klientų aptarnavimas

Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „klientų aptarnavimas“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „klientų aptarnavimas“.
REKLAMA
Klientai įvertino pokyčius: dar daugiau jų renkasi „Mano BŪSTĄ“  Klientai įvertino pokyčius: dar daugiau jų renkasi „Mano BŪSTĄ“

Klientai įvertino pokyčius: dar daugiau jų renkasi „Mano BŪSTĄ“

Visapusę daugiabučių namų priežiūrą vykdantis „Mano BŪSTAS“ pernai pagerino visus esminius veiklos rodiklius. Į tai netruko sureaguoti ir įmonės klientai. Palyginti su ankstesniais metais klientų, kurie rekomenduotų „Mano BŪSTO“ paslaugas, padaugėjo beveik ketvirtadaliu. Praėjusiais metais „Mano BŪSTAS“ pirmenybę teikė klientų aptarnavimo ir atliekamų darbų kokybės užtikrinimui, o taip pat – stiprios komandos formavimui, kuri dar geriau atlieptų daugiabučių namų gyventojų lūkesčius.
2023-01-17

Vilniaus šilumos tinklų klientai bus aptarnaujami tik viename centre

Sostinės gyventojams ir įmonėms paslaugas teikianti bendrovė Vilniaus šilumos tinklų (VŠT) nuo šių metų birželio 1 d. klientus priims viename iš trijų iki šiol veikusių klientų aptarnavimo centrų – Smolensko g. 12. Šį sprendimą lėmė bendrovės aptarnavimo paslaugų elektroniniais kanalais plėtra, augantis savitarnos svetainės lankomumas ir įmonės siekis racionaliau naudoti valdomus pastatus.
2018-05-30

Pirmasis „Tele2“ verslo klientų aptarnavimo centras atidarytas Kaune

Kaune darbą pradėjo pagrindinis „Tele2“ Verslo klientų aptarnavimo centras. Tai pirmasis tokio tipo centras Lietuvoje, rašoma pranešime spaudai.  Partizanų g. 15A įsikūręs naujasis Verslo klientų aptarnavimo centras aptarnaus verslo klientus visoje Lietuvoje. Sprendimą jį atidaryti Kaune lėmė gera darbuotojų pasiūla šiame mieste, ir bendrovės nuostata, kad pagrindines organizacijos struktūras verta steigti nebūtinai sostinėje.
2017-03-10

Kelionių organizatoriai jau ruošia ratus vasarai

Turizmas – viena iš greičiausiai augančių verslo šakų visame pasaulyje. Kelionių ir turizmo verslo lyderius vienijančio forumo „World Travel & Tourism Council“ (WTTC) duomenimis, 2013-aisiais pasaulyje kas 11-as žmogus dirbo turizmo srityje.
2015-01-26

„Regitra“ kitaip aptarnaus klientus įvedant eurą

Naujuosius – 2015-uosius – metus Lietuva pasitiks atsisveikinusi su nacionaline valiuta. Valstybės įmonė „Regitra“ atkreipia dėmesį į aptarnavimo pasikeitimus. Pereinant prie naujosios valiutos paskutinę šių metų dieną (gruodžio 31 d.) nuo 12 val. „Regitros“ elektroninių paslaugų portalai neveiks.
2014-12-09

Per tris ketvirčius – didesnės LESTO investicijos į tinklą ir išaugęs efektyvumas

Energetikos įmonių grupės „Lietuvos energija“ valdoma elektros skirstymo bendrovė LESTO trečiąjį šių metų ketvirtį tęsė tinklo modernizavimo projektus ir efektyvino klientų aptarnavimo tinklą. Tai leis toliau mažinti veiklos išlaidas ir įgyvendinti ilgalaikėje strategijoje numatytus tikslus, susijusius su didesniu tinklo patikimumu ir efektyvesne veikla. Per devynis šių metų mėnesius LESTO investavo 222 mln. litų – 11,5 proc. daugiau nei pernai. Beveik 96 mln.
2014-11-28

Prekybos tinklų klientų aptarnavimas prastėja

Paaiškėjo 2014 m. Lietuvos prekybos tinklų sektoriaus klientų aptarnavimo kokybės tyrimo rezultatai. Lietuvoje geriausiai klientus aptarnauja „IKI“, lyderio poziciją perėmęs iš „Prisma“ prekybos tinklo parduotuvių. Bendras visų prekybos tinklų klientų aptarnavimo kokybės vidurkis yra 82,1 % – toks rezultatas atitinka vidutinį aptarnavimo kokybės standartą. Palyginus su 2013 m., aptarnavimo kokybės lygis sumažėjo 7 procentiniais punktais.
2014-11-27

Trečdalis socialinių tinklų naudotojų jais susisiektų su įmonių klientų centrais

Ekspertai, dalyvavę Rygoje vykusiame „Adventus.lv“ surengtame tarptautiniame seminare „Klientų aptarnavimo srities naujovės“, pabrėžė, kad inovatyvių sprendimų naudojimas kontaktų centrų arba klientų aptarnavimo tarnybų veikloje yra viena iš pagrindinių veiksmingo organizacijų ir klientų bendravimo sąlygų. Ekspertai taip pat prognozuoja, kad ateityje vaizdo ryšio (video įrašų ir interneto online) vaidmuo šioje srityje tik didės, o visi komunikacijos kanalai bus sujungti į vieną IT platformą.
2014-05-20

„Kokybiškas“ klientas – gyvybiškai svarbus

Sugebėjimas sudominti savo klientus yra esminis įmonėms siekiant susikurti patikimų klientų bazę, tvirtina Airijoje veikiančios nepriklausomos rinkos tyrimų bendrovės „BMR Brand Keys“ direktorius Barry Jonesas. Rinkodara ir prekių ženklų kūrimas yra neatsiejami kiekvienos įmonės veiklos aspektai.
2012-08-29

R. Šeris palieka „Lintel“ vadovo pareigas

TEO įmonių grupei priklausančios bendrovės „Lintel“ generalinis direktorius Remigijus Šeris nusprendė nuo rugpjūčio 16 dienos palikti šias pareigas ir pasitraukti iš TEO įmonių grupės. Bendrovei laikinai vadovaus bendrovės Pardavimo projektų valdymo ir paslaugų plėtros departamento direktorius Gediminas Mažeika . Naujojo vadovo „Lintel“ ketina ieškoti konkurso būdu. „Lintel“ jau daugelį metų yra savo srities lyderė ir sėkmingai veiklą plėtojanti bendrovė.
2012-08-16
REKLAMA
REKLAMA
Į viršų