
„Šis gedimas mus išmokė keleto dalykų, vienas iš jų pritaikomas net ir kasdieną - niekada netaupyti geros alyvos sąskaita. Nors ir mechaniškai dingo tepalo sliegis, o tai reiškia, jog variklio komponentai trynėsi vienas į kitą be tepimo, dėl to rimtų bėdų nėra – mūsų naudojama “Liqui Moly 10w60” alyva net ir be papildymo tepė komponentus pakankamai, neleisdama jiems sudilti. Vieninteliai rimti sužalojimai patirti dėl vienos nago dydžio veržlytės kelionės po variklio vidurius”, - dalinasi drifteris.
Atostogas į intensyvias variklio paieškas iškeitęs rokiškėnas rankų nenuleidžia – „Kartu su „Autodominus” kolektyvu jau atlikome visus paruošiamuosius darbus naujojo variklio pastatymui. Pastarasis mus turėtų pasiekti netrukus, tad imsimės darbų ir stengsimės spėti pasitestuoti dar iki varžybų. Keliauti į jas be treniruočių ir įsitikinimo, jog viskas veikia būtų ne kiek neatsakinga, bet labiau naivu”.
Sekmadienį Klaipėdoje įvyks pirmosios šio sezono „Semi-Pro” lygos varžybos, viso iki rudens planuojami penki etapai įvairiuose Lietuvos miestuose.



