Naujasis „Master“, kuriame naujausios kartos ESC (elektroninio greičio valdymo) sistema montuojama kaip standartinė įranga, yra viena geriausių savo klasės transporto priemonių kalbant apie aktyviąją saugą. Šioje sistemoje naudojamos naujausios techninės inovacijos, įskaitant padidintą sukibimą, pagalbą pradedant važiuoti įkalnėje, priekabos siūbavimo kontrolę, nuo apkrovos priklausomą valdymą ir apsaugą nuo apvirtimo.
Padidintas sukibimas
Padidinto sukibimo funkcija montuojama naujojo „Master“ priekinių ir galinių varomųjų ratų versijose ir veikia varomuosius ratus optimizuodama sukibimo su komplikuotais paviršiais (minkšta žeme, purvu, sniegu, smėliu ir pan.) jėgą. Tiesiog paspaudus mygtuką optimizuojamas ESC veikimas, kad būtų lengviau pajudėti ir važiuoti mažu greičiu, kai sukibimas yra labai svarbus. Sukimo momento perdavimas tarp varančiųjų ratų gali siekti net 25 procentus.
Šis sprendimas ypač naudingas važiuojant tokiais paviršiais kaip purvas, sniegas ar žolė, kurie dažnai pasitaiko, pavyzdžiui, statybos aikštelėse. Jei vienas iš varomųjų ratų pradeda buksuoti, diferencialo užraktas automatiškai įsijungia ir stabdo sukimo momento perdavimą ratui kitoje pusėje. Du varantieji velenai dirba kartu ir lemia tą patį greitį abiejuose varomuosiuose ratuose. Sistema atsijungia pasiekus didesnį nei 30 km/val. greitį.
Pagalba pradedant važiuoti įkalnėje
Ši sistema automatiškai įsijungia, kai transporto priemonė pradeda važiuoti įkalnėje, kurios nuolydis didesnis nei trys procentai. Pradedant važiuoti į kalną, ji dvi sekundes neleidžia transporto priemonei judėti atgal, kad vairuotojas turėtų pakankamai laiko patraukti pėdą nuo stabdžio ir paspausti akceleratoriaus pedalą. Jei vairuotojas nepaspaudžia akceleratoriaus per dvi sekundes, sistema atjungia stabdžius, ir transporto priemonė pradeda lėtai riedėti atgal. Ši funkcija ypač naudinga, kai transporto priemonė labai pakrauta arba tempia priekabą.
Priekabos siūbavimo kontrolė (kartu su grąžulo priedu)
Aptikusi priekabos siūbavimą, ši sistema sumažina variklio sukimo momentą ir paeiliui įjungia varomųjų ratų stabdžius, taip sumažindama siūbavimo pagreitį ir išlygindama priekabą.
Nuo apkrovos priklausomas valdymas
ESC sistemos parametrai automatiškai reguliuojami kaip transporto priemonės apkrovos funkcija siekiant optimizuoti sistemos veikimą.
Galinio vaizdo veidrodėlis
Naujasis „Master“ komplektuojamas su plataus vaizdo veidrodėliu, kuris užtikrina geresnį matomumą važiuojant atbuline eiga. Šis keleivių pusės skydelyje nuo saulės integruotas veidrodėlis panaikina nematomas vietas ir yra ypač pravartus vairuojant uždarąjį furgoną.
Slėgio padangose stebėjimo sistema (keleivinėse versijose)
Ši sistema įspėja vairuotoją apie bet kokią anomaliją – pvz., slėgio padangoje sumažėjimą arba padangos pradūrimą – įspėjamąja lempute prietaisų skyde.
Vairavimo patogumas
Naujojo „Master“ važiuoklė yra efektyvi ir patogi nepaisant apkrovos. „MacPherson“ tipo priekinės pakabos išdėstymas su skersiniu stabilizatoriumi garantuoja puikų valdymą. Galinėje dalyje sumontuota vieno lakšto (versijose su priekiniais varomaisiais ratais), dviejų lakštų (versijose su galiniais viengubais varomaisiais ratais) arba trijų lakštų (versijose su dvigubais galiniais varomaisiais ratais) pakaba. Ji užtikrina aukštą komforto lygį net ir pakrovus visą krovinių skyrių, nes ilgi poliuretano stabdikliai veikia kaip amortizatoriai, o ne tik kaip ašies buferiai. Siūloma ir galinė pneumatinė pakaba, ji ypač naudinga pervežant riboto judumo asmenis.
„Twin Turbo“ versijose montuojamas elektrinis-hidraulinis vairo stiprintuvas. Todėl reikia mažiau pastangų sukiojant vairą, kai važiuojama mažu greičiu, ir pasiekiamas didesnis manevringumas. Vairo stiprintuvo koeficientas keičiasi kaip transporto priemonės greičio ir vairo pasukimo greičio funkcija. Taigi vairuoti galima lengviau ir tiksliau. Bet kitaip nei sistemos su vairo stiprintuvo siurbliu, ši sistema veikia tik sukant vairą, o tai padeda sutaupyti 0,1 litro/100 km*.
Naujojo „Master“ versijoje su galiniais varomais ratais montuojama tvirta monokoko važiuoklė, suteikianti daug pranašumų. Transporto priemonė ne tik yra lengvesnė, bet ir užtikrinamas geresnis valdymas, galimas mažesnis grindų aukštis, be to, padidėja transporto priemonės naudingoji apkrova
Nauja L4 versija su galiniais varomaisiais ratais
Reaguojant į kėbulų gamintojų reikalavimus, į „Master“ asortimento katalogą buvo įtraukta visiškai nauja L4 versija su galiniais viengubais varomaisiais ratais, papildanti esamą versiją su dvigubais galiniais varomaisiais ratais. Naujojoje versijoje tarp vidinių galinių ratų nišų atsirado papildomi 30 centimetrų, taigi joje europadėklus galima krauti skersai. Gali tilpti penki tokie padėklai, o tai tikrai sudomins tolimųjų pervežimų operatorius ir kurjerių tarnybas, kurioms ši naujoji versija ir buvo sukurta.
L4 versija su galiniais varomaisiais ratais
Ši didelio tūrio versija (L4) buvo specialiai sukurta naudojimui greitkeliuose, bet nepatiriant didelių degalų sąnaudų.
Naujosios L4 versijos su galiniais viengubais varomaisiais ratais pervežimo talpa siekia 14,9 m3 ir 17 m3 (H2 ir H3 versijos atitinkamai). Didesnė ir naudingoji apkrova – iki 54 kg lyginant su versija su dvigubais galiniais varomaisiais ratais. Be to, atstumas tarp vidinių galinių ratų nišų padidėjo 30 cm (vėlgi lyginant su versija su dvigubais galiniais varomaisiais ratais), todėl krovinių skyriuje gali tilpti iki penkių europadėklų (1200 mm x 800 mm), o tai svarbus aspektas kurjerių tarnyboms.
Ši naujojo „Master“ versija siūloma tik su „Twin Turbo“ varikliu, o degalų sąnaudos sumažėja puse litro 100 km lyginant su atitinkama versija su dvigubais ratais. Prie to daugiausiai prisideda šie veiksniai:

  • didesnis pagrindinės pavaros perdavimo skaičius, todėl reikia mažesnių apsukų tam pačiam važiavimo greičiui pasiekti (450 aps./min. mažiau važiuojant 110 km/h);

  • mažesnis transporto priemonės svoris;

  • mažesnis pasipriešinimas riedėjimui.


Padidėja ir važiavimo patogumas, nes pakaba gali būti minkštesnė (dviejų, o ne trijų lakštų lingės).
Naujasis „Master“: lygių neturintis asortimentas, daugiau nei 350 versijų
Remiantis ankstesnės kartos asortimento stiprybėmis, naujajame „Master“ kataloge siūlomas lygių neturintis daugiau nei 350 versijų asortimentas, o pervežimo talpa svyruoja nuo aštuonių iki 22 kubinių metrų:

  • 70 tipų (uždarasis furgonas, keleivinis furgonas, mikroautobusas, važiuoklė su kabina ir važiuoklė su dviguba kabina, kabina su platforma, ekipažo furgonas, savivartis, didelio tūrio furgonas);

  • keturi ilgiai (trys tarpuračiai, dvi galinės iškyšos);

  • trys aukščiai;

  • priekiniai ir galiniai varomieji ratai (galiniai viengubi arba dvigubi varomieji ratai);

  • keturi bendrieji transporto priemonės svoriai: 2,8 tonos, 3,3 tonos, 3,5 tonos (su viengubais arba dvigubais galiniais ratais) ir 4,5 tonos (su dvigubais galiniais ratais).


Tiksliai pritaikytas krovinių skyrius
Galima rinktis iš keturių skirtingų ilgių ir trijų aukščių, tad naujasis „Master“ gali turėti vieną iš 12 pervežimo talpų nuo aštuonių iki 22 kubinių metrų. L2, L3 ir L4 versijose galima krauti europadėklus išilgai pro 1270 m pločio stumdomąsias šonines dureles. Galima užsakyti antras dureles priešingoje pusėje. Pasiekti krovinių skyrių iš galo lengviau naudojantis vienu žemiausių šiame segmente slenksčių (versijos su priekiniais varomaisiais ratais: 548 mm; / versijos su galiniais varomaisiais ratais: 674 mm). Papildomas išorinis laiptelis yra standartinė įranga versijose su galiniais varomaisiais ratais.
Dar patrauklesnis kemperių asortimentas
Naujajame „Master“ rasite tas pačias pritaikymo kemperiui ypatybes kaip ir jo pirmtake, kad kėbulų gamintojai galėtų kurti patrauklius kemperius savo klientams. Svarbiausios yra šios ypatybės:

  • kabina be pertvaros ir išpjautas stogas, kad būtų lengviau montuoti kemperio kėbulą;

  • platesnė galinė tarpvėžė (1860 mm) kabinose su platforma užtikrina patrauklesnes proporcijas ir didesnį stabilumą (kemperiai vidutiniškai yra 25 cm platesni už uždaruosius furgonus);

  • tarpinis ratų bazės matmuo (tarp L2 ir L3) pagerina suderinamumą su kemperių kėbulų gamintojų naudojamomis procedūromis;

  • pasukami priekinių sėdynių laikikliai;

  • radijo antena integruota šoniniame veidrodėlyje.


Be to, didelis pranašumas yra galimybė rinktis „Twin Turbo“ variklius, nes dėl didesnio sukimo momento esant mažoms variklio apsukoms ir papildomos galios esant didelėms apsukoms jie idealiai tinka didesnėms apkrovoms. Be to, jie užtikrina jautresnį darbą ir patogesnį važiavimą – tai dar du labai svarbūs aspektai, vertinami kemperių savininkų.
Nauja daugialypės terpės įranga
Naudojant „R&GO®“, nešiojamieji įrenginiai gali veikti kaip navigacijos sistema
„R&GO®“ – tai programa („Android“ ir „iOS“) planšetėms ir išmaniesiems telefonams, sukurta specialiai „Renault“ klientams. Atsisiuntus šią intuityvią programą, ji suteikia galimybę automatiškai prijungti išmaniuosius telefonus ir planšetes prie transporto priemonės radijo sistemos. Prijungus, rodomos keturios aiškios piktogramos, leidžiančios pasiekti specialias su vairavimu susijusias funkcijas:

  1. 1.     trimatę navigaciją (GPS navigacijos sistemą „Copilot® Premium“) su informacijos apie eismą sistema „Active Traffic“;

  2. 2.     telefono laisvų rankų funkcijas (skambučiai, skambučių istorija, numeriai, „Bluetooth®“ ryšys ir pan.);

  3. 3.     daugialypės terpės funkcijas (radijo, MP3 šaltinių ir internetinių radijo kanalų valdymas; kūrinių ir atlikėjų rodymas);

  4. 4.     transporto priemonės kelionės kompiuterį („Renault Driving eco²“, prietaisų skyde pateikiamą informaciją papildantys duomenys, el. vadovas).


Įsigijus naujajam „Master“ skirtą mobiliojo telefono ir planšetės laikiklį, mobiliuosius telefonus ir planšetes galima saugiai naudoti kaip nepriklausomas navigacijos sistemas.
Pasirinkimas iš trijų garso sistemų
Vidutinio lygio sistemoje yra 1 DIN radijas su „Bluetooth®“ laisvų rankų telefonijos funkcija ir kompaktinių diskų grotuvu. Suderinama su antžeminiu skaitmeniniu radiju ir su programa „R&GO®“.
Aukščiausio lygio garso sistemoje yra kompaktinių diskų grotuvas ir MP3 grotuvas su „Bluetooth®“ laisvų rankų telefonijos funkcija ir USB bei „iPod“ jungtimis. Albumus ir kūrinius galima rinktis naudojantis ant vairo sumontuotu nuotolinio valdymo pultu, o pavadinimai rodomi daugialypės terpės įrangos ekrane. Sistemoje yra „Carminat TomTom®“ navigacija su „IQ Routes™“ maršrutais*. Ekranas sumontuotas aukštai – jį galima sukinėti į kairę ir į dešinę, kad vairuotojas gerai matytų vaizdą – taigi neužima vertingos vietos prietaisų skyde.
Vairuotojo padėtis, panaši į užimamą vairuojant keleivinį automobilį
Erdvė kojoms siekia 742 cm (galima reguliuoti pirmyn / atgal 110 cm diapazone), o sėdynės aukštis 410 mm, todėl vairuotojo padėties patogumas prilygsta keleiviniam automobiliui, o tai labai svarbu ilgose kelionėse. Kabina patogi ir pritaikyta aukštiems vairuotojams.
Atskirai užsakoma sėdynė su pakaba pritaikyta tolimųjų reisų vairuotojams. Jos nustatymus galima keisti kaip vairuotojo svorio funkciją (nuo 40 kg iki 130 kg). Taip pat galima keisti sėdynės kampą, yra pneumatinė juosmeninės dalies reguliavimo funkcija, reguliuojama ir galvos atrama. Sėdynė gali būti šildoma.
Naujojo „Renault Master“ vairuotojai džiaugiasi geriausiu rinkoje priekinio vaizdo matomumu. Priekinio stiklo ir šoninių langų dizainas bei aukšta sėdėjimo padėtis užtikrina, kad vertikalus ir horizontalus matymo laukas sieks 39,9 ir 193,1 laipsnio atitinkamai.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų