• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

 Artėjant Šv. Valentino dienai prekybininkai visais būdais stengiasi pritraukti pirkėjus, siūlydami nuolaidas ir akcijas meilės dienos proga. Viena populiariausių Valentino dienos dovanų – kvepalai, taigi PriceOn.lt nusprendė atlikti tyrimą ir palyginti internetinių bei įprastų parduotuvių kvepalų kainas.

 Artėjant Šv. Valentino dienai prekybininkai visais būdais stengiasi pritraukti pirkėjus, siūlydami nuolaidas ir akcijas meilės dienos proga. Viena populiariausių Valentino dienos dovanų – kvepalai, taigi PriceOn.lt nusprendė atlikti tyrimą ir palyginti internetinių bei įprastų parduotuvių kvepalų kainas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Valentino diena yra viena labiausiai prekybininkų laukiamų švenčių, kuomet pardavimai gali šoktelėti nuo kelių iki keliasdešimties procentų. Įvairūs tyrimai rodo, kad dažniausiai šią dieną dovanojamos dovanos yra saldainiai, gėlės, juvelyriniai dirbiniai, kvepalai, įvairūs dovanų kuponai.

REKLAMA

Prekių kainų ir akcijų paieškos bei palyginimo portalas PriceOn.lt prieš Šv. Valentino dieną suteikė galimybę vartotojams palyginti parfumerijos gaminių kainas tarp internetinių ir įprastų parduotuvių. Tyrimo metu buvo surinktos kainos iš didžiausių šalies parfumerijos ir kosmetikos gaminių parduotuvių Lietuvoje: „Douglas“, „Parfum Express“, „Sarma“ ir didžiausios internetinės parduotuvės „Pigu.lt“.

REKLAMA
REKLAMA

„Į „PriceOn“ sistemą sukėlę kvepalų kainas iš visų didžiųjų parfumerijos parduotuvių pastebėjome ryškų kainų atotrūkį skirtingose parduotuvėse. Didžiausi kainų skirtumai užfiksuoti tarp internetinių ir įprastų parduotuvių, bet galima ženkliai sutaupyti ir palyginus kvepalų kainas skirtingose parfumerijos parduotuvėse“, – teigė PriceOn.lt direktorius Jurijus Laneckij.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

PriceOn.lt duomenimis kvepalų kainos skirtingose parduotuvėse gali svyruoti nuo kelių dešimčių ir net iki šimto litų. Pavyzdžiui, moteriški kvepalai Hugo Boss „Deep Red“ 50ml „Douglas“ parduotuvėje kainavo 195 Lt, „Parfum Express“ – 159 Lt, o internetinėje parduotuvėje Pigu.lt – 117 Lt, Olialiashop.lt galima įsigyti tik 90ml, tačiau jų kaina vis tiek žymiai žemesnė – 169 Lt. Tokių pavyzdžių galima surasti ir daugiau: Dolce&Gabbana „Light Blue“ 100ml kaina „Douglas“ parduotuvėje – 315 Lt, Pigu.lt – 214 Lt, „Parfum Express“ – 289 Lt, o Olialiashop.lt – 214 Lt, BVLGARI „Jasmin Noir“ 30ml „Parfum Express“ kainuoja 89 Lt, o „Douglas“ – net 205 Lt, tuo tarpu Olialiashop.lt didesnio tūrio buteliuko (50ml) kaina vistiek buvo žemesnė – 124Lt.

REKLAMA

„Pastebėjome, kad parduotuvių „Douglas“ ir „Sarma“ personalas mūsų darbuotojus pasitiko labai nenoriai, netgi turėjome didelių konfliktų su apsaugos darbuotojais. Nenuostabu, kad rinkoje, kur visi siekia sukurti pigiausio įvaizdį, kainų palyginimas yra ypatingai jautrus ir pardavėjams nerimą keliantis klausimas“, – kainų lyginimo patirtimi dalinosi J. Laneckij.

REKLAMA

Kas lemia didžiulius kvepalų kainų skirtumus?

Kvepalų kainų skirtumus lemia keli veiksniai: tiekėjas ir jo kainos, sandėliavimo išlaidos bei parduotuvių priežiūra ir jų reklaminės kampanijos. Šios išlaidos augina kvepalų kainą ir būtent pirkėjas turi jas apmokėti. Todėl savaime suprantama, kad internetinių parduotuvių kaina būna mažiausia, nes jos nepatiria išlaidų, kurias turi paprastos parduotuvės, pvz. patalpų nuoma.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pasak Olialiashop.lt vadovo Vaido Kančausko, kvepalų kainos internetinėse ir įprastose parduotuvėse skiriasi dėl kelių priežasčių. Viena iš pagrindinių jų – elektroninei parduotuvei nebūtina išlaikyti prabangiai įrengtų parduotuvės patalpų. Kita priežastis leidžianti internetinėms parduotuvėms pasiūlyti pirkėjams mažesnę kainą – mažesni prekių likučiai, sandėliuojamos tik populiariausios prekės ir dėl to mažėjančios sąnaudos.

REKLAMA

„Mažesnę kainą pirkėjams mes galime pasiūlyti ir todėl, kad mes sutaupome sandėliavimo ir reklamos išlaidoms. Prekiaujant internetu nebūtina turėti didelio kiekio prekių savo sandėlyje. Būtina turėti tik gerą tiekimo tinklą, kad esant poreikiui, savo prekių atsargas galėtume operatyviai papildyti. Taip pat, internetinės parduotuvės neturi įsipareigojimų platintojams ir gamintojams dėl reklamos ir kitų prekybos palaikymo išlaidų, kuomet nemaža dalis oficialių platintojų privalo skirti dalį savo biudžeto tam tikrų prekinių ženklų reklamai. Mes reklamuojame tik tas prekes, kurių klientai nori“, – kalbėjo V. Kančauskas.

REKLAMA

Parfumerijos parduotuvės „Parfum Express“ rinkodaros vadovė Lina Solominienė taip pat teigė, kad didžiausią įtaką kvepalų kainų skirtumams daro išlaidos patalpų nuomai bei turimi tiekėjai.

„Parfum Express“ pasirinkta strategija leidžia optimizuoti išlaidas patalpų nuomai ir personalui. Taip pat, mes nuolatos ieškome naujų tiekėjų, galinčių pasiūlyti mažesnes kainas, todėl ir savo klientams galime pasiūlyti mažesnes kainas nei kitose parfumerijos parduotuvėse“, – teigė L. Solominienė.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų