REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nuo 2022 m. liepos 6 d. automobilių gamintojai privalės Europos rinkai skirtuose naujuose modeliuose įrengti juodąsias dėžes, kuriuose sukaupta informacija padės nuspręsti detalesnes eismo įvykio detales. 
Europos reglamente 2019/2144 numatyta, kad nuo 2022 m. liepos mėn. lengvuosiuose automobiliuose, furgonuose, sunkvežimiuose ir autobusuose turi būti įrengtos juodosios dėžės. Nepriklausomai nuo to, ką apie tai manote.
Juodosios dėžės nėra ką tik ant prekystalio padėtas išradimas. Kai kuriose šalyse veikiančios draudimo bendrovės skatina juodųjų dėžių naudojimą ir už tai kelis kartus sumažina draudimo metinę kainą. Vis dėlto, nuo liepos mėnesio šis įrenginys turėtų tapti norma, nes kiekvienoje naujoje parduodamoje transporto priemonėje jau bus įrengta juodoji dėžė.
Juodoji dėžė kaups duomenis apie transporto priemonės greitį, stabdymą, vairo pasukimo kampą, kelio nuolydį ir tai, ar veikė įvairios transporto priemonės saugos sistemos, pradedant saugos diržais. Sistema taip pat leis tiksliai nustatyti transporto priemonės tipą ir pateikti gamintojams grįžtamąją informaciją apie susirūpinimą keliančius incidentus.
Mercedes-Benz C 350 BlueEfficiency
Naujųjų priemonių tikslas – mažinti žuvusiųjų ir sužeistųjų skaičių autoįvykiuose
Juodoji dėžė buvo sukurta tam, kad būtų galima įrašyti tam tikrus naudingus parametrus, kurie padėtų išspręsti abejones ir neaiškumus, susijusius su eismo įvykiais. Per šiuos neprivalomo juodosios dėžės naudojimo metus, kuriuos galima laikyti ilgų eksperimentų laikotarpiu, paaiškėjo, kaip gerai ši priemonė veikia įvykus nelaimingam atsitikimui.
ES tikslas – sumažinti mirčių ir sunkių sužalojimų keliuose skaičių. Šios naujovės – tai tik pirmas žingsnis siekiant ilgalaikio tikslo, kad 2050 m. būtų įgyvendintas ES planas „Vizija – nulis“, kuriuo siekiama sustabdyti nelaimingų atsitikimų keliuose skaičių.
Be juodųjų dėžių, siekiant didesnio saugumo, privalėsime naudoti ir kitus prietaisus. Tame pačiame Europos nutarime taip pat reikalaujama standartinėje įrangoje diegti automatinę stabdymo sistemą bei sistemą, kuri neleistų užvesti variklio, jeigu vairuotojas yra neblaivus.
Taip pat nereikėtų užmiršti ir apie dar vieną įrenginį – „Intelligent Speed Assistance“. Iki šiol ši sistema tik įspėdavo vairuotoją, jeigu jis viršydavo nustatytą leistiną greitį, tačiau ateityje ši sistema privalės užkirsti kelią bet kokiam greičio viršijimui.

Nuo 2022 m. liepos 6 d. automobilių gamintojai privalės Europos rinkai skirtuose naujuose modeliuose įrengti juodąsias dėžes, kuriuose sukaupta informacija padės nuspręsti detalesnes eismo įvykio detales. 
Europos reglamente 2019/2144 numatyta, kad nuo 2022 m. liepos mėn. lengvuosiuose automobiliuose, furgonuose, sunkvežimiuose ir autobusuose turi būti įrengtos juodosios dėžės. Nepriklausomai nuo to, ką apie tai manote.
Juodosios dėžės nėra ką tik ant prekystalio padėtas išradimas. Kai kuriose šalyse veikiančios draudimo bendrovės skatina juodųjų dėžių naudojimą ir už tai kelis kartus sumažina draudimo metinę kainą. Vis dėlto, nuo liepos mėnesio šis įrenginys turėtų tapti norma, nes kiekvienoje naujoje parduodamoje transporto priemonėje jau bus įrengta juodoji dėžė.
Juodoji dėžė kaups duomenis apie transporto priemonės greitį, stabdymą, vairo pasukimo kampą, kelio nuolydį ir tai, ar veikė įvairios transporto priemonės saugos sistemos, pradedant saugos diržais. Sistema taip pat leis tiksliai nustatyti transporto priemonės tipą ir pateikti gamintojams grįžtamąją informaciją apie susirūpinimą keliančius incidentus.
Mercedes-Benz C 350 BlueEfficiency
Naujųjų priemonių tikslas – mažinti žuvusiųjų ir sužeistųjų skaičių autoįvykiuose
Juodoji dėžė buvo sukurta tam, kad būtų galima įrašyti tam tikrus naudingus parametrus, kurie padėtų išspręsti abejones ir neaiškumus, susijusius su eismo įvykiais. Per šiuos neprivalomo juodosios dėžės naudojimo metus, kuriuos galima laikyti ilgų eksperimentų laikotarpiu, paaiškėjo, kaip gerai ši priemonė veikia įvykus nelaimingam atsitikimui.
ES tikslas – sumažinti mirčių ir sunkių sužalojimų keliuose skaičių. Šios naujovės – tai tik pirmas žingsnis siekiant ilgalaikio tikslo, kad 2050 m. būtų įgyvendintas ES planas „Vizija – nulis“, kuriuo siekiama sustabdyti nelaimingų atsitikimų keliuose skaičių.
Be juodųjų dėžių, siekiant didesnio saugumo, privalėsime naudoti ir kitus prietaisus. Tame pačiame Europos nutarime taip pat reikalaujama standartinėje įrangoje diegti automatinę stabdymo sistemą bei sistemą, kuri neleistų užvesti variklio, jeigu vairuotojas yra neblaivus.
Taip pat nereikėtų užmiršti ir apie dar vieną įrenginį – „Intelligent Speed Assistance“. Iki šiol ši sistema tik įspėdavo vairuotoją, jeigu jis viršydavo nustatytą leistiną greitį, tačiau ateityje ši sistema privalės užkirsti kelią bet kokiam greičio viršijimui.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų