
Tuomet „Hartge“ atstovai teigė, jog milžiniškos šnervės priekiniame buferyje atsirado dėl racionalių priežasčių. Padidinę variklio išvystomą galią, „Hartge“ specialistai siekė užtikrinti, jog variklis gautų užtektinai gaivinančio oro ir tokiu būdu sugebėtų įvairiomis sąlygomis dirbti sklandžiau ir užtikrinčiau. Masyvios radiatoriaus grotelės taip pat puikiai pasitarnavo aušinant didesnius stabdžių diskus.
Kadangi jau prasitarėme apie galingesnį variklį, iškart eikime prie reikalo. Nuotraukose matote „BMW 645 Ci“, turintį 4,4 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų benzininį variklį, išvystantį 333 arklio galias ir 450 Nm sukimo momentą. Ūgtelėjęs variklio pajėgumas leido įsibėgėjimo laiką iki 100 km/val. sumažinti nuo 5,5 iki 4,9 sekundės.




