REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


Jungtinėje Karalystėje įsikūrusi bendrovė „Epyx“ atliko tyrimą, siekdama išsiaiškinti ar didžiulius automobilių parkus valdančios įmonės elektromobilių priežiūrai, lyginant su tradiciniais automobiliais, išleidžia mažiau, daugiau ar tiek pat.


Jungtinėje Karalystėje įsikūrusi bendrovė „Epyx“ atliko tyrimą, siekdama išsiaiškinti ar didžiulius automobilių parkus valdančios įmonės elektromobilių priežiūrai, lyginant su tradiciniais automobiliais, išleidžia mažiau, daugiau ar tiek pat.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Visuomenėje vyrauja įprastinis nusistatymas, jog mažiau judančių detalių turintys elektromobiliai reikalauja absoliučiai minimalios priežiūros, tačiau įmonių automobilių parko valdymo veikla užsiimančios įmonės „Epyx“ tyrimas atskleidė, jog tradicinių ir elektrinių automobilių aptarnavimo išlaidos yra labai panašios.

REKLAMA

Tyrime labiausiai buvo koncentruojamasi į vizitų remonto dirbtuvėse skaičių, dirbtuvėse praleistam laikui ir vidutinei techninės priežiūros kainai.


Pirmiausia buvo lyginami hečbekai, kurių metinė rida svyravo nuo 25 000 iki 35 000 mylių (40 - 48 tūkst. km). Tyrime pabrėžiama, jog elektriniai modeliai servise lankėsi 5,7 karto, jose praleido 3,2 dienos, o vidutinė sąskaita už remontą siekė 431 svarą (483 eurus).


Toyota bZ4X AWD
Toyota bZ4X AWD

Vidaus degimo variklį turintys modeliai servise lankydavosi 5 kartus, jame praleisdavo 4,5 dienos, o aptarnavimų vidutinė kaina siekė 412 svarų (462 eurus).

REKLAMA
REKLAMA

Antroje automobilių grupėje – prabangūs SUV, kurių metinė rida vėlgi, svyravo nuo 20 000 iki 30 000 mylių (40 - 48 tūkst. km). Elektriniai visureigiai servise lankėsi 4,1 karto, jame praleido 3,4 dienos, o remonto sąskaita siekė 645 svarus (722 eurus).


Vidaus degimo variklį turinčius visureigius reikėjo remontuoti vidutiniškai 4 kartus, remontas užtruko 4,9 dienos ir o vidutinė remonto kaina siekė 996 svarus (1 116 eurų).


Trečioji kategorija – elektriniai ir dyzeliniai furgonai, kurių rida buvo tokia pati kaip ir ankstesnių kategorijų. Atlikus tyrimą paaiškėjo, kad elektrinės versijos servise apsilankydavo 5,7 karto, remontas užtruko 2,2 dienos ir remonto kaina siekė 239 svarus (268 eurus). Tuo tarpu vidaus degimo variklį turinčių furgonų, vizitų servise vidurkis siekė 5, jie ten praleido 2,9 dienos, o remonto išlaidos buvo beveik dvigubai didesnės – 522 svarai (585 eurai).

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Epyx“ strategijos vadovas Charlie Brooksas teigia, jog tyrimo išvados leidžia padaryti dviprasmišką išvadą: „Turime duomenų, kurie rodo, kad daugelio elektromobilių techninės priežiūros išlaidos yra palyginti nedidelės iki maždaug 45 000 mylių (72 tūkst. km), tačiau vėliau jos labai išauga. Tuo tarpu vidaus degimo varikliais varomų transporto priemonių vidutinės remonto sąnaudos didėja palaipsniui, be didelių pokyčių“.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų