TV3

„Su draugu buvome Maltoje dar 2001-aisiais. Grįžęs iš šios nuostabios salos, pažadėjau žmonai, kad ją ten nuvešiu. Pažadą įvykdžiau praėjus dvylikai metų, jos gimtadienio proga. Po begalybės rūpesčių perkant naują butą nusprendžiau, kad reikia atitrūkti savaitei ir pagaliau tesėti savo pažadą“, – sakė ką tik iš savaitės kelionės po Maltą grįžęs populiarios LNK laidos „KK2 penktadienis“ vedėjas Žygimantas Stakėnas.

Pasak Žygimanto, savaitė Maltoje buvo fantastiškai gera. „Architektūra, miestai, istorija ir žydras žydras vanduo, kur tik pažvelgsi. Įsivaizduojate, Malta – labiausiai bombarduota pasaulyje šalis, o architektūra tokia, kad užima kvapą. Čia gyvena mažiau gyventojų nei Vilniuje, bet nesugebėjome visos salos pamatyti, į ją dabar grįšime su vaikais“.

Stakėnų šeima įsikūrė apartamentuose ant jūros kranto mažame Melliehos kaimelyje, toliau nuo triukšmingų gatvių ir klubų. Čia romantiškai vakarodavo balkonėlyje su taure šampano, išsikepę vietos turguje įsigytų žuvų, krevečių ar kalmarų.

Gražiausias salos vietas jiems parodė Stakėnų šeimos draugę vedęs maltietis. Jis kaip tik buvo grįžęs į tėvynę iš Australijos, kurioje dabar gyvena.

„Buvo fantastiška, kai savo gimtąją salą aprodo šiose vietose užaugęs žmogus. Užlipome ir ant uolos, nuo kurios gali pamatyti tolumoje plytintį Tunisą, nusitrenkėme į senovinėje pilyje vykstantį folkloro festivalį, vaikščiojome miškuose, susipažinome su Maltos televizijos darbuotojais, atsakingais už „Euroviziją“. Jie išgyrė šiemetinę mūsų dainą“, – apie įvykių ir įspūdžių kupinas atostogas pasakojo populiarus LNK laidų vedėjas.

Žygimantas džiaugiasi, kad per savaitę visiškai atitrūko nuo rūpesčių, o dabar vėl kibs į darbus.