
Kas tiksliai nutiko WRC etapo Portugalijoje metu, kol kas tiksliai nėra žinoma. „Volkswagen Motorsport“ atstovai teigė drauge su priešgaisrinės analizės specialistais dirbantys „naktį ir dieną“ ieškodami problemos šaknų ir ruošdami pasiūlymus, kaip to būtų galima išvengti. Šiuos procesus labai apsunkina tai, kad incidentų metu automobiliai paprastai sudega akimirksniu.
„Mes žinome tik tiek, kad gaisrai kyla automobilio gale, tačiau labai sunku rasti tikslią informaciją, nes per labai trumpą laiką visiškai jį prarandame. Kartais mes analizuojame tik metalo liekanas“, – pripažino „Volkswagen Motorsport“ atstovai.
LASF Techninių reikalavimų komiteto pirmininkas Egidijus Janavičius komentuodamas šią situaciją savo ruožtu spėjo, kad problema gali slypėti ne tik degalų bako vožtuve, bet ir pernelyg silpnoje bako apsaugoje.
„Sportinio automobilio bakas yra pagamintas iš sąlyginai minkštų medžiagų ir grubiai tariant gali būti lyginamas su maišu, kuris montuojamas po automobilio dugnu į originalaus bako vietą. Tada tvirtinama speciali apsauga, atkartojanti apatinę bako formą, kuri prisisukama prie kėbulo. Gali būti, kad toji apsauga tiesiog per silpna. Dėl gravitacijos bei dinaminio poveikio, po nusileidimų nuo tramplinų, degalų bakas išsigaubia ir pasiekia kardaną“, – samprotauja E. Janavičius.
Jo teigimu, sportininkai nenaudoja kietų, plastikinių degalų bakų ir nemontuoja jų automobilio viduje, nes siekia išlaikyti kuo žemesnį svorio centrą. Be to, savarankiškai negalima ieškoti priešgaisrinių „saugiklių“ ir jų montuoti, nes visos detalės sportinio automobilio detalės yra homologuotos. Patiems kažką modifikuoti draudžiama.




