automobilių taršos mokestis

Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „automobilių taršos mokestis“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „automobilių taršos mokestis“.

Automobilių taršos mokestis: staigiai prikelta ir vėl numarinta idėja

Daug aistrų dar visai neseniai kėlęs naujas automobilių taršos mokestis nugulė į neįgyvendintų valdžios pažadų kapinyną. Seimo atmestas projektas nebuvo iki galo numarintas, tačiau trims ministerijoms nepavykus susitarti, diskusijos dėl taršių automobilių vairuotojų siaubo užtilo. Aplinkos ministerija vėl iškėlė idėją grįžti prie nepopuliaraus sprendimo, bet šį kartą iniciatyvos rodyti nenori. Entuziazmo nerodo ir kitos ministerijos.

Paliestų šimtus tūkstančių vairuotojų: ruošia naujoves prieš automobilių taršą, tikrintų ne tik policija

Aplinkos ministras Simonas Gentvilas ne kartą į Seimą nešė pasiūlymus, kaip kovoti su automobilių tarša Lietuvoje, tačiau visi atsimušė į sieną. Parlamentarai atmetė tiek automobilių mokesčio idėją, tiek siūlymą išvyti iš šalies kelių labiausiai dūmijančius automobilius. Tačiau Aplinkos ministerija rankų nenuleidžia ir ruošia naujas iniciatyvas, kaip kovoti su teršėjais.

Palaidotas automobilių taršos mokestis: niekas nenori imtis, opozicija perspėja – pabėgti nepavyks

Daug diskusijų sukėlęs automobilių taršos mokestis gali ilgam nugulti stalčiuje. Po nesėkmės Seime iniciatyvos bent artimiausiu metu nesiruošia imtis nei Aplinkos, nei Susisiekimo ministerijos, o šaltinių teigimu, kritikos projektui negailėjo ir premjerės patarėjas. Visgi opozicija perspėja, kad pabėgti nuo sprendimų nepavyks, kadangi nesumažinus taršos, Lietuvai gresia nuobaudos iš Europos Sąjungos institucijų.

Štai ir viskas: automobilių taršos mokestis pakibo ant plauko, žada kitas priemones

Skandaluose dėl statybininkams galimai naudingų sprendimų įsipainiojęs aplinkos ministras Simonas Gentvilas pareiškė, kad ministerija atsisako įvedinėti automobilių taršos mokestį. Ministras pareiškė, kad toks naujas mokestis dabar bus jau kitų ministerijų ir Vyriausybės reikalas, nors pats ir yra Vyriausybės dalis. Ministras sako, kad pusė visos taršos galima panaikinti pričiupus vos 3-4 procentus pačių taršiausių automobilių ir jiems grasina dažnesniais patikrinimais keliuose.

Daug audrų sukėlęs automobilių taršos mokestis sugrįžta: jo kratęsis Gentvilas persigalvojo

Automobilių taršos mokestį miglose kuriam laikui palikę valdantieji šiemet, panašu, prie jo grįš jau netrukus. Vyriausybė šio mokesčio įstatymo projektą Seimui planuoja dar kartą pateikti jau balandį. Tiesa, kol kas projektas nėra registruotas, todėl sunku pasakyti, ar jis keisis nuo pernai ministrų kabineto įtvirtintos vizijos. Metų pradžioje valdančiųjų idėja įvesti kasmetinį automobilių taršos mokestį Seime suklupo neįveikusi pirmojo laiptelio – projektas buvo atmestas po pateikimo.

Automobilių taršos mokesčio klausimo nepamiršo: svarsto, ką dėl jo daryti

Seimui sausį atmetus pataisas dėl naujos automobilių taršos mokesčio, Vyriausybė kol kas nesvarsto naujo mokesčio varianto. Šiuo metu tik svarstoma, kokiu keliu eiti po to, kai mokesčiui Seime nebuvo pritarta.

Automobilių taršos mokesčio likimas kybo ant plauko: po smūgio Seime – Gentvilas pirštu beda į kitus

Automobilių taršos mokestis neperžengė Seimo barjero – parlamentarai po pateikimo jį atmetė. Projektas grąžintas tobulinti, o mokesčio projekto veidu tapęs aplinkos ministras Simonas Gentvilas viešai pareiškė, kad projekto nekeis ir už mokestį atsakingos Susisiekimo ir Finansų ministerijos. Ministerijos automobilio mokesčio idėją giria, bet apie jo ateitį kalba miglotai. Seimas praėjusią savaitę po pateikimo atmetė automobilių taršos mokestį.

Nepritarė automobilių taršos mokesčiui: perspėjo apie sankcijas Lietuvai ir rekomendavo pasižiūrėti filmą su DiCaprio

Seimas po pateikimo nepritarė metiniam automobilių taršos mokesčiui, projektas grąžintas iniciatoriams tobulinti. Aplinkos ministras teigė, kad transporto tarša yra labiausiai auganti, o nepriėmus mokesčio, Lietuvai gresia sankcijos. Kritikai teigė, kad taršos mokestis nesumažins, o tik taps dar didesne tarša gyventojams, kurie susiduria su kainų augimu. Už automobilių taršos mokestį po pateikimo balsavo 42 Seimo nariai, prieš – 35, 15 parlamentarų susilaikė.

Seimas turėjo imtis automobilio taršos mokesčio, bet dėl pykčių to nepavyko padaryti

Automobilių taršos mokestis keliasi į Seimą, tik jo kelyje randasi nemažai kliūčių. Dėl vidutiniškai po 140 eurų kasmet galimai mašinų savininkams kainuosiančio mokesčio pirmąkart balsuoti parlamentarai turėjo dar šią pavakarę. Tačiau dar prieš jį svarstant salėje aršią kritiką jam žėrė ne tik opozicija, bet ir valdančioji Laisvės partija. Ji projekto žada nepalaikyti. O galiausiai, kerštaudama valdantiesiems, opozicija klausimą iš darbotvarkės išvis išmetė.

Gentvilas pripažįsta, kad automobilių taršos mokestis gali keistis: pasakė, kaip kiekvienas gali jo išvengti

Sausį Seimo nariai grįš į parlamento posėdžių salę pratęstai rudens sesijai. Vienas pirmųjų projektų, kuris 2022-aisiais guls ant parlamentarų darbo stalo – automobilio taršos mokestis. Nors Laisvės partijos atstovai nevengia viešumoje kritikuoti koalicijos partnerių parengtos idėjos, Aplinkos ministras Simonas Gentvilas užtikrintas – pirminėje stadijoje palaikymo projektui Seimo salėje pakaks.
REKLAMA
REKLAMA
Į viršų