Kuo šis „BMW“ ypatingas? Jis ypatingas yra dėl vienos labai rimtos priežasties. Adamas išplėšė standartinio „M3“ širdį ir vietoj jos sumontavo ne vokišką, ne itališką, ne amerikietišką, o japonišką širdį. Šiuo metu šis galiūnas turi priekyje sumontuotą legendinį „2JZ-GTE“ benzininį variklį, kuris išvysto 1000 arklio galių ir maždaug 1000 Nm sukimo momentą.
Šią didžiulę galią padeda suvaldyti „G Force Racing“ keturių bėgių pavarų dėžė, „Clutchmasters“ sankaba, „Nakang NS2R“ padangos.
Automobilių sportui ruošti bolidai pasižymi tuo, jog jie neturi nieko bendro su standartiniais modeliais. Adam'ui priklausantis bolidas turėjo ne vieną kartą apsilankyti pas plastinės chirurgijos meistrus.
Standartinė „M3“ važiuoklė buvo pjaustoma kelis kartus tik dėl vienos priežasties - geresnio svorio paskirstymo. Kaip bebūtų keista, tačiau pavarų dėžė buvo sumontuota ne gale, o toje pačioje pozicijoje. Adam'o teigimu, tokiu būdu pavyko pasiekti 60:40 svorio paskirstymą tarp ašių.
Turbūt jau supratote, jog standartinės pakabos dalys buvo išmestos. Jas pakeitė pakeitė pagal užsakymą pagaminti komponentai. Daugiausiai liaupsių nusipelnė „D2“ firmos specialistai, kurie padėjo suprojektuoti daugelį komponentų.
Paskutiniu patepimas - „Flossmann“ firmos „GTR“ bodykit'as ir labai lengvi „ADV.1“ ratlankiai.