Lietuvos marketingo asociacija

LiMA (Lietuvos marketingo asociacija) 

 

Tai 2004 m. įkurta profesinė organizacija, vienijanti marketingo ir komunikacijos specialistus visoje Lietuvoje. Asociacijos tikslas – stiprinti marketingo kultūrą šalyje, skatinti žinių dalijimąsi, profesinį tobulėjimą bei bendradarbiavimą tarp verslo, akademinės bendruomenės ir viešojo sektoriaus.

LiMA organizuoja konferencijas, mokymus, sertifikavimo programas, tyrimus bei kitus renginius, skirtus marketingo profesionalų bendruomenei.

Linas Šiautkulis paskelbtas Lietuvos marketingo asociacijos garbės nariu

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) penktadienį, kovo 15 d. vykusiame visuotiniame narių susirinkime vienbalsiai išrinko ir LiMA garbės nariu paskelbė marketingo ekspertą, žiniasklaidos planavimo agentūros „BPN Intense“ vadovą, sertifikuotą marketingo profesionalą (SMP) Liną Šiautkulį. Garbės nario statusas už ypatingus nuopelnus Asociacijai arba aktyvią veiklą Lietuvos marketingo bendruomenės labui suteikiamas išskirtiniais atvejais visuotinio narių susirinkimo sprendimu.
2024-03-20
REKLAMA
Genetine liga sergantis Norkus: įsidarbinti padės ne diplomas, o įgytos kompetencijos   Genetine liga sergantis Norkus: įsidarbinti padės ne diplomas, o įgytos kompetencijos

Genetine liga sergantis Norkus: įsidarbinti padės ne diplomas, o įgytos kompetencijos

Genetinė liga Aisčio Norkaus nesustabdo siekti tai, ko jis užsibrėžia – šiandien vaikinas yra ne tik pirkėjų marketingo vadovas Baltijos šalims bendrovėje „Estrella Baltics“, bet dar ir dviejų muzikos grupių vadybininkas bei renginių organizatorius. Darbo ieškantiems žmonėms, turintiems negalią, jis pataria būti atviriems, pasiryžusiems pasirūpinti savo psichologine sveikata bei įgyti darbui reikalingas kompetencijas.
2022-10-19

Klaipėdoje KTU vykdys Marketingo valdymo magistrantūros studijų programą

Žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ verslo plėtros direktorius ir vienas iš Rinkodaros ir komunikacijos mokslų instituto steigėjų Domantas Gailius sako, kad marketingo srityje verslo ir mokslo bendradarbiavimas vis dar sunkiai skinasi kelią. To priežastis – aukštųjų mokyklų uždarumas ir pakankamai jauna Lietuvos rinkodaros rinka. Visgi situacija sparčiai keičiasi.
2016-05-27

Lietuvos rinkodaros asociacijoje – nauji Klaipėdos ir Šiaulių skyrių valdybų pirmininkai

Pirmajame Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) naujos valdybos posėdyje išrinktas pirmininkas. Juo tapo Vilniaus oro uosto komercijos departamento direktorius Simonas Bartkus, šias pareigas eisiantis jau ketvirtą kartą iš eilės. Naujus valdybų pirmininkus taip pat išsirinko ir LiMA skyriai Klaipėdoje bei Šiauliuose.
2012-06-22

Šalies miestų įvaizdį kuria prekių ženklai ir vietos verslas

Lietuviai mažesnius savo šalies miestus pažįsta pagal ten įsikūrusias bendroves ir prekių ženklus, o ne pagal miestų istorines vietas ar herbus. Tai parodė Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) užsakymu atliktas rinkos tyrimų bendrovės „GfK CR Baltic“ tyrimas, kuriame 1700 gyventojų turėjo pateikti po vieną žodį ar žodžių junginį, kuris pirmiausia asocijuojasi su tam tikro miesto pavadinimu.
2012-01-30

Reklamai internete – daugiau pinigų

Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) kartu su „Verslo žiniomis“ gruodį atliktos reklamos ir rinkodaros specialistų apklausos rezultatai parodė, kad net 65,7 proc. įmonių šiais metais ketina didinti rinkodaros išlaidas reklamai internete. Iš viso 2012 m. rinkodaros biudžetą ketina didinti 53,4 proc. įmonių – t.y. beveik 6 proc. daugiau nei pernai. 8,6 proc. visų apklaustų įmonių biudžetą planuoja didinti daugiau nei 50 proc., o mažinti šias išlaidas  planuoja tik 18,6 proc. šalies įmonių.
2012-01-09

Lietuvos marketingo asociacijos nariai perduos žinias studentams

Gruodžio 3 d. Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) nariai, bendradarbiaudami su ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Studentų atstovybe (ISM SA), skaitys atviras paskaitas studentams, kurių metu apžvelgs naujausias tendencijas viešųjų ryšių, marketingo strategijos, partizaninio marketingo bei socialinių medijų srityse. Po paskaitų vyks ISM SA organizuoto verslumo konkurso „Creative Shock“ finalas. Geriausiai atrankiniame etape pasirodžiusioms komandoms per 2,5 val.
2011-12-01

„The Startup Kitchen“ mokys jaunimą verslo paslapčių

Didžiausia tarptautinė studentų organizacija AIESEC kartu su partneriais – Saulėtekio slėniu ir Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) – pirmą kartą mūsų šalyje organizuoja verslumo skatinimo projektą „The Startup Kitchen“. Projektas skirtas supažindinti jaunus žmones su verslo kūrimu bei padėti jiems realizuoti savo idėjas. Iki gruodžio 1 d. verslo idėjas galima registruoti interneto svetainėje thestartupkitchen.lt.
2011-11-15

Teatro reklama „Aš žudysiu“ sulaukė marketingo specialistų kritikos

Vilniuje pasirodę vieno teatro reklamos plakatai, kuriuose vaizduojamas moters veidas ir užrašas didelėmis raidėmis „Aš žudysiu“, sukėlė prieštaringų diskusijų tarp Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) narių. Dalies jų teigimu, mokslo metų pradžios išvakarėse ši sostinės gatvėse pasirodžiusi reklama yra neetiška ir jai turėjo būti pasirinkti kiti reklamos kanalai, nepasiekiantys jautriausios visuomenės dalies – vaikų ir paauglių.
2011-09-01

„Lietuva – drąsi šalis“: įvaizdžio kūrimo fiasko? (II)

Pirmojoje šio straipsnio dalyje „Balsas.lt“ jau rašė, kad savo ataskaitoje (2009  m. kovo 31 d.) „Lietuvos įvaizdžio formavimas“ Valstybės kontrolė konstatavo, jog visas iki šiol nuveiktas darbas formuojant Lietuvos įvaizdį buvo neefektyvus, modelis neveiksmingas, o visi susiję darbai vyko netikslingai ar nekoordinuotai. Tačiau šūkis „Lietuva – drąsi šalis“, iš „kvadratėlių“ sudėliotas Lietuvos logotipas ir „Lietuvos įvaizdžio knyga.
REKLAMA
REKLAMA

10 pačių nekenčiamiausių profesijų

Visi pažįstame žmogų (arba patys tokiu esame), kuris nekentė savo darbo. Jis galbūt ir tyliai kentė ar nuolat skundėsi, bet net nereikia klausti – bet kokiu atveju jis ar ji nebuvo patenkinti tuo, kur praleidžia bent 40 valandų per savaitę, 51 savaitę per metus. Priežastys, dėl ko žmonėms nepatinka jų darbas, labai skiriasi: mažas atlygis, nereguliarus darbo grafikas, darbo vieta ne prie lango. Tačiau JAV atlikto tyrimo duomenimis, šios priežastys nėra tokios dažnos kaip atrodo.
2011-08-09

Išrinkta nauja Lietuvos marketingo asociacijos valdyba

Kasmetinio Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) visuotinio narių suvažiavimo metu išrinkta nauja organizacijos valdyba – 7 savanoriškais pagrindais dirbsiantys asociacijos nariai. Pirmajame naujos LiMA valdybos posėdyje valdybos pirmininko pareigoms eiti trečią kartą iš eilės perrinktas Vilniaus oro uosto komercijos departamento direktorius Simonas Bartkus. LiMA direktoriaus pareigas toliau eis Vytautas Gailevičius, Lietuvos nacionalinės filharmonijos Visuomenės informavimo skyriaus vadovas.
2011-06-08

Lietuvos marketingo specialistai tiesia pagalbos ranką Latvijai

Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) atstovai šių metų gegužės 16 dieną dalyvavo Latvijos užsienio reikalų ministerijos organizuotoje apskrito stalo diskusijoje „Maisto rinkos galimybės Lietuvoje“. Diskusijoje taip pat dalyvavo Latvijos ambasadorius Lietuvoje Mārtiņš Virsis bei Latvijos įmonių rūmų valdybos pirmininkas Gundars Andžāns. Renginio metu pristatyta neseniai suburta LiMA ekspertų grupė.
2011-05-19

Įmonės atsigręžia į rinkodarą

Atsigaunant ekonomikai ir tikintis didesnio vartojimo dalis įmonių šiais metais planuoja gausinti rinkodaros biudžetus. Ekspertų manymu, tai racionalu: žinant, kaip ir kada save pristatyti, galima daugiau laimėti. Stengsis išnaudoti progą Beveik pusė Lietuvos marketingo asociacijos narių šiemet planuoja vidutiniškai 20 procentų didinti rinkodaros biudžetus. Minėtos asociacijos valdybos pirmininkas Simonas Bartkus teigia, kad tokį įmonių sprendimą lemia dvi pagrindinės priežastys.
2011-01-11

Lietuvos marketingo asociacija plečiasi regionuose

Minėdama šešerių metų veiklos sukaktį, Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) įsteigė atstovybę Kaune. Steigiamajame LiMA Kauno skyriaus susirinkime buvo išrinkta 5 narių valdyba: „Gismeteo“ atstovas Lietuvoje Kęstutis Petkevičius, VDU Studijų marketingo tarnybos direktorė Miglė Šontaitė, „Beaufour Ipsen Pharma“ pardavimų ir rinkodaros skyriaus vadovo asistentė Edita Česnavičienė bei KTU Ekonomikos ir vadybos fakulteto Marketingo katedros lektorė Indrė Jucaitytė.
2010-09-10

Specialistai Lietuvos įvaizdžio idėjas vertina skeptiškai

Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) iniciatyva buvo surengta marketingo specialistų apklausa apie Lietuvos, kaip drąsios šalies, įvaizdžio ir prekės ženklo idėją bei apie naująją – privačią iniciatyvą „Lietuva – Baltijos širdis“. Kad oficialiai patvirtintas prekės ženklas nėra tinkamas, mano didžioji dalis apklausoje dalyvavusių LiMA narių – tik 19 proc. respondentų sutinka, jog ženklas gerai reprezentuoja Lietuvą. 36 proc. neigiamai vertina abu – ir senąjį, ir naująjį – prekės ženklus.
2009-12-28

Rinkodaros ir komunikacijos specialistams dovana – sėkmės istorija

Vilniaus konferencijų centras tęsia šventinę tradiciją ir rinkodaros, komunikacijos specialistams šiemet dovanoja gruodžio mėnesį dar tik pasirodysiančią knygą „IKEA sėkmės istorija“. Šią leidyklos „Obuolys“ knygą gaus visi, iki gruodžio 31 d. užsiregistravę į seminarą „Integruok! Rinkodaros komunikacija 2010“. 2010 m. vasario 11 d. Vilniuje rengiamas III-asis metinis seminaras „Integruok! Rinkodaros komunikacija 2010“ skirtas apžvelgti naujausias rinkodaros, reklamos, ryšių su visuomene tende...
2009-12-21
Į viršų