sving

Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „sving“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „sving“.

Pirmąjį ketvirtį „MCB Finance“ pajamos augo 38,5 proc

Prekės ženklus „Credit24“ ir „Sving“ valdančios finansinių paslaugų bendrovės „MCB Finance“ pajamos sudarė 13,1 mln. litų. Lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, jos išaugo 38,5 proc. arba 3,4 mln. litų. „Didėjant konkurencijai rinkoje išlaikėme gerus augimo tempus. Tai lėmė sumažintos paslaugų kainos, efektyvesnis klientų aptarnavimas ir nauji produktai. Visų pirma – mokėjimo internete būdas „Sving“, leidžiantis atidėti mokėjimą už internete įsigytas prekes iki 45 dienų.
2014-06-18

Lietuvos pirkėjai pirmenybę teikia pakaitalams, o ne originalioms prekėms

Paklausa originaliai bei inovatyviai produkcijai, ypač internetinėje prekyboje, auga lėtai. Pastebima tendencija – tinkamai neįvertindami originalaus produkto privalumų, lietuviai renkasi pigesnius pakaitalus ar nelegalias kopijas. „Lietuvoje pirkėjams trūksta žinių ir patirties, jog originalią prekę pirkti yra naudingiau ne vien dėl funkcionalumo ir kokybės garantijų.
2014-06-04

„Sving“ atsiskaitymas internetu tampa masinis

Nuo balandžio pabaigos daugiau nei 400 lietuviškų interneto parduotuvių galima atsiskaityti nurodžius tik el. paštą ir telefono numerį. Sparčią tokios atsiskaitymo galimybės plėtrą lėmė partnerystės sutartis, susiejusi elektroninių pinigų sistemą „Paysera“ (Mokėjimai.lt) ir mokėjimo internetu būdą „Sving“. „Sving“ ir „Paysera“ (Mokėjimai.
2014-04-17

Aviabilietų kainos sumažėjo 15 proc.

2013 m. vidutinė lėktuvo bilieto kaina sumažėjo 15 proc. – nuo 940 Lt iki 800 Lt. Vidutinės skrydžių kainos mažėjo dėl augančio pigių avialinijų bendrovių siūlomų maršrutų skaičiaus. Tokią statistiką pateikia 12 metų veikiantis aviabilietų pardavimo tinklalapis „Greitai.lt“. Remiantis „Greitai.lt“ pateiktais duomenimis, krentančios skrydžių kainos paskatino lietuvius užsienyje atostogauti dažniau.
2014-02-28

Apklausa: kalėdinių dovanų paieška persikelia į internetą

75 proc. respondentų dalį kalėdinių dovanų ketina įsigyti internetu, rodo mokėjimo internetu būdo „Sving“ atlikta apklausa. Beveik pusė apklaustųjų internetu ketina įsigyti iki ketvirtadalio visų kalėdinių dovanų, o trečdalis respondentų internetu žada pirkti pusę viso kalėdinių dovanų krepšelio. „Aktyvesnį dovanų pirkimą internetu pirmiausiai lemia laiko trūkumas – taip teigia net pusė apklausos respondentų.
2013-12-19

Regionų gyventojai įsidrąsino pirkti internetu

Prie pirkėjų gretose pirmavusių didmiesčių gyventojų vis aktyviau jungiasi pirkėjai iš regionų – el. prekyba mažesniuose Lietuvos miestuose šiemet augo 40 proc. Taip pat nevengiama pirkti brangesnių prekių – internetu vis dažniau įsigyjami baldai. Tokias tendencijas rodo 4 metus veikiančios b-a.lt elektroninės parduotuvės statistika. „Šiemet stebėjome naują tendenciją e-komercijoje – pardavimai regionuose augo net 40 proc. Panašu, kad regionų pirkėjai įsidrąsina.
2013-12-04

Apatinius drabužius besirenkančios lietuvės nebijo eksperimentuoti

Nors Lietuvos moterys dažniausiai renkasi klasikinius apatinius drabužius, pastaraisiais metais šios mados tampa kiek drąsesnės, rodo didžiausios Lietuvoje apatinio trikotažo el. parduotuvės „Intymi pagunda“ per 6 metus surinkti duomenys. El.
2013-11-26

Lietuviškos el. parduotuvės Helovinui nepasiruošė

Pastaraisiais metais Lietuvoje populiarėjanti Helovino šventė (angl. Halloween) šalies elektroninėse parduotuvėse beveik nejuntama. Nors užsienio el. prekybos vietose šios šventės proga paprastai vykdoma daug specializuotų akcijų su Helovino atspalviu, Lietuvoje ją išnaudoja vos keletas el. parduotuvių. Iš daugiau nei 100 didžiausių lietuviškų el. parduotuvių, su Helovinu susijusių akcijų ar pasiūlymų šiemet turėjo mažiau nei 5 proc., rodo mokėjimo būdo internetu „Sving“ atliktas tyrimas.
2013-10-31

Elektroninėms parduotuvėms daugiausia nerimo kelia akcijos ir nuolaidos

Daugiau nei trečdalis (37 proc.) lietuviškų el. parduotuvių mano, kad didžiausią grėsmę šiam verslo segmentui kelia perdėtas akcijų ir nuolaidų paplitimas elektroninėje prekyboje, o penktadalis (19 proc.) nerimauja dėl galimo užsienio konkurentų atėjimo į Lietuvą. Tai paaiškėjo po mokėjimo internetu būdo „Sving“ atliktos apklausos, kurioje dalyvavo lietuviškų el. parduotuvių savininkai ir vadovai.
2013-09-26

Lietuvius traukia ekstremalios pramogos

Vasarą ieškantys neįprastų laisvalaikio pramogų Lietuvos gyventojai dažniausiai rinkosi skrydžius oro balionu – tokias tendencijas pastebi per 1000 įvairių pramogų siūlanti bendrovė „Laisvalaikio dovanos“. Taip pat daug dėmesio sulaukė ekstremalaus pobūdžio pramogos. Vasarą be skrydžių oro balionu populiariausi pirkiniai buvo šuoliai parašiutu, vairavimo pramogos, plaukimas jachta ir kiti aktyvūs laisvalaikio praleidimo būdai: „Kasmet stebime vis naujas madas.
2013-09-19
REKLAMA
REKLAMA
Į viršų