gintaras nakutis

Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „gintaras nakutis“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „gintaras nakutis“.

Kritikuojama keleivių vežimo autobusais reforma: dalis maršrutų „numirs“

Jau pusę metų vykdoma keleivių vežimo autobusais reforma kelia asociacijų ir savivaldybių atstovų nepasitenkinimą. Lietuvos keleivių vežimo asociacijos prezidentas Gintaras Nakutis tvirtina, kad tolimesnis reformos įgyvendinimas gali sunaikinti atokesnius maršrutus, nes jų neapsimoka įgyvendinti dėl ekonominių priežasčių. „Iš praktinės, įgyvendinamosios pusės matome, kaip yra įgyvendinama, kas gali būti.
2024-01-17

Prabilo apie griežtas priemones – kelionės į Baltarusiją galėtų baigtis čia ir dabar

Susisiekimo ministerija kreipėsi į Valstybės saugumo departamentą, prašydama įvertinti, kiek rizikinga vykdyti keleivių pervežimo veiklą autobusais į Baltarusiją, kuri laikoma Rusijos satelite ir sąjungininke kare prieš Ukrainą. Ministerija signalizuoja, kad gavusi įvertinimą, jog tokia veikla yra rizikinga, galėtų sumažinti keleivių vežimą į Baltarusiją arba iš viso atsisakyti maršrutų.

Jau galima prognozuoti, kada kils kita politinė krizė – tai bus balandį ir ji vėl palies Skuodį

Jeigu gyventojai norėtų įsigyti autobuso bilietą vykti iš vieno miesto į kitą balandžio mėnesiui, jie susidurtų su nemalonia realybe. Bilietai neparduodami nei internetu, nei stotyje. Taip nutiko, nes tolimojo susisiekimo autobusais vežėjai kariauja su Susisiekimo ministerija ir pastarajai pavaldžia Lietuvos transporto saugos administracija.

Niekas negalvojo, kad keleivių vežimas autobusais sukels tokias aistras: „Jūs suprantate, kad įlipa bobutė ir dar išpila trilitrinį pieno?“

Susisiekimo ministerijos pasiūlyta tolimojo susisiekimo autobusais reforma patiems vežėjams kelia nelabai malonius jausmus. Iš esmės ministerija panoro užtikrinti konkurenciją, kad į rinką galėtų ateiti naujų įmonių, bei papildomai pasiūlė įvairių kitokių pataisymų: įvedė reikalavimus autobusų amžiui, nustatė, kad autobusais būtų galima vežti judėjimo negalią turinčius žmones, pasiūlė leisti maršrutus pradėti ir pabaigti ne tik autobusų stotyse, bet ir oro uostuose ar geležinkelio stot...

Lietuvoje gali nelikti autobusų vairuotojų: „Šeimai net neužtenka, o kur jaunesni ateis, paskolos, viskas“

Lietuvoje po penkerių ar dešimties metų gali nelikti, kas vairuos autobusus. Jau šiuo metu, Keleivių vežimo asociacijos duomenimis, trūksta maždaug tūkstančio autobusų ir troleibusų vairuotojų. Be to, didžioji dalis turinčių teisę vairuoti autobusus ir troleibusus yra penkiasdešimtmečiai ir vyresni. Vairuotojai atkerta, kad jauni žmonės nenori sėsti prie autobuso vairo dėl menko atlygio už atsakingą darbą. Prie vairo Egidijui šiandien teks praleisti 8 valandas. Pusvalandį turės atokvėpio.

Vilnius Ukrainai pardavė 15 nenaudojamų troleibusų

 Ukrainos bendrovė už beveik 180 tūkst. litų įsigijo 15 nebenaudojamų Vilniaus troleibusų. Vilniaus miesto savivaldybės įmonė Vilniaus viešasis transportas trečiadienį aukcione pardavė 15 jau pusantrų metų nebenaudojamų troleibusų. Juos įsigijusi Ukrainos įmonė planuoja juos remontuoti. „Troleibusus nupirko įmonė iš Dnepropetrovsko.
2014-11-20

Sostinės viešojo transporto vadovas: vairuotojas neturėjo būti pervargęs

Sostinėje sekmadienio popietę įvykusi tragedija, per kurią po maršrutinio autobuso ratais žuvo močiutė su anūke, dar laukia, kada bus gauti itin svarbūs atsakymai ir išsklaidytos kilusios abejonės. Balsas.lt susisiekė su įmonės „Vilniaus viešasis transportas“, kurioje dirba 46 maršruto autobusą vairavęs vyras, atstovais. Įmonės generalinis direktorius Gintaras Nakutis atsakė į keletą su šia tragedija susijusių klausimų. – Kokia yra autobusą vairavusio darbuotojo situacija? – balsas.

Į Vilniaus gatves „mikriukai“ grįžta su nauja tvarka

 Lina Jakubauskienė, ebus.lt Gerai tai ar blogai, tačiau sostinės gyventojams, ko gero, teks visam laikui pamiršti mikriukus, kurie stodavo ant kiekvieno kampo, o bilieto iš vairuotojo tekdavo prašyte prašyti. Netrukus miesto gatvėse pasirodysiančiuose privačiuose mikroautobusuose galios ta pati elektroninio bilieto sistema, o už važiavimą miestiečiai galės atsiskaityti Vilniečio kortele. Sustoti mikroautobusai turės teisę tik viešojo transporto stotelėse.
2013-11-04

Mikroautobusai sostinėje. Būti ar nebūti?

Mikroautobusai, atsiradę šalies didmiesčių gatvėse vos tik suklestėjus laukiniam kapitalizmui, pamažu traukiasi, užleisdami vietą didiesiems autobusams. Vežėjai mikroautobusais perima tas funkcijas, kokios jiems tradiciškai skirtos civilizuotuose Europos miestuose – privežti keleivius iki pagrindinių maršrutų. Civilizuotuose kraštuose nėra Pasaulio miestuose įprasta, kad mikroautobusai nedubliuoja tų pačių maršrutų, kuriuose jau važinėja didieji autobusai, troleibusai ar tramvajai.
Lietuva 2013-04-11

Dalis sostinės autobusų persikraustys į Justiniškes

Sujungus bendroves „Vilniaus autobusai“ bei „Vilniaus troleibusai“ į vieną įmonę – „Vilniaus viešasis transportas“ – sostinės vežėjai ketina optimizuoti išlaidas ir dar labiau taupyti. Rida mažės Vienas iš būdų – vadinamosios nulinės transporto priemonių ridos mažinimas, įrengiant autobusų stovėjimo aikšteles skirtingose sostinės vietose. Tokią aikštelę žadama įrengti 2-ajame troleibusų parke Justiniškių gatvėje.
Lietuva 2013-01-09
REKLAMA
REKLAMA
Į viršų