
Tačiau „C/D“ žurnalistai teigia, jog naujos kartos „CR-Z“ taps tuo automobiliu, kuriuo didžiuosis ne tik „Honda“, bet ir daugelis „Honda“ markės entuziastų. Pasak vieno seniausio apie automobilius rašančio leidinio žurnalistų, 2017 metais pasirodysiantis modelis gaus 2.0 litrų, 4 cilindrų turbo-benzininį variklį, kuris pirmą kartą buvo pristatytas naujos kartos „Honda Civic Type R“ modelyje.
Reikėtų pridurti, jog į „CR-Z“ montuojamas motoras išvystys ne 310, bet šiek tiek mažiau - maždaug 200-210 arklio galių. Tačiau žinant „Honda“ entuziastų pomėgį šiuos japoniškus automobilius modifikuoti, nenustebtume, kai gatvėse pradėtų riedėti modeliai su 300 ar net 400 arklio galių išvystančiomis jėgainėmis.
Tikėkimės naujos kartos „CR-Z“ iš tikrųjų taps pilnaverčiu „CRX“ įpėdiniu.



