
Turint šiek tiek daugiau noro, galima improvizuoti ir sukurti savo „Turbo“ versiją, kurios kūrimas kainuos šiek tiek mažiau, bet užtruks tikrai šiek tiek ilgiau.
Štai kad ir šis Renault 5 GT. Bent jau tokį vardą šis automobilis dėvėjo kai išriedėjo pro gamyklos duris. Kaip geltonos spalvos penktuką reikėtų vadinti dabar? Tinkamiausias vardas šiuo metu - Renault 5 Cosworth.
Vaikinas vietoje galinių sėdynių sumontavo 2 litrų benzininį Cosworth motorą, kuris kadaise buvo montuojamas į Ford Sierra Cosworth. Varikliui „užmovė“ T3 turbiną, pridėjo Bosch 803 purkštukus, sumontavo 4x4 kolektorių, du ventiliatorius, du didžiausius aušintuvus, Bosch 044 kuro pompą, UN1 pavarų dėžę, Cossie sankabos komplektą... sąrašas yra beprotiškai ilgas.
Projekto autorius teigia, jog šiuo metu, net tonos nesveriantis mažylis, turi 340 arklio galių išvystančią jėgainę, kuri galią perduoda į galinius varomuosius ratus.
Galerija :

