Tuo pačiu, pridėsime dvi La'Ferrari apžvalgas, kurios padės suprasti kas tai per automobilis.
La'Ferrari yra vienas iš trijų naujos kartos superautomobilių, kurie naudoja ne tik įprastą vidaus degimo variklį, bet ir elektrinius motorus, kurie vienaip ar kitaip padeda padidinti bendrą variklių galią, taupo kurą, sumažina vidutinį išmetamųjų dujų emisijos rodiklį arba padeda greičiau judėti į priekį.
Kitaip negu Porsche ar Mclaren, itališkas superautomobilis neturi elektromobilio režimo, kurio pagalba galėtumėte riedėt kelis kilometrus nenaudodami ne lašo benzino. Elektrinis motoras šiame Ferrari sumontuotas tik dėl vieno tikslo - geresnių charakteristikų.
Vargu ar sėdint už 963 arklio galias turinčio La'Ferrari vairo galvotųsi tirpstančius ledynus ar poliarinius šeškus, kurie kiekvienais metais įrašomi į raudonąją knygą.
Ar tik mums atrodo, ar naujasis La'Ferrari yra greitesnis net ir už Bugatti Veyron?
La'Ferrari yra vienas iš trijų naujos kartos superautomobilių, kurie naudoja ne tik įprastą vidaus degimo variklį, bet ir elektrinius motorus, kurie vienaip ar kitaip padeda padidinti bendrą variklių galią, taupo kurą, sumažina vidutinį išmetamųjų dujų emisijos rodiklį arba padeda greičiau judėti į priekį.
Kitaip negu Porsche ar Mclaren, itališkas superautomobilis neturi elektromobilio režimo, kurio pagalba galėtumėte riedėt kelis kilometrus nenaudodami ne lašo benzino. Elektrinis motoras šiame Ferrari sumontuotas tik dėl vieno tikslo - geresnių charakteristikų.
Vargu ar sėdint už 963 arklio galias turinčio La'Ferrari vairo galvotųsi tirpstančius ledynus ar poliarinius šeškus, kurie kiekvienais metais įrašomi į raudonąją knygą.
Ar tik mums atrodo, ar naujasis La'Ferrari yra greitesnis net ir už Bugatti Veyron?


