2026 m. atnaujinama Dakaro ralio „Stock“ kategorija, skirta gamyklinės gamybos automobiliams, turėtų tapti ženkliai konkurencingesnė. Šis reglamentas atveria galimybę tokiems modeliams kaip „Defender 110“ įrodyti savo patikimumą realiomis lenktynių sąlygomis.
Daugiau naujienų iš automobilių sporto pasaulio galite perskaityti „Automobilių sportas“ rubrikoje.
Automobilis aprūpintas 4,4 litro darbinio tūrio V8 varikliu su dviem turbinomis – tuo pačiu agregatu, kuris naudojamas „Defender OCTA“ modelyje. Tarp techninių patobulinimų – sportinio tipo vairo mechanizmas, padidinta prošvaisa, 17 colių ratai su 35 colių padangomis ir patobulintas išmetimo srautas.
Komanda ir pasiruošimas 2026-ųjų sezonui
Oficialiais „Defender“ komandos lenktynininkais paskelbti amerikietė Sara Price, daugkartinis Dakaro nugalėtojas Stéphane’as Peterhanselis bei lietuvis Rokas Baciuška. Visi trys pasirodė Gudvudo trasose, kur pristatė antrąjį prototipo bandymo etapą.
„Kiekvieną kartą sėdusi už šio automobilio vairo jaučiu jaudulį. Gudvudas buvo puiki vieta pademonstruoti prototipą, bet svarbiausias etapas dar tik prasideda“, – sakė S. Price. Tuo metu S. Peterhanselis pabrėžė, kad grįžimas prie gamyklinio automobilio šaknų jam yra simboliškas: „Tai bus puiki proga parodyti, ką gali serijinis automobilis ekstremaliomis sąlygomis.“
Pirmieji „Defender“ prototipo bandymai vyko 2025 m. pavasarį Maroke. Antrasis, Gudvude pademonstruotas modelis, jau artimesnis serijinei lenktynių specifikacijai. Galutinė versija bus pristatyta vėliau šiais metais.































































































































































