Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pamažu artėjantys nauji „Euro 7“ taršos reikalavimai kelią baimę kone visiems automobilių gamintojams. Iki šiol detalaus reglamento nepaskelbusi Europos Sąjunga šiuo metu nuolatos diskutuoja su gamintojais, kurie būsimus reikalavimus vadina nesąžiningais.

Pamažu artėjantys nauji „Euro 7“ taršos reikalavimai kelią baimę kone visiems automobilių gamintojams. Iki šiol detalaus reglamento nepaskelbusi Europos Sąjunga šiuo metu nuolatos diskutuoja su gamintojais, kurie būsimus reikalavimus vadina nesąžiningais.

REKLAMA
REKLAMA

Nepaisant gamintojų troškimo sušvelninti Europos Sąjungos siekius, automobilių gamintojai ieško efektyvių pasiruošimo būdų. Vieni pradeda dalintis platformomis ir komponentais, o kiti ieško finansiškai stabilesnių partnerių. Vis dėlto, „Euro 7“ taršos standartas, kai kuriuos, gamintojus priverčia imtis drastiškų priemonių.

Tarp automobilių entuziastų puikiai žinomas gamintojas „Alpina“, oficialiai paskelbė, jog nuo 2025 metų sustabdo automobilių gamybą bei perleidžia „Alpina“ prekės ženklo valdymą savo ilgamečiams partneriams iš Bavarijos.

REKLAMA
REKLAMA

Pasak kompanijos vadovo Andreaso Bovensiepeno, griežtesni reikalavimai automobiliams su vidaus degimo varikliais reiškia, jog bendrovė tiesiog turės sustabdyti bet kokią, dabar gaminamų automobilių gamybą.

„Pastaraisiais metais automobilių pasaulis, kokį jį pažįstame, labai pasikeitė. „Dieselgate“ skandalas suteršė automobilių bendrovių įvaizdį, o politikai nusprendė pasinaudoti šia afera, kad elektrifikuotų visą automobilių pramonę“, - sako A.Bovensiepenas.

„Dabartiniai „Alpina“ modeliai remiasi šešių arba aštuonių cilindrų varikliais, kurie padeda mūsų klientams patenkinti jų poreikius. Dauguma mūsų klientų, dideliu greičiu per metus nuvažiuoja nuo 30 iki 50 tūkst. kilometrų. Atsižvelgiant į artėjančius reikalavimus, mes tiesiog negalėsime to pasiūlyti ateityje“, – pridūrė jis.

Problemų kelia ne tik artėjantis „Euro 7“ standartas, bet ir dabartinė komponentų trūkumo krizė: „Nuo pat pandemijos pradžios esame priversti pirkti dalis prieš dvylika-penkiolika mėnesių, o tai mums yra per didelė finansinė našta. O ką jau kalbėti apie investicijas į technologijas, kurių reikia tam, kad kai kurie mūsų komponentai galėtų bendrauti su BMW kompiuterinėmis sistemomis“, – sako A.Bovensiepenas.

REKLAMA
REKLAMA

„Praėjusiais metais pasiekėme savo gamybos pajėgumų rekordą. Pernai pagaminome daugiau nei du tūkstančius automobilių, tačiau išaugę gamybos kaštai suvalgo didelę dalį pelno. Norint tai pakeisti, turėtume dar labiau didinti gamybos pajėgumus, tačiau norint kurti automobilius, kurie atitiktų „Euro 7“ standartą, mums reikia ne tik didesnės gamyklos, bet ir investicijų“, – atskleidžia A.Bovensiepenas.

„Suvokėme artėjančius automobilių pramonės iššūkius ir dabar norime nustatyti naują „Alpina“ veiklos kryptį. Tai bus naujo etapo pradžia", - sakė „Alpina“ generalinis direktorius A.Bovensiepenas.

Tuo tarpu BMW paskelbė, jog iki 2025 metų pabaigos sieks padėti „Alpina“ darbuotojams, kurie nebeturės darbo, surasti naują darbo vietą „BMW Group“ koncerne arba pas tiekėjus ir kitus partnerius.

Šiuo metu nėra žinoma kaip „Alpina“ modelių gama pasikeis po 2025 metų, kai bus nutraukta visų, dabar gaminamų modelių gamyba, tačiau tikėtina, jog „Alpina“ vardas transformuosis į naują įrangos lygį, papildantį „M-Sport“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų