• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuvoje sportuoja tik kas 10-tas gyventojas, o moterys tai daro net 4 kartus rečiau nei vyrai. Dažnai su vyriškumu ir prakaito kvapu sportą siejančios moterys sportuodamos jaučiasi nestilingos, neseksualios bei stokojančios žavesio, todėl vengia užsiimti aktyvia fizine veikla. Žinoma stilistė Agnė Skripkinaitė ragina dailiosios lyties atstoves pamiršti vyraujančius stereotipus – sporto mada šiuo metu yra viena populiariausių ir ja seka net žymiausi dizaineriai. To pamiršti neleis vienos dienos „Sportland ir Impuls treniruočių stovykla“, kurioje moterys kviečiamos trumpam iškeisti kelnes į sijoną ir sportą pažvelgti žaismingai.

Lietuvoje sportuoja tik kas 10-tas gyventojas, o moterys tai daro net 4 kartus rečiau nei vyrai. Dažnai su vyriškumu ir prakaito kvapu sportą siejančios moterys sportuodamos jaučiasi nestilingos, neseksualios bei stokojančios žavesio, todėl vengia užsiimti aktyvia fizine veikla. Žinoma stilistė Agnė Skripkinaitė ragina dailiosios lyties atstoves pamiršti vyraujančius stereotipus – sporto mada šiuo metu yra viena populiariausių ir ja seka net žymiausi dizaineriai. To pamiršti neleis vienos dienos „Sportland ir Impuls treniruočių stovykla“, kurioje moterys kviečiamos trumpam iškeisti kelnes į sijoną ir sportą pažvelgti žaismingai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Galima drąsiai teigti, jog sportas šiuo metu yra labai madingas, o sportinio stiliaus elementai yra trokštami ne tik sporto salėje, bet ir kasdienėje ar net puošnioje aprangoje – tai įrodo ir neseniai praūžusios mados savaitės, – sako stilistė ir mados žurnalo „Fmag“ vyr. redaktorė Agnė Skripkinaitė. – Net pasaulio stileivos pakvaišusios dėl sporto mados – įsivaizduokite, kokia atgaiva prie suknelės apsiauti ryškiaspalvius sportinius batelius vietoj kojas kankinančių aukštakulnių!“ Norinčioms neatsilikti nuo mados tiek sporto salėje, tiek ir gatvėje, stilistė siūlo rinktis kuo ryškesnes spalvas ir nevengti aksesuarų: plaukų juostelių ar riešinių. A. Skripkinaitė taip pat atkreipia dėmesį, kad šį sezoną klasikinius švarkelius keičia sportiniai. Pasak „Sportland“ tinklo rinkodaros vadovės Justinos Barauskaitės, nauja sporto apranga motyvuoja moteris sportuoti ir siekti rezultatų, todėl kūrėjai nuolat atsižvelgia į vyraujančias mados tendencijas ir jas pritaiko naujausioms kolekcijoms. „Ryškios spalvos vis dar laikosi sporto mados olimpo viršūnėje, tačiau šių metų kolekcijos pasipildė ir pastelinėmis spalvomis: švelnia persikine, blukinta žalia, violetine, prigesusia rožine bei žydra. Taigi, pavasarį sporto sales ir parkus užplūs moterys, derinančios ypač ryškias spalvas su pastelinėmis, nepamiršdamos įterpti ir geometrinių raštų, kurie šį sezoną ypač madingi.“ J. Barauskaitė atkreipia dėmesį, kad naujausios kolekcijos pasižymi ne tik spalvų bei detalių įvairove, bet ir technologijų inovacijomis – „kvėpuojančiomis“, besiūlėmis medžiagomis, priglundančiomis ir išryškinančiomis kūno linijas.

REKLAMA

Treneriai pastebi, kad moterims ypač reikia paskatinimo ir motyvacijos, todėl jos dažniau renkasi grupinius sporto užsiėmimus: matydamos aplink daugiau plušančių žmonių, jos įgauna daugiau pasitikėjimo savimi („jeigu gali kiti, vadinasi, galiu ir aš“). Sporto ir sveikatingumo klubų „Impuls“ sporto dalies vadovė Žaneta Valainienė teigia, kad renginiu, kuriame vienu metu sportuos būrys dailiosios lyties atstovių, tikimasi įrodyti moterims, kad net ir sportuodamos jos atrodo žaviai. Moterys, norinčios paneigti mitą, jog sportas – vyrų laisvalaikio užsiėmimas, kviečiamos prisijungti prie „Sportland ir Impuls treniruočių stovyklos“, kuri vyks kovo 1 d., 13-15 val., PC „Panorama“ -1 aukšte (pagrindiniame hole). Masinius užsiėmimus ves geriausi Lietuvos treneriai, o pertraukų metu dalyvių laukia žaidimai bei dovanos. Nemokama registracija į renginį: http://www.sportland.lt/registracija-i-rengini

Tarptautinis prekybos sporto ir laisvalaikio prekėmis tinklas „Sportland“ atstovauja tokiems pasauliniams prekių ženklams, kaip „Nike“, „Converse“, „O'neill“, „Timberland“, „Helly Hansen”, „K2“, „The North Face” ir kt. Šiuo metu Baltijos šalyse veikia 47 prekybos tinklo „Sportland“ parduotuvės, iš jų 12 – Lietuvoje.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų