
Vietoj priekinio buferio atsirado sniego valytuvas, o ant bagažinės dangčio sumontuotas spoileris pasiekęs 150 km/val. galėtų labai lengvai pasiekti debesis. Tačiau tai tik kelios detalės, kurios buvo pakeistos.
Automobilio savininkas, Manfredas Schulte, ėmėsi kardinalių permainų. Durys, bagažinės dangtis, priekiniai sparnai buvo pagaminti iš kevlaro. Nors „Citroen AX“ niekada nebuvo laikomas sunkiu automobiliu, tačiau kai „Hill Climb“ varžybose laukia žymiai pajėgesni varžovai, reikia atsikratyti bet kurio nereikalingo kilogramo.
O kas slypi po kapotu? Po lengvučiu variklio dangčio slepiasi „PSA“ koncerno produktas - 1.6 litro, 4 cilindrų turbo-benzininis variklis išvystantis 220 arklio galių ir pasiekiantis 9500 aps/min. Prancūziška kavalerija turi pereiti per šešių laipsnių sekvencinę pavarų dėžę ir tik tada gali pulti priekinius varančiuosius ratus.

