Ralio reido disciplina – tai nuotykis, aiškiai atitinkantis „Dacia“ prekinį ženklą: tai tvirtumo reikalaujantis nuotykis gamtoje, kai vairuojamas keturiais ratais varomas automobilis-prototipas sukurtas įveikti pačias ekstremaliausias sąlygas. Tai ekologiškas nuotykis, nes „Dacia“ lenktyninis automobilis bus varomas sintetiniais degalais.
„Dacia“ kompanija pasitelks „Dakaro“ ralį, kaip bandymų platformą ir idėjų laboratoriją. Ralio metu gamintoja sieks išbandyti naujus sprendimus „à la Dacia“, susijusius ne tik su bekelei skirtomis funkcijomis, bet ir su automobilio energijos šaltinio pasirinkimu.
Šį įdomų projektą „Dacia“ įgyvendins pasikliaudama „Renault“ grupės įgūdžiais ir pasitelkdama Didžiosios Britanijos automobilių sporto ir inžinerijos grupę „Prodrive“, kurios patirtis kuriant prototipus ralio varžyboms yra žinoma visame pasaulyje.
Jau beveik 40 metų „Prodrive“ yra viena svarbiausių automobilių sporto dalyvių visame pasaulyje, padedanti prekių ženklams laimėti daugybę tarptautinių čempionatų.
„Prodrive“ Dakaro ralyje ir ralio reide dalyvauja nuo 2020 m., dalyvavo paskutiniuose trijuose Dakaro raliuose su savo komandų sukurtais ir valdomais automobiliais, o 2022 ir 2023 m. antrąją vietą bendroje įskaitoje užėmęs Sébastien Loeb dabar priklauso naujajai „Dacia“ komandai.
2017 m. Cristina Gutierrez Herrero tapo pirmąja ispane finišavusia Dakaro ralyje automobiliu. Vos 31-erių sulaukusi moteris 2017–2023 m. jau dalyvavo Dakaro ralyje 7 kartus. Cristina taip pat yra Ispanijos bekelės čempionė (moterų kategorijoje) nuo 2012 m.
Sébastien Loeb, visų laikų geriausias ralio lenktynininkas, 2004–2012 m. 9 kartus iš eilės laimėjo Pasaulio ralio čempionatą. Jis yra vienas sėkmingiausių automobilių sporto atstovų Pasaulyje. Dakare dalyvauja nuo 2016 m., o nuo 2021 m. jis vairuoja britų komandos „Prodrive“ lenktymimį automobilį „Bahrain Raid Xtreme Hunter“.
„Dacia“ prototipas bus varomas bandomais sintetiniais degalais, tiekiamais „Aramco“, pasaulinio energetikos ir chemijos sektoriaus lyderio.
„Aramco“ sintetinių degalų sprendimai gaunami derinant atsinaujinantį vandenilį su surinktu CO2. Taip užtikrinami mažiau anglies dioksido išmetantys iš atsinaujinančių energijos šaltinių pagaminti degalai, suderinami su šiuolaikiniais varikliais.
Dakaro ralis yra idealus šios technologijos bandymų poligonas „Dacia“ prekių ženklui.