• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Opel” jau visai netrukus, per laikotarpį iki 2016 m., žada pristatyti tris naujas variklių šeimas - net 13 naujų variklių. Tai yra, bus atnaujinta 80 proc. visų „Opel” variklių. Per šį laikotarpį, kompanija pristatys ir 5 naujos kartos transmisijas.
Pavaros sistemų atnaujinimą „Opel” pradeda pristatydamas naujus 1,6 l benzininį ir dyzelinį variklius, kurie bus komplektuojami su naujos kartos penkių ir šešių laipsnių pavarų dėžėmis.
Siekiant patenkinti klientų poreikius – sumažinti degalų sąnaudas bei išmetamųjų teršalų kiekį – nauji benzininiai ir dyzeliniai varikliai palaipsniui bus įdiegti į visas „Opel“ produktų grupes.
Nauji, pagerintų charakteristikų varikliai pasižymi didžiausia jėga savo klasėje, o patobulinta transmisija užtikrina tolygų pavarų perjungimą. Naujos septynių laipsnių pavarų dėžės ir naujos automatizuotos mechaninės transmisijos pasirodys visai netrukus.
Geriausi savo klasėje: nauji 1,6 l „SIDI Turbo” benzininiai varikliai
Keturių cilindrų benzininiai varikliai su tiesiogine degalų įpurškimo sistema bei turbina bus dviejų modifikacijų. „Eco Turbo“ 125 kW/170 AG versija, su maksimaliu 280 Nm sukimo momentu, bus itin taupi degalams ir išsiskirs elastingumu.
Performance Turbo” 147 kW/200 AG versija, su maksimaliu 300 Nm sukimo momentu, išsiskirs didele nominalia galia, net 125 AG vienam litrui darbinio tūrio - tai geriausias rodiklis klasėje.
Palyginus su ankstesniu 1,6 l turbininiu „Opel“ varikliu, naujojo degalų suvartojimas ir CO2 emisijos sumažintos 13 procentų, nors tuo tarpu maksimali galia ir sukimo momentas padidėjo 30 procentų. „Eco Turbo“ versijos neįtikėtino elastingumo dėka net 20 procentų sumažėjo laikas, greitėjant penkta pavara nuo 80 iki 120 km/h greičiu. Tuo metu 200 AG „Performance Turbo“ versija naujajam varikliui suteikia dar sportiškesnį charakterį.

278200
Techninės ypatybės:


  • Pažangiausi klasėje patobulinimai: vienintelis klasėje variklis su balansuotais velenais, užtikrinančiais tolygų darbą. Inovatyvus cilindrų blokas su dviguba sienele, užtikrinančia mažesnę masę, dviejų dalių karteris ir išlietos aliuminio variklio pagalvės. Specialios „garso inžinerijos“ priemonės, užtikrinančios žemą triukšmo ir vibracijų lygį specialiai kurtos kiekvienam modeliui ir kėbulo tipui.

  • Optimalus degalų suvartojimas su minimaliu teršalų lygiu: uždegimo žvakės/degalų purkštukai montuojami per vidurį tiesiai virš degimo kameros.

  • Greita reakcija į akceleratoriaus paspaudimą: agresyviai sureguliuotas turbinos darbas suteikia labai greitą reakciją, prilyginamą turbinoms su dviguba kamera „twin-scroll“ bei kompaktiškumą. Kompresorius su žemo ir aukšto spaudimo rezonatoriais užtikrina žemą triukšmo lygį ir tylų turbinos darbą.


Lyderis savo klasėje: naujasis 1.6 CDTI dyzelinis variklis
Visiškai naujas „Opel“ 1,6 litro dyzelinis variklis su turbina pasižymi geriausiais klasėje dinaminiais rodikliais žvelgiant į visus variklio parametrus. Pirmiausia pradėtas montuoti „Zafira Tourer“ modelyje ir pamažu pakeis dabartinius 1,7 litro ir mažesnės galios 2 litrų dyzelinius variklius visoje „Opel“ modelių gamoje, o vėliau bus pristatytos ir dar galingesnės šio variklio versijos.
Išvystantis 100 kW/136 AG ir didelį, net 320 Nm sukimo momentą, pirmasis „Opel“ dyzelinis variklis iš aliuminio pasižymi didele nominalia galia – net 85 AG vienam litrui darbinio tūrio, kuria negali pasigirti nei vienas konkurentas šioje klasėje. Itin mažas degalų suvartojimas ir nedidelis išmetamo CO2 kiekis jau pademonstruotas „Zafira Tourer“ modelyje, pasižyminčiame geriausiais rodikliais savo klasėje.
Naudojant „Opel“ selektyvios katalitinės redukcijos SCR („selective catalytic reduction“) „BlueInjection“ sistemą bei išmetamų azoto junginių mažinančią LNT technologiją, užtikrinami „Euro 6“ emisijų standartai ir tai daro 1,6 l CDTI variklį tokį švarų, tarsi jis būtų benzininis.

278202
Techninės ypatybės:

  • Nedidelio svorio aliuminis cilindrų blokas, cilindrų galvutė ir karteris padeda sutaupyti iki 20 kg svorio, palyginus su įprastiniais varikliais.

  • Optimizuota galia su uždaro ciklo degimo kontrolės sistema ir daugiataškiais degalų purkštukais, galinčiais įpurkšti iki 10 kartų per vieną ciklą, užtikrina švarų ir tylų variklio darbą.

  • Greitai reaguojantis kintamos geometrijos skysčiu aušinamas turbokompresorius, naudojantis iki 1,7 baro slėgį.

  • Žemiausia vidine trintimi pasižymintis variklis, išsijungiantis vandens siurblys ir kintamo tūri tepalo siurblys padeda sumažinti CO2 emisijas ir degalų sąnaudas.


Patobulintos mechaninės ir automatinės pavarų dėžės
Žymiai patobulintu vidumi bei pagerintu perjungimo mechanizmu, antrosios kartos „Opel“ penkių ir šešių pavarų dėžės dėl preciziško pavarų perjungimo tapo pavyzdžiu konkurentams. Jos yra montuojamos į dabartinius „Corsa“, „Meriva“, „Astra“, „Zafira Tourer“ ir „Insignia“ modelius, kuriuose montuojami daugiau nei 130 Nm sukimo momentą išvystantys varikliai.
Į visus mažuosius ir sub-kompaktinės klasės automobilius, kurių varikliai išvysto iki 220 Nm sukimo momentą, montuojamos naujos šešių pavarų mechaninės greičių dėžės. Jos gerokai lengvesnės, negu įprasta ir jose įdiegta gerokai daugiau patobulinimų iš antros kartos pavarų dėžių.
ADAM ir „Corsa” modeliuose naudojama ir automatizuota mechaninė pavarų dėžė su rankinio pavarų perjungimo galimybe bei „Start/Stop” funkcija, turinti penkias pavaras ir veikianti automatiniu režimu.
Dabartinių „Opel“ modeliuose naudojamų šešių pavarų automatinių greičių dėžių patobulinimas bus diegiamas pirmiausia, o vėliau debiutuos visiškai nauja aštuonių laipsnių automatinė pavarų dėžė. Didesnis laipsnių skaičius padės pasiekti daugiau kaip trimis procentais geresnę degalų ekonomiją.

Opel” jau visai netrukus, per laikotarpį iki 2016 m., žada pristatyti tris naujas variklių šeimas - net 13 naujų variklių. Tai yra, bus atnaujinta 80 proc. visų „Opel” variklių. Per šį laikotarpį, kompanija pristatys ir 5 naujos kartos transmisijas.
Pavaros sistemų atnaujinimą „Opel” pradeda pristatydamas naujus 1,6 l benzininį ir dyzelinį variklius, kurie bus komplektuojami su naujos kartos penkių ir šešių laipsnių pavarų dėžėmis.
Siekiant patenkinti klientų poreikius – sumažinti degalų sąnaudas bei išmetamųjų teršalų kiekį – nauji benzininiai ir dyzeliniai varikliai palaipsniui bus įdiegti į visas „Opel“ produktų grupes.
Nauji, pagerintų charakteristikų varikliai pasižymi didžiausia jėga savo klasėje, o patobulinta transmisija užtikrina tolygų pavarų perjungimą. Naujos septynių laipsnių pavarų dėžės ir naujos automatizuotos mechaninės transmisijos pasirodys visai netrukus.
Geriausi savo klasėje: nauji 1,6 l „SIDI Turbo” benzininiai varikliai
Keturių cilindrų benzininiai varikliai su tiesiogine degalų įpurškimo sistema bei turbina bus dviejų modifikacijų. „Eco Turbo“ 125 kW/170 AG versija, su maksimaliu 280 Nm sukimo momentu, bus itin taupi degalams ir išsiskirs elastingumu.
Performance Turbo” 147 kW/200 AG versija, su maksimaliu 300 Nm sukimo momentu, išsiskirs didele nominalia galia, net 125 AG vienam litrui darbinio tūrio - tai geriausias rodiklis klasėje.
Palyginus su ankstesniu 1,6 l turbininiu „Opel“ varikliu, naujojo degalų suvartojimas ir CO2 emisijos sumažintos 13 procentų, nors tuo tarpu maksimali galia ir sukimo momentas padidėjo 30 procentų. „Eco Turbo“ versijos neįtikėtino elastingumo dėka net 20 procentų sumažėjo laikas, greitėjant penkta pavara nuo 80 iki 120 km/h greičiu. Tuo metu 200 AG „Performance Turbo“ versija naujajam varikliui suteikia dar sportiškesnį charakterį.

278200
Techninės ypatybės:


  • Pažangiausi klasėje patobulinimai: vienintelis klasėje variklis su balansuotais velenais, užtikrinančiais tolygų darbą. Inovatyvus cilindrų blokas su dviguba sienele, užtikrinančia mažesnę masę, dviejų dalių karteris ir išlietos aliuminio variklio pagalvės. Specialios „garso inžinerijos“ priemonės, užtikrinančios žemą triukšmo ir vibracijų lygį specialiai kurtos kiekvienam modeliui ir kėbulo tipui.

  • Optimalus degalų suvartojimas su minimaliu teršalų lygiu: uždegimo žvakės/degalų purkštukai montuojami per vidurį tiesiai virš degimo kameros.

  • Greita reakcija į akceleratoriaus paspaudimą: agresyviai sureguliuotas turbinos darbas suteikia labai greitą reakciją, prilyginamą turbinoms su dviguba kamera „twin-scroll“ bei kompaktiškumą. Kompresorius su žemo ir aukšto spaudimo rezonatoriais užtikrina žemą triukšmo lygį ir tylų turbinos darbą.


Lyderis savo klasėje: naujasis 1.6 CDTI dyzelinis variklis
Visiškai naujas „Opel“ 1,6 litro dyzelinis variklis su turbina pasižymi geriausiais klasėje dinaminiais rodikliais žvelgiant į visus variklio parametrus. Pirmiausia pradėtas montuoti „Zafira Tourer“ modelyje ir pamažu pakeis dabartinius 1,7 litro ir mažesnės galios 2 litrų dyzelinius variklius visoje „Opel“ modelių gamoje, o vėliau bus pristatytos ir dar galingesnės šio variklio versijos.
Išvystantis 100 kW/136 AG ir didelį, net 320 Nm sukimo momentą, pirmasis „Opel“ dyzelinis variklis iš aliuminio pasižymi didele nominalia galia – net 85 AG vienam litrui darbinio tūrio, kuria negali pasigirti nei vienas konkurentas šioje klasėje. Itin mažas degalų suvartojimas ir nedidelis išmetamo CO2 kiekis jau pademonstruotas „Zafira Tourer“ modelyje, pasižyminčiame geriausiais rodikliais savo klasėje.
Naudojant „Opel“ selektyvios katalitinės redukcijos SCR („selective catalytic reduction“) „BlueInjection“ sistemą bei išmetamų azoto junginių mažinančią LNT technologiją, užtikrinami „Euro 6“ emisijų standartai ir tai daro 1,6 l CDTI variklį tokį švarų, tarsi jis būtų benzininis.

278202
Techninės ypatybės:

  • Nedidelio svorio aliuminis cilindrų blokas, cilindrų galvutė ir karteris padeda sutaupyti iki 20 kg svorio, palyginus su įprastiniais varikliais.

  • Optimizuota galia su uždaro ciklo degimo kontrolės sistema ir daugiataškiais degalų purkštukais, galinčiais įpurkšti iki 10 kartų per vieną ciklą, užtikrina švarų ir tylų variklio darbą.

  • Greitai reaguojantis kintamos geometrijos skysčiu aušinamas turbokompresorius, naudojantis iki 1,7 baro slėgį.

  • Žemiausia vidine trintimi pasižymintis variklis, išsijungiantis vandens siurblys ir kintamo tūri tepalo siurblys padeda sumažinti CO2 emisijas ir degalų sąnaudas.


Patobulintos mechaninės ir automatinės pavarų dėžės
Žymiai patobulintu vidumi bei pagerintu perjungimo mechanizmu, antrosios kartos „Opel“ penkių ir šešių pavarų dėžės dėl preciziško pavarų perjungimo tapo pavyzdžiu konkurentams. Jos yra montuojamos į dabartinius „Corsa“, „Meriva“, „Astra“, „Zafira Tourer“ ir „Insignia“ modelius, kuriuose montuojami daugiau nei 130 Nm sukimo momentą išvystantys varikliai.
Į visus mažuosius ir sub-kompaktinės klasės automobilius, kurių varikliai išvysto iki 220 Nm sukimo momentą, montuojamos naujos šešių pavarų mechaninės greičių dėžės. Jos gerokai lengvesnės, negu įprasta ir jose įdiegta gerokai daugiau patobulinimų iš antros kartos pavarų dėžių.
ADAM ir „Corsa” modeliuose naudojama ir automatizuota mechaninė pavarų dėžė su rankinio pavarų perjungimo galimybe bei „Start/Stop” funkcija, turinti penkias pavaras ir veikianti automatiniu režimu.
Dabartinių „Opel“ modeliuose naudojamų šešių pavarų automatinių greičių dėžių patobulinimas bus diegiamas pirmiausia, o vėliau debiutuos visiškai nauja aštuonių laipsnių automatinė pavarų dėžė. Didesnis laipsnių skaičius padės pasiekti daugiau kaip trimis procentais geresnę degalų ekonomiją.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų