• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nissan Skyline su keturiomis durimis? Kas tai per velnio išmislas? Juk vienas geriausių Nissan modelių visada buvo siūlomas tik su kupė kėbulu. Ar tikrai? 
Deja ne. Nissan daugelį metų Skyline modelį pardavinėjo ne tik su kupė, bet ir su sedano kėbulu. Tradiciškai, įdomesnes modelių versijas Nissan pardavinėdavo tik Japonijoje ir geriausiu atveju Australijoje bei D.Britanijoje.
Nissan Skyline GT-R tikrai yra vienas įdomiausių ir įspūdingiausių dešimto dešimtmečio automobilių. Technologiškai pažangūs, galingi ir „neužmušamų“ automobilių statusą turintis modelis atsidurtų daugelio automanų garaže, jeigu ne keletas trūkumų.
Kaina - turbūt pats didžiausias trūkumas norint įsigyti R32, R33 ar net R34 modelį. Kadangi šių automobilių paklausa pasaulyje nemažėja, naudotų mašinų rinkoje jų kainos nemažėja, bet retkarčiais net ir didėja.
Žvelgiant iš praktiškosios pusės, Nissan Skyline buvo kuriamas ne jūsų šeimai, bet jūsų norui pasisemti adrenalino lenktynių trasoje. Tačiau štai ši Nissan Skyline ER34 GT-R versija su sedano kėbulu yra puikus įrodymas, kad net ir patys nuostabiausi automobiliai gali būti draugiški jūsų šeimai ar draugams.

Nissan Skyline su keturiomis durimis? Kas tai per velnio išmislas? Juk vienas geriausių Nissan modelių visada buvo siūlomas tik su kupė kėbulu. Ar tikrai? 
Deja ne. Nissan daugelį metų Skyline modelį pardavinėjo ne tik su kupė, bet ir su sedano kėbulu. Tradiciškai, įdomesnes modelių versijas Nissan pardavinėdavo tik Japonijoje ir geriausiu atveju Australijoje bei D.Britanijoje.
Nissan Skyline GT-R tikrai yra vienas įdomiausių ir įspūdingiausių dešimto dešimtmečio automobilių. Technologiškai pažangūs, galingi ir „neužmušamų“ automobilių statusą turintis modelis atsidurtų daugelio automanų garaže, jeigu ne keletas trūkumų.
Kaina - turbūt pats didžiausias trūkumas norint įsigyti R32, R33 ar net R34 modelį. Kadangi šių automobilių paklausa pasaulyje nemažėja, naudotų mašinų rinkoje jų kainos nemažėja, bet retkarčiais net ir didėja.
Žvelgiant iš praktiškosios pusės, Nissan Skyline buvo kuriamas ne jūsų šeimai, bet jūsų norui pasisemti adrenalino lenktynių trasoje. Tačiau štai ši Nissan Skyline ER34 GT-R versija su sedano kėbulu yra puikus įrodymas, kad net ir patys nuostabiausi automobiliai gali būti draugiški jūsų šeimai ar draugams.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

IMG_0731-Edit-660x439


Norintiems sužinoti viską apie Nissan Skyline sedanus, reikėtų kreiptis į Junya Nakata. Japonijoje gyvenantis vyras savo garaže turi ne vieną, bet kelis Nissan Skyline GT-R egzempliorius. Vienas iš jų - sedanas.
Pasak automobilių entuziasto, skirtumų tarp GT-R ir GT-T (sedano) yra pakankamai daug. Sedanas turėjo 2,5 litro benzininį variklį, buvo varomas tik galiniais ratais ir modifikacijoms pasiduoda pakankamai sunkiai.
„Tai mano kasdieninis automobilis, todėl man yra labai svarbu, kad juo galėtų važiuoti mano šeima ar draugai. Automobilis turi būti universalus, todėl nereikėtų stebėtis, kad jis atrodo lyg būtų pasiruošęs važiuoti į drifto varžybas.“
Pasižiūrėjus į modifikacijų sąrašą, antakiai automatiškai pakyla į viršų, akis išsiplečia, o nukritus žandikauliu išskrenda žodžiai - Oho!
Standartines kėbulo detales pakeitė tikro Nissan Skyline R34 GT-R dalys. Priekinis bamperis, kapotas, sparnai, slenksčiai. Tuo tarpu galinis spoileris ir galinis bamperis buvo pagaminti URAS firmos meistrų.
Prie nuostabaus eksterjero reikėtų pridėti 19 colių skersmens ir 10,5 J pločio Nitto NT ratlankius, Trust firmos reguliuojamo aukščio amortizatorius, tikro R34 GT-R stabdžių diskus ir 326 Power spyruokles.
O kaip gi variklis? Iš nuotraukų matyti, kad vyras nagus prikišo ir prie jo. Junya Nakata įsigijo ir sumontavo Ohsumi aušinimo sistemą, HKS oro filtrą, Blitz tarpinį suslėgto oro aušintuvą. Paprašė auksarankių meistrų pagaminti išmetimo kolektorių ir visą išmetimo sistemą.

Sveikata.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų