• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šių metų automobilių sporto sezonas pateikė daugybę staigmenų. Laikui bėgant, ekstremalaus sporto atstovų gretos praretėja: dalis lenktynininkų karjerą už vairo užleidžia naujiems sportininkams, persikeldami į žiūrovų gretas. Tačiau šie metai – itin derlingi žiedinėse lenktynėse ne tik naujų sportininkų, bet ir įdomios technikos kiekiu.
Lietuva Baltijos šalyse šiuo metu – šalis lyderė „TCR“ tipo automobilių srityje, o jų apstu visur: ir Lietuvos čempionate, ir endurance varžybose („BEC 4H“ serijoje) ir Palangoje įvyksiančiose „Aurum 1006 km powered by Hankook“ lenktynėse. Vis daugiau sportininkų požiūrį, inžinerinius sprendimus ir saviveiklą garažuose keičia pasaulinių automobilių gamintojų siūloma technika.
Tokį sprendimą priėmė ir naujai šiais metais susibūrusi komanda „London Grill Racing Team“, tiesiai iš „Simuliatorių akademijoje“ praeitų kursų pasirodę lenktynėse Rygoje, apsiginklavę „CUPRA TCR“ bolidu. Mišri ir pačios įvairiausios patirties turinti komanda jau spėjo sudalyvauti dvejose lenktynėse Rygoje. Tai – vos septyniolikos metų sulaukęs Julius Adomavičius, praeitais metais Lietuvos „Wolf Race“ žiedinėse lenktynėse pasirodęs Oskaras Brazaitis, šiais metais automobilių sporto karjerą pradėjęs Eimantas Navikauskas ir jau daug pergalių spėjęs sukaupti Marijus Mazuch. Tiesa, jauniausias komandos lenktynininkas Julius – jau tituluotas: nuo penkerių metų aktyviai žaidžiantis tenisą sportininkas jau net tris kartus yra tapęs Lietuvos čempionu bei tarptautinių turnyrų prizininku.

Šių metų automobilių sporto sezonas pateikė daugybę staigmenų. Laikui bėgant, ekstremalaus sporto atstovų gretos praretėja: dalis lenktynininkų karjerą už vairo užleidžia naujiems sportininkams, persikeldami į žiūrovų gretas. Tačiau šie metai – itin derlingi žiedinėse lenktynėse ne tik naujų sportininkų, bet ir įdomios technikos kiekiu.
Lietuva Baltijos šalyse šiuo metu – šalis lyderė „TCR“ tipo automobilių srityje, o jų apstu visur: ir Lietuvos čempionate, ir endurance varžybose („BEC 4H“ serijoje) ir Palangoje įvyksiančiose „Aurum 1006 km powered by Hankook“ lenktynėse. Vis daugiau sportininkų požiūrį, inžinerinius sprendimus ir saviveiklą garažuose keičia pasaulinių automobilių gamintojų siūloma technika.
Tokį sprendimą priėmė ir naujai šiais metais susibūrusi komanda „London Grill Racing Team“, tiesiai iš „Simuliatorių akademijoje“ praeitų kursų pasirodę lenktynėse Rygoje, apsiginklavę „CUPRA TCR“ bolidu. Mišri ir pačios įvairiausios patirties turinti komanda jau spėjo sudalyvauti dvejose lenktynėse Rygoje. Tai – vos septyniolikos metų sulaukęs Julius Adomavičius, praeitais metais Lietuvos „Wolf Race“ žiedinėse lenktynėse pasirodęs Oskaras Brazaitis, šiais metais automobilių sporto karjerą pradėjęs Eimantas Navikauskas ir jau daug pergalių spėjęs sukaupti Marijus Mazuch. Tiesa, jauniausias komandos lenktynininkas Julius – jau tituluotas: nuo penkerių metų aktyviai žaidžiantis tenisą sportininkas jau net tris kartus yra tapęs Lietuvos čempionu bei tarptautinių turnyrų prizininku.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Seat Leon TCR


Automobiliai ir greitis – neatskiriama gyvenimo dalis
Naujai susibūrusios komandos teigimu, be lenktynių šiuo laikotarpiu nelabai kam laiko ir belieka. „Automobiliai, greitis, adrenalinas – tai, manau, neatsiejama vyrų gyvenimo būdo dalis. Jausmas, ką patiri važiuodamas trasoje – sunkiai su kažkuo palyginamas, todėl net neabejodami prioritetą skiriame automobilių sportui“. – apie ekstremalaus laisvalaikio pasirinkimą pasakojo komandos lenktynininkas Eimantas Navikauskas.
Endurance lenktynėse rezultatas priklauso nuo visos komandos. Tai ugdo ne tik atsakomybės jausmą, bet, tuo pačiu, leidžia mėgautis komandine dvasia, kuria daliniesi tiek užklupus pergalės džiaugsmui, tiek tada, kaip nelabai pasiseka. „London Grill Racing Team“ – šių metų projektas, bet jau spėjome patirti visko“.
Savo karjerą pradėjusi „Simuliatorių akademijoje“, komandos nariai tuo tik džiaugiasi: virtuali realybė nenuvylė ir į trasą išvažiavus sportine technika, buvo kur kas lengviau: „Apskritai mūsų treniruočių pradžia susiklostė gal kiek kitaip, nei daugumai ankstesnės kartos lenktynininkų. Pirmi treniruočių žingsniai buvo simuliatoriumi. Visą žiemą kelis kartus per savaitę turėdavome virtualias treniruotes, kelis kartus sudalyvavome ir virtualiose lenktynėse, kur įgavome supratimą, kaip važiuoti sraute ir kaip elgtis vienoje ar kitoje situacijoje. Pavasarį treniruotes jau perkėlėme į realias trasas. Buvome labai nustebę – važiavimas tikrai nedaug kuo skiriasi nuo treniruočių simuliatoriumi.“
 „CUPRA TCR“ – ir praktiškas, ir gražus
Šiuo metu Lietuvoje jau suskaičiuojami šeši „TCR“ tipo automobiliai, kurių du – „VW Golf GTI TCR“, vienas „SEAT Leon“, du „CUPRA“ ir vienas „Hyundai“ gamintojo bolidas, Lietuvą pasieksiantis liepos pradžioje.
Nors daugeliui „CUPRA“ vardas ir atrodo mažai arba visai negirdėtas, tai – jaunesniojo „SEAT“ brolio statusą turintys automobiliai, kurių pavadinimą „CUPRA“ sudaro terminas „Cup Racing“. Būtent šiuo automobiliu savo sportinę karjerą pradėjo ir „London Grill Racing Team“.
„Iš pradžių svarstėme įvairias alternatyvas, bet kai sužinojome apie „TCR“ automobilių klasę, klausimų daugiau nebebuvo. „Volkswagen“ grupei priklausantis „Seat“ kaip gamintojas, galima sakyti, yra „TCR“ automobilių pradininkas. Iš visų tuo metu esančių „TCR“ klasės automobilių, „Seat“ pagal kainos ir kokybės santykį buvo priimtiniausias variantas. Be to, jis dar ir labai gražus.“- su šypsena pasakojo E.Navikauskas.

REKLAMA

Eimantas Navikauskas


Sezono siekiai nuolat auga
Nors sezono pradžia ir nebuvo itin sėkminga, komanda spėjo jau pabuvoti ant podiumo ir paragauti pergalės. Pirmųjų lenktynių metu, apdovanojimų podiumą pasiekti sutrukdė techninis gedimas, tačiau komandos motyvacija nesumažėjo:
„Prieš pirmąsias varžybas bene esminis siekis buvo važiuoti savo tempu ir nesudaužyti automobilio (šypsosi). Koją pakišo techniniai nesklandumai dėl automobilio. Sugaišę valandą spręsdami automobilio problemas, varžybas vis tiek baigėme 10 pozicijoje, taigi iš esmės rezultatu buvome patenkinti. Tačiau, po pirmų varžybų supratome,  kad nesame labai jau lėti, o po antrųjų – kad nesame tokie lėti, jog negalėtume varžytis dėl prizinės vietos. Antrose varžybose buvome treti „TCR“ automobilių klasėje ir ketvirti bendroje įskaitoje, atsilikdami nuo varžovų mažiau, nei 30 sekundžių. lipome ant nugalėtojų pakylos, todėl jausmas nenusakomas. Džiaugėmės ne tik pačia prizine vieta, bet ir tuo, kad iš tikrųjų važiavome labai solidžiai, konkurenciją sudarydami daug labiau patyrusiems sportininkams ir komandoms. Būtent šios paskutinės lenktynės ir pakoregavo mūsų sezono planus siekiant rezultatų. Norisi pergalės. “ - Juokėsi E.Navikauskas.
Jau už trijų savaičių didžioji automobilių sporto mėgėjų dalis kone savaitei kraustysis į Palangą: čia jau 19-ąjį kartą vyks 1000 km lenktynės. Pergalės tiek absoliučiai, tiek „TCR Baltic Trophy“ įskaitoje sieks „London Grill Racing Team“.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų