lietuvos keliai

Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „lietuvos keliai“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „lietuvos keliai“.

Kelio ruožai, kuriuos privalo aplankyti kiekvienas automanas

Kiekvienas turime mėgstamiausias kelio atkarpas ar netgi ištisus kelionių maršrutus. Tam tikra kelio atkarpa į favoritų sąrašą gali patekti dėl įvairių priežasčių. Tai gali būti vaizdingas maršrutas, jis gali būti ypatingas dėl galutinio tikslo arba tiesiog turėti nuostabias posūkių kombinacijas. Keliais, kuriais pasidalinsiu, galima saugiai ir laikantis eismo taisyklių pajusti tikriausią vairavimo malonumą. Čia nesvarbios sekundės ar kilometrai per valandą.
2024-03-26

Žmonėms netoli Marijampolės valdžia žadėjo sutvarkyti kelią, dabar sako: „Kas žadėjo, tai pas tą ir klauskit“

Lietuvoje keliai ypač prastos būklės, o esamo finansavimo užtenka tik avariniams tvarkyti. Didesnio finansavimo nori Prezidentūra, merai, dalis Seimo narių, ir Susisiekimo ministerija. Kad keliai būtų tvarkingesni, kitąmet, anot ekspertų, papildomai gali prireikti iki 350 milijonų eurų. Tačiau Premjerė Šimonytė žada galbūt skirti vos dešimtadalį šios sumos, tad kai kurie parlamentarai jau siūlo Lietuvoje įvesti mokamus kelius.

Lietuvos kelių būklė: kuriuose jų provėžos giliausios ir kada situacija pagerės?

Tranzitu per Lietuvą traukiantys vilkikų karavanai palieka gilius pėdsakus šalies keliuose. Intensyviausio eismo keliuose vos per kelis metus susidaro gilios provėžos, kurios gali tapti skaudžių eismo nelaimių priežastimi, rašoma pranešime žiniasklaidai. Svarbus eismo nelaimes sukeliantis veiksnys  „Natūralu, kad provėžos dažniausiai susidaro intensyviausio eismo magistraliniuose keliuose, ypač jungiančiuose skirtingas valstybes.
2022-07-19

„Lietuvos keliai“ ragina statybininkus atsisakyti rusiškų ir baltarusiškų prekių

Didžiausias šalies kelių tiesimo įmones vienijanti asociacija „Lietuvos keliai“ ragina kelių priežiūros ir visą statybos sektorių atsisakyti rusiškos bei baltarusiškos kilmės gaminių ir žaliavų bei taip stabdyti bet kokius ekonominius santykius su šiais režimais ir jų finansavimą. „Kviečiame Vyriausybę priimti sprendimus, kurie užtikrintų visišką produkcijos, gaminių ir žaliavų atsisakymą iš agresorių“, – pranešime teigė asociacijos vadovas Šarūnas Frolenka.
2022-02-28

Seimas nusitaikė į Lietuvos kelius

Nuo kitų metų kiek didės finansavimas automobilių keliams. Seimas ketvirtadienį priėmė tai numatančias pataisas. Parlamentarai priėmė valdančiųjų „valstiečių“ ir socialdarbiečių siūlymą nuo 2020 metų keliams skirti 50 proc., o nuo 2021 metų – 52 proc. degalų akcizo. Dabar šis rodiklis yra 48 proc. Vietinės reikšmės žvyrkelių, kurių Lietuvoje yra apie 50 tūkst. kilometrų, asfaltavimo programai kitais metais bus skiriama 2 proc. (maždaug 16 mln. eurų), o nuo 2021–ųjų – 4 proc. (32 mln.
2019-05-16

Kelininkai svarstys galimybę streikuoti

Rugsėjo pradžioje asociacijos „Lietuvos keliai“ taryba svarstys galimybę streikuoti dėl stringančių transporto infrastruktūros projektų. Finansų ministerijos skaičiavimais, vėluojant pasirašyti sutartis, Lietuva gali prarasti 0,9 mlrd. litų ES paramos, skirtų geležinkelių modernizavimo ir plėtros bei viešųjų logistikos centrų infrastruktūros projektams. Iki birželio pabaigos projektams buvo nepaskirstyta 1,4 mlrd. litų Susisiekimo ministerijos administruojamų ES lėšų.
2012-08-27

Lietuvos keliuose esančias „juodąsias dėmes“ geriau aplenkti

Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) duomenimis 2006 metais mūsų šalyje buvo daugiau kaip pustrečio šimto vietų, kurios pažymėtos trikampiu su juodu tašku – kelio ženklu „Daug eismo įvykių“, t.y. „juodųjų dėmių“. Šiemet tokių „dėmių“ beliko 58, bet jose iki rugpjūčio vidurio žuvo 2 ir buvo sužeistas 21 žmogus. „Visose „juodosiose dėmėse“ diegiamos inžinerinės priemonės, todėl daugelis iš jų laikui bėgant išnyks iš Lietuvos žemėlapio.
2012-08-19

Didesni mokesčiai lietuvius verčia parsiduoti kaimynams

Vyriausybės nostradamai išpranašavo, kad triskart padidinus tarifus už gamtinius išteklius, ūkis nenukentės, tačiau bemaž pusė Lietuvos kelininkų žvyrą jau perka Lenkijoje. Nuo šių metų pradžios įsigaliojus Mokesčio už valstybinius gamtos išteklius įstatymo pataisoms, mokesčiai už naudingąsias iškasenas pabrango daugiau nei 3 kartus. Kelius tiesiančios įmonės žvyrą ir kitas medžiagas vežasi iš kaimyninės šalies, bet pataisų iniciatoriai tuo netiki.

Kelininkai užtarimo ieškos sostinėje

Praėjusių metų pabaigoje „Panevėžio keliai“, atleidę keturias dešimtis nuolatinių darbuotojų, į jų vietą jau ieško kitų. Asociacija „Lietuvos keliai“, vienijanti 26 kelių įmones, informuoja, kad sumažinus Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimą, iš darbo bus atleidžiama kone tūkstantis kelininkų. Nors, Susisiekimo ministerijos nuomone, darbų ir užsakymų kelininkams užteks, 2011 metų pabaigoje bendrovės „Panevėžio keliai“ vadovybė iš darbo jau atleido 40 nuolatinių darbuotojų.

Lietuviai žiemą važiuoja lengviau nei skandinavai

Valstybės įmonės „Kauno regiono keliai“ direktorius Vidmantas Lisauskas teigia, kad Lietuvos keliai prižiūrimi geriau nei kai kuriose Europos valstybėse. Pavyzdžiui, skandinavai žiemą valo tik pagrindinius kelius, be to, laukia, kol nustos snigti ar pustyti. Tik paskui valymo technika išrieda į magistrales. „Mūsų keliai prižiūrimi ypač atidžiai. Galėtume prižiūrėti ir dar geriau, bet ar tai būtų ekonomiškai pagrįsta“, – sako kelininkas.Keliai išvažiuojami „Oi, Viešpatie.
2010-12-01
REKLAMA
REKLAMA
Į viršų