• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jau rugpjūčio 7–9 dienomis Rokiškio apylinkėse vyks ketvirtasis Lietuvos automobilių ralio čempionato etapas. „Rokiškio Grand Rally“ varžybose laukiama beveik šimto dalyvių iš Lietuvos ir užsienio, o tarp jų – ir gausi „Lithuanian Rally4 Trophy“ dalyvių rikiuotė. Po trijų etapų šios klasės lyderiais išlieka broliai Irmantas ir Edvinas Buivydai.

Jau rugpjūčio 7–9 dienomis Rokiškio apylinkėse vyks ketvirtasis Lietuvos automobilių ralio čempionato etapas. „Rokiškio Grand Rally“ varžybose laukiama beveik šimto dalyvių iš Lietuvos ir užsienio, o tarp jų – ir gausi „Lithuanian Rally4 Trophy“ dalyvių rikiuotė. Po trijų etapų šios klasės lyderiais išlieka broliai Irmantas ir Edvinas Buivydai.

REKLAMA

Įdomu tai, kad čempionate pirmaujantis ekipažas šį sezoną dar nelaimėjo nė vieno ralio – visuose trijuose etapuose broliai finišavo antri. Tuo metu jų varžovai demonstravo nestabilesnius rezultatus, tad bendra įskaita po trijų etapų palankiausia būtent Buivydams – jų sąskaitoje 77 taškai.

REKLAMA
REKLAMA

Daugiau naujienų iš automobilių sporto pasaulio galite perskaityti „Automobilių sportas“ rubrikoje.

REKLAMA

„Rokiškis visada būna vienas sunkiausių etapų čempionate – tikros išgyvenimo lenktynės. Čia svarbiausia – pasiekti finišą. Dažniausiai po Rokiškio jau ryškėja ir galutinė sezono rikiuotė, tad sėkmingai baigus šį etapą, didžioji dalis darbo jau padaryta“, – sako Irmantas Buivydas.

Antroje vietoje šiuo metu rikiuojasi Marko Buteikio ir Tito Čapkausko duetas su 69 taškais – jie du kartus laimėjo, bet kartą nebaigė varžybų.

REKLAMA
REKLAMA

Trečioje pozicijoje – Aro Kvedaro ir Karolio Gedgaudo ekipažas su 56 taškais, turintis dvi trečiąsias vietas ir vieną nefinišuotą etapą. Vos vienu tašku nuo jų atsilieka Klaudo Bučinsko ir Povilo Gutausko duetas, laimėjęs vieną etapą, kartą finišavęs ketvirtas ir kartą nebaigęs lenktynių.

Ralio čempionate taikoma ir „N–1“ taisyklė – sezono pabaigoje blogiausias kiekvieno ekipažo rezultatas bus eliminuotas, o galutinė taškų suma bus skaičiuojama iš penkių geriausių etapų. Tai reiškia, kad M. Buteikis, I. Kvedaras ir K. Bučinskas savo „klaidų ribą“ jau išnaudojo.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Jiems bet koks dar vienas pasitraukimas iš varžybų gali kainuoti kovą dėl čempiono titulo ir 80 tūkst. eurų stipendijos. Tuo metu broliai Buivydai, nuolat finišuojantys, šiuo atžvilgiu turi tam tikrą saugumo rezervą.

Visgi I. Buivydas tvirtina neketinantis rizikuoti vardan pergalės – prioritetas lieka strateginis stabilumas. Tačiau pilotą vis labiau neramina jo šiuo metu vairuojamo „Ford“ automobilio pajėgumas – pasak sportininko, ši technika nusileidžia varžovų automobiliams.

REKLAMA

„Kadangi Ukmergėje mūsų laikai buvo prasti, pradėjome ieškoti priežasties. Įtariame, kad problema – automobilis. Šią savaitę vešime jį ant stendo ir žiūrėsime, ar bėda technikoje, ar manyje. Išanalizavus Ukmergės duomenis, matyti, kad tiesiosiose pralaimime daug. Vienoje 600 metrų tiesiojoje Klaudui Bučinskui pralaimėjome net šešias sekundes – visiškai nesupratau, kodėl“, – pasakojo sportininkas.

REKLAMA

Pasak jo, šis sezonas – vienas liūdniausių per visą karjerą. Didžiausias nusivylimas – lenktyniavimas su šiuo „Rally4“ automobiliu, kuris, pasak piloto, nesuteikia tokio malonumo kaip ankstesnis „Ford Fiesta N5“, varomas visais keturiais ratais.

„Pernai su N5 automobiliu skriejome tikrai džiugiai. Dabar – važiuoji, atiduodi viską, o pažiūrėjus į laikus – rezultatai nuvilia. Širdyje – noras kuo greičiau grįžti prie N5“, – atviravo I. Buivydas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų