• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Gera žinia „Mazda MX-5“ gerbėjams – gamintojas patvirtino, kad ir būsimos kartos modelis išsaugos svarbiausias šio klasikinio rodsterio savybes. Net ir griežtėjant emisijų bei saugumo reikalavimams, Japonijos bendrovė neketina keisti esminio recepto, dėl kurio „MX-5“ tapo legenda.

Gera žinia „Mazda MX-5“ gerbėjams – gamintojas patvirtino, kad ir būsimos kartos modelis išsaugos svarbiausias šio klasikinio rodsterio savybes. Net ir griežtėjant emisijų bei saugumo reikalavimams, Japonijos bendrovė neketina keisti esminio recepto, dėl kurio „MX-5“ tapo legenda.

REKLAMA

Šiuo metu rinkoje esanti ketvirtoji „MX-5“ (ND) karta debiutavo dar prieš dešimtmetį, tad nenuostabu, kad „Mazda“ jau pradėjo dalintis pirmaisiais faktais apie penktos kartos modelį. Pirmą išsamesnį žvilgsnį į šios ikonos ateitį pateikė amerikiečių žurnalas „Road & Track“, kurio žurnalistai lankėsi Hirošimoje, „Mazda“ būstinėje, ir kalbėjosi su aukščiausio lygio vadovais.

Pasak „Mazda“ technikos padalinio vadovo Ryuichi Umeshitos, svarbiausias būsimos „MX-5“ bruožas išliks lengvumas. „Kas apibrėžia MX-5? Lengvumas. Ir antras svarbiausias dalykas – ji turi būti lengva“, – pusiau juokaudamas, pusiau rimtai kalbėjo jis. Tai, pasak inžinieriaus, yra viso šio automobilio esmė, nepriklausomai nuo kartos.

REKLAMA
REKLAMA

Panašiai kalba ir vyriausiasis dizaineris Masashi Nakayama, kuris teigia, kad naujoji „MX-5“ neturėtų viršyti vienos tonos svorio, o ilgis nesieks keturių metrų. Tai labai artimi parametrai dabartinei kartai, kurios ilgis siekia 3915 mm, o svoris – priklausomai nuo versijos – apie vieną toną.

REKLAMA

Atmosferinis variklis išliks

Nors kai kurie konkurentai perėjo prie elektrifikacijos ar mažalitražių turbininių variklių, „Mazda“ žada ir toliau laikytis atmosferinių motorų filosofijos. Pasak „Road & Track“, penktos kartos „MX-5“ greičiausiai naudos naujos kartos „Skyactiv Z“ variklį.

Pasak „Mazda“, šie varikliai turėtų atitikti tiek būsimus Euro 7 reikalavimus, tiek griežtus Kalifornijos LEV IV standartus. R. Umeshita taip pat atskleidė, kad variklio darbinis tūris galėtų siekti apie 2,5 litro, o pavarų dėžė išliks mechaninė.

REKLAMA
REKLAMA

„Mechaninė transmisija suteikia tą tiesioginį ryšį tarp žmogaus ir mašinos – tai, ką vadiname Jinba Ittai“, – aiškina technikos padalinio vadovas, minėdamas garsųjį „Mazda“ principą, apibūdinantį vienybę tarp vairuotojo ir automobilio. „Tai yra neatsiejama MX-5 paketo dalis.“

Tai, kad „Mazda“ kalba apie „MX-5“ ateitį ne tik formaliai, liudija ir asmeniniai vadovų santykiai su šiuo modeliu. Dizaino vadovas M. Nakayama prisipažino, kad jaunystėje pasiėmė paskolą, kad galėtų įsigyti savo pirmąją „MX-5“, o technikos padalinio direktorius R. Umeshita iki šiol kasdien važinėja į darbą šiuo rodsteriu.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų