Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Opel” jau visai netrukus, per laikotarpį iki 2016 m., žada pristatyti tris naujas variklių šeimas - net 13 naujų variklių. Tai yra, bus atnaujinta 80 proc. visų „Opel” variklių. Per šį laikotarpį, kompanija pristatys ir 5 naujos kartos transmisijas.
Pavaros sistemų atnaujinimą „Opel” pradeda pristatydamas naujus 1,6 l benzininį ir dyzelinį variklius, kurie bus komplektuojami su naujos kartos penkių ir šešių laipsnių pavarų dėžėmis.
Siekiant patenkinti klientų poreikius – sumažinti degalų sąnaudas bei išmetamųjų teršalų kiekį – nauji benzininiai ir dyzeliniai varikliai palaipsniui bus įdiegti į visas „Opel“ produktų grupes.
Nauji, pagerintų charakteristikų varikliai pasižymi didžiausia jėga savo klasėje, o patobulinta transmisija užtikrina tolygų pavarų perjungimą. Naujos septynių laipsnių pavarų dėžės ir naujos automatizuotos mechaninės transmisijos pasirodys visai netrukus.
Geriausi savo klasėje: nauji 1,6 l „SIDI Turbo” benzininiai varikliai
Keturių cilindrų benzininiai varikliai su tiesiogine degalų įpurškimo sistema bei turbina bus dviejų modifikacijų. „Eco Turbo“ 125 kW/170 AG versija, su maksimaliu 280 Nm sukimo momentu, bus itin taupi degalams ir išsiskirs elastingumu.
„Performance Turbo” 147 kW/200 AG versija, su maksimaliu 300 Nm sukimo momentu, išsiskirs didele nominalia galia, net 125 AG vienam litrui darbinio tūrio - tai geriausias rodiklis klasėje.
Palyginus su ankstesniu 1,6 l turbininiu „Opel“ varikliu, naujojo degalų suvartojimas ir CO2 emisijos sumažintos 13 procentų, nors tuo tarpu maksimali galia ir sukimo momentas padidėjo 30 procentų. „Eco Turbo“ versijos neįtikėtino elastingumo dėka net 20 procentų sumažėjo laikas, greitėjant penkta pavara nuo 80 iki 120 km/h greičiu. Tuo metu 200 AG „Performance Turbo“ versija naujajam varikliui suteikia dar sportiškesnį charakterį.
Techninės ypatybės:
„Opel” jau visai netrukus, per laikotarpį iki 2016 m., žada pristatyti tris naujas variklių šeimas - net 13 naujų variklių. Tai yra, bus atnaujinta 80 proc. visų „Opel” variklių. Per šį laikotarpį, kompanija pristatys ir 5 naujos kartos transmisijas.
Pavaros sistemų atnaujinimą „Opel” pradeda pristatydamas naujus 1,6 l benzininį ir dyzelinį variklius, kurie bus komplektuojami su naujos kartos penkių ir šešių laipsnių pavarų dėžėmis.
Siekiant patenkinti klientų poreikius – sumažinti degalų sąnaudas bei išmetamųjų teršalų kiekį – nauji benzininiai ir dyzeliniai varikliai palaipsniui bus įdiegti į visas „Opel“ produktų grupes.
Nauji, pagerintų charakteristikų varikliai pasižymi didžiausia jėga savo klasėje, o patobulinta transmisija užtikrina tolygų pavarų perjungimą. Naujos septynių laipsnių pavarų dėžės ir naujos automatizuotos mechaninės transmisijos pasirodys visai netrukus.
Geriausi savo klasėje: nauji 1,6 l „SIDI Turbo” benzininiai varikliai
Keturių cilindrų benzininiai varikliai su tiesiogine degalų įpurškimo sistema bei turbina bus dviejų modifikacijų. „Eco Turbo“ 125 kW/170 AG versija, su maksimaliu 280 Nm sukimo momentu, bus itin taupi degalams ir išsiskirs elastingumu.
„Performance Turbo” 147 kW/200 AG versija, su maksimaliu 300 Nm sukimo momentu, išsiskirs didele nominalia galia, net 125 AG vienam litrui darbinio tūrio - tai geriausias rodiklis klasėje.
Palyginus su ankstesniu 1,6 l turbininiu „Opel“ varikliu, naujojo degalų suvartojimas ir CO2 emisijos sumažintos 13 procentų, nors tuo tarpu maksimali galia ir sukimo momentas padidėjo 30 procentų. „Eco Turbo“ versijos neįtikėtino elastingumo dėka net 20 procentų sumažėjo laikas, greitėjant penkta pavara nuo 80 iki 120 km/h greičiu. Tuo metu 200 AG „Performance Turbo“ versija naujajam varikliui suteikia dar sportiškesnį charakterį.
Techninės ypatybės: