• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


Oficialiai, naujasis „Euro 7“ taršos reglamentas turėtų įsigalioti jau 2025 metais, tačiau Europos Komisija iki šiol nėra oficialiai patvirtinusi „Euro 7“ taršos reikalavimų, o tai siutina kone visų automobilių gamintojų vadovus. Vienas iš jų – prieš keletą metų „Alfa Romeo“ vairą perėmęs Jeanas-Philippe'as Imparato.


Oficialiai, naujasis „Euro 7“ taršos reglamentas turėtų įsigalioti jau 2025 metais, tačiau Europos Komisija iki šiol nėra oficialiai patvirtinusi „Euro 7“ taršos reikalavimų, o tai siutina kone visų automobilių gamintojų vadovus. Vienas iš jų – prieš keletą metų „Alfa Romeo“ vairą perėmęs Jeanas-Philippe'as Imparato.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Dabartinį Europos valdymą įvardinčiau kaip biurokratinį, perteklinį ir neatitinkantį žmonių interesų“, – kalbėdamas su Nyderlanduose leidžiamo „Autoweek“ žurnalistais.

REKLAMA

„Jeigu būtų kitaip, jie neleistų, jog automobilis taptų dvigubai brangesnis. Ir patikėkite manimi – taip atsitiks. Tokiu būdu Europos Sąjunga plačiai atveria duris konkurencijai iš kitų pasaulio dalių, kuriose jie tą patį automobilį gali padaryti 25 proc. pigesnį. Tai bus tragedija. Ir atrodo, kad niekas to nesuvokia“, – priduria jis.

REKLAMA
REKLAMA

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio

„Alfa Romeo“ vadovą labiausiai vargina nežinomybė. Jeanas-Philippe'as Imparato sako, jog likus vos dvejiems metams iki „Euro 7“ taršos reikalavimų įvedimų, nei vienas gamintojas dar nežino kaip atrodys galutiniai reikalavimai.


Kompanijai vadovaujančiam prancūzui taip pat nepatinka ir tai, jog įstatymus priima žmonės, kurie nėra gyvenime matę kaip vyksta automobilių gamyba.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Jie neturi jokio supratimo. Jie nuolatos didina reikalavimus, bet kiekvienas naujas reikalavimas išpučia automobilio kainą“, – sako „Alfa Romeo“ vadovas.


Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio 100° Anniversario

„Kaip pavyzdį paimkime B segmento („Renault Clio“, „Peugeot 208“) hečbeką. Toks, kuris 2018 metais kainavo 15 000 eurų, dabar turi būti elektrifikuotas. Visa tai automobilio kainą išpučia 8 - 10 tūkst. eurų. Netrukus jame gali tekti įrengti „Level 3“ autonominio lygio vairavimo sistemas, jog galėtų gauti maksimalų „Euro NCAP“ saugumo įvertinimą. Ir štai – automobilis jau kainuoja ties 32 tūkst. eurų riba“, – atskleidžia jis.


„Ar suprantate kaip tai paveiks žmonių mobilumo poreikius? Ar politikai tai supranta? Mes laikysimės visų taisyklių, bet nujaučiu, jog automobilių kainos sprogs.“


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų