reklama

Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „reklama“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „reklama“.

Apklausa: 8 iš 10 gyventojų pritaria lošimų reklamos draudimui

8 iš 10 gyventojų sako pritariantys, kad azartinių lošimų reklama Lietuvoje būtų uždrausta, atskleidė LRT užsakymu atlikta „Baltijos tyrimų“ apklausa. Anot apklausos, 80 proc. apklaustų 18 metų ir vyresnių šalies gyventojų pritaria tam, kad reikėtų visiškai uždrausti azartinių lošimų reklamą Lietuvoje. Tuo metu 15 proc. apklaustųjų šiam draudimui nepritaria.

Skandalinga Vilniaus reklama užsieniečių neišgąsdino: „Nuoširdžiai, man patiko“

Socialiniuose tinkluose žaibiškai plintanti naujoji Vilniaus reklama Vakarų Europai padalino lietuvius į dvi dalis. Vieni šią reklamą peikia ir tikina, kad ji žemina visą mūsų tautą. Kiti rėžia, kad lietuviai moka iš savęs pasijuokti, o reklamos poveikis bus milžiniškas. Idėjos autoriai teisinasi, kad tikslas buvo šia reklama žiūrovą šokiruoti ir parodyti, kokie stereotipai vis dar sklando apie Vilnių.

Benkunskas apie naująją Vilniaus reklamą: kaip nedidelio žinomumo miestas turime rinktis drąsias priemones

Vilniaus meras Valdas Benkunskas palankiai vertina dvejopas reakcijas sukėlusią „GoVilnius“ reklaminę miesto kampaniją. Pasak V. Benkunsko, Vilniui, kaip mažesnio žinomumo miestui, reikia išdrįsti rinktis dėmesį atkreipiančias priemones. „Kaip nedidelį žinomumą turizmo rinkoje turintis miestas turime rinktis dėmesį atkreipiančias, drąsias rinkodaros priemones – tam, kad efektyviai toliau griautume apie mus sklandančius stereotipus“, – teigiama Eltai perduotame V. Benkunsko komentare.

Vilniaus reklama sukėlė pykčio bangą – kodėl jai skirta tiek pinigų?

Socialiniuose tinkluose itin aršiai aptarinėjamas ketvirtadienį rinkodaros kampanijos „Expectations vs Reality“ (liet. lūkesčiai prieš realybę) pasidalintas reklaminis vaizdo klipas. Šis vaizdo klipas yra naujos rinkodaros kampanijos dalis – ja siekiama didinti miesto žinomumą tikslinėse turizmo rinkose: Didžiojoje Britanijoje ir Vokietijoje. Anot kūrėjų, naujoji kampanija meta iššūkį įsisenėjusiems stereotipams ne tik apie Vilnių, bet ir visą Rytų Europos regioną.

Naujoji Vilniaus reklama sukėlė žinomų žmonių kritikos bangą: „Tai pokštas, tiesa?“

Visai neseniai pasirodžiusi turizmo agentūros „Go Vilnius“ reklama, skatinanti užsieniečius atvykti į miestą, sukėlė nemenką sąmyšį internete. Vieni reklamą gyrė, o kiti tikino, kad tai – didžiulis nesusipratimas. Kritiką socialiniuose tinkluose žėrė ir žinomi žmonės. Ketvirtadienį „GoVilnius“ miesto plėtros agentūra pristatė naują miesto verslo ir turizmo plėtros kampaniją „Expectations vs. Reality“ (liet.
2024-04-05

Šimašius įvertino naująjį Vilniaus klipą: žinau, kad žmonės stengėsi, bet šį kartą nepavyko

Buvęs Vilniaus miesto meras Remigijus Šimašius neigiamai vertina naująją „GoVilnius“ pristatytą reklaminę sostinės kampaniją. „Vilnius geresnis ne tik už tipo ironiškąją pirmąją jos dalį, bet ir už nuobodžiąją antrąją dalį“, – asmeninėje „Facebook“ paskyroje penktadienį paskelbė politikas. „Nei pirma dalis yra Vilnius – jis niekad toks nebuvo, ir net tokio įvaizdžio neturi. Nei antra dalis yra Vilnius – Vilnius realybėje įdomus, spalvingas ir gyvybingas.

„GoVilniaus“ vadovė sureagavo į kritiką dėl vaizdo klipo apie sostinę: tikslas buvo atkreipti dėmesį šokiruojant

Kritikos sulaukusio naujausio vaizdo klipo apie Vilnių tikslas – atkreipti užsienio auditorijų dėmesį šokiruojant, sako miesto plėtros agentūros „GoVilniaus“ vadovė Dovilė Aleksandravičienė. „Šios kampanijos tikslas – ne pristatyti Vilnių, bet atkreipti dėmesį šokiruojant“, – LRT televizijai penktadienį teigė D. Aleksandravičienė. Nauja reklamą sukėlė audras Ketvirtadienį „GoVilnius“ miesto plėtros agentūra pristatė naują miesto verslo ir turizmo plėtros kampaniją „Expectations vs.

Simonos Lipnės seksuali reklama virto parodija: įžvelgė patyčias

Per Valentino dieną nuomonės formuotoja, verslininkė Simona Lipnė socialiniuose tinkluose paviešino savo parduotuvės kvepalų reklamą. Visai greitai pagal šį vaizdo įrašą buvo padaryta parodija, kurioje buvo pašiepiama minėta reklama. Į įrašą sureagavo ir pati verslininkė, tikinusi, kad patyrė patyčias ir kad blokuos kiekvieną, paspaudusį „patinka“. Į parodiją sureagavo nemažai žinomų žmonių, o į verslininkės kalbas apie patyčias sureagavo ir Paulius Mikolaitis-Paul de Miko.
79 2024-02-28

Šis vaizdas pro mokyklos langą įsiutino: po Stepukonio skandalo – tai neįtikėtina

Po to, kai Šarūnas Stepukonis prarado apie 40 milijonų eurų, dalį jų galimai pralošęs, gyventojai atkreipė dėmesį į lošimo namų reklamas. Viena iš jų akį rėžė Vilniuje – skaitmeninėje reklamos vitrinoje prie pat S. Nėries gimnazijos sukosi „Admiral Casino“ reklama. Spalvingus reklaminius šūkius nepilnamečiai matė tiesiog pro mokyklos langus. Šį vaizdą socialiniame tinkle „Facebook“ paviešino fotografas Vincas Alesius.

„Kantar“: reklamos apimtys šiemet augo 10 proc.

Reklamos apimtys šiemet per 10 mėnesių, palyginti su sausiu-spaliu pernai, išaugo 10 proc. Labiausiai didėjo interneto, televizijos, kino ir radijo reklamos kanalų apimtys, rodo „Kantar“ monitoringo duomenys. „Kantar“ medijos ir reklamos monitoringo tyrimų vadovė Giedrė Juronienė sako, kad interneto reklamos apimtys augo sparčiausiai – 15,5 proc. „Reklama interneto svetainėse ir socialiniuose tinkluose surinko 12,39 mlrd. reklamos parodymų.
2023-12-12
REKLAMA
REKLAMA
Į viršų