• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nors Lietuvos moterys dažniausiai renkasi klasikinius apatinius drabužius, pastaraisiais metais šios mados tampa kiek drąsesnės, rodo didžiausios Lietuvoje apatinio trikotažo el. parduotuvės „Intymi pagunda“ per 6 metus surinkti duomenys.

Nors Lietuvos moterys dažniausiai renkasi klasikinius apatinius drabužius, pastaraisiais metais šios mados tampa kiek drąsesnės, rodo didžiausios Lietuvoje apatinio trikotažo el. parduotuvės „Intymi pagunda“ per 6 metus surinkti duomenys.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

El. parduotuvės „Intymi pagunda“ duomenimis, lietuvės vis dažniau eksperimentuoja: „Nors juodi nėriniai ir prisegamos kojinės išlieka seksualumo klasika, pastebima ir drąsesnių tendencijų – populiarėja atviri apatinio trikotažo komplektai, išskirtiniai kirpimai. Vis dėlto didžiausias netikėtumas – prieš keletą metų rinkoje sėkmingai prigijusios visą kūną aptempiančios kojinės, dar vadinamos „katės kostiumais“ (angl. catsuit)“, – tendencijas atskleidžia el. parduotuvės Intymipagunda.lt įkūrėja ir vadovė Aurelija Ževžikovaitė.

REKLAMA

„Kita vertus, rinka taip pat tapo imlesnė funkcionaliems arba formos korekcijos problemas sprendžiantiems modeliams. Vietoj apatinių marškinėlių vis dažniau pasirenkama glaustinukė (bodis). Be to, moterys vis labiau vertina liekninančius apatinius, kompresines pėdkelnes, aukštos kokybės sportines liemenėles“, – vardija A. Ževžikovaitė.

REKLAMA
REKLAMA

„Intymios pagundos“ vadovė A. Ževžikovaitė taip pat pastebi, kad pamažu drąsėja moterims dovanas renkantys vyrai. Kol kas jie sudaro nedidelį pirkėjų ratą, tačiau mokėjimo internetu būdo „Sving“ rinkodaros vadovės S. Savickienės teigimu, vyrų pirkimo internetu įpročiai keičiasi: „Žinoma, aktyviausios labiau „moteriškų“ kategorijų prekių – nuo apatinių drabužių iki namų apyvokos reikmenų – pirkėjos internetu yra moterys. Tačiau vyrų dalis šiose kategorijose nuosekliai didėja – jie įsidrąsina pirkti ir apatinius drabužius. Pirmiausia, internetas suteikia privatumo, kuris yra svarbus norintiems išrinkti intymią dovaną. Be to, mokėdami už prekę po jos pristatymo, jie turi galimybę „pasitikrinti“, ar tinkamai išrinko intymią dovaną.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Nors apatinių drabužių mados drąsėja, kol kas perkantieji Lietuvoje klasikiniams apatiniams išleidžia didesnes sumas nei mažiau tradiciniams. Pavyzdžiui, puošniems klasikiniams apatiniams įsigyti vidutiniškai skiriama 100–200 Lt, seksualiam trikotažui išleidžiama mažiau – 70–150 Lt. Kasdieniniams naktiniams ir pižamoms perkantieji skiria 50–120 Lt. Anot „Sving“ rinkodaros vadovės S. Savickienės, drąsesnių ir brangesnių apatinių įsigijimą galėtų paskatinti naujos atsiskaitymo galimybės: „Atsiskaitant „Sving“ suteikiamas 14 dienų mokėjimo atidėjimas, taigi gautą prekę galima įvertinti ir tik tuomet sumokėti.“

REKLAMA

Apie „Sving“

„Sving“ – šiemet Lietuvoje pristatytas mokėjimo internetu būdas, suteikiantis galimybę už prekę sumokėti vėliau. Šiuo metu jis siūlomas 14-oje lietuviškų el. parduotuvių. Su „Sving“ už prekę galima sumokėti per 14 dienų be jokių papildomų mokesčių, o perkant pakanka nurodyti tik el. pašto adresą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų