REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
100
Stilingame renginyje susibūrė žinomos moterys: domėjosi grožį ir jaunystę puoselėjančiomis dovanomis

Grožio ir mados viešųjų ryšių agentūra „Polhem PR Lithuania“ kalėdiniame įkarštyje pakvietė pramogų pasaulio atstoves ir tinklaraštininkes į jau dešimtąjį sezono naujienų pristatymą –„Polhem Press Day“. 

100

Grožio ir mados viešųjų ryšių agentūra „Polhem PR Lithuania“ kalėdiniame įkarštyje pakvietė pramogų pasaulio atstoves ir tinklaraštininkes į jau dešimtąjį sezono naujienų pristatymą –„Polhem Press Day“. 

REKLAMA

Renginio viešnios turėjo išskirtinę galimybę pirmos iš arti susipažinti su tiek gerai žinomų, tiek dar neatrastų prekės ženklų inovacijomis. 

Šventiška nuotaika mėgavosi ir naujienomis domėjosi verslininkės Inga Žuolytė, Indrė Trusovė bei Dovilė Urbanaitė, vizažo meistrės  Justina Gafaro ir Oksana Pikul, stilistės Irina Sinė, Santa Mišenytė ir Viltė Kinderevičiūtė, mados bei laisvalaikio tinklaraštininkės Gabrielė Gzimailaitė, Ieva Swan, Anžela Adamovič – Gečienė ir daug kitų.

„Press Day“ yra unikalus, du kartus per metus organizuojamas renginys, kuriame suburiame grožio ir mados prekės ženklus, tam, kad skirtingų sričių nuomonės formuotojams bei žiniasklaidai pristatytų savo produkcijos išskirtinumus.

REKLAMA
REKLAMA

Nuomonės formuotojai, savo ruožtu, dalinasi atrastais favoritais su savo sekėjais bei skaitytojais.

Tikslinei auditorijai tinkamai pristatytas prekės ženklas ar naujiena gali sulaukti tiek matomumo, kiek sulauktų per mėnesį, o gal net sezoną – priklauso nuo įsitvirtinimo rinkoje“ – apie renginio koncepciją pasakojo agentūros vadovė Ugnė Petrauskaitė.

REKLAMA

Dalindamasi patirtimi sukaupta apie prekės ženklų komunikaciją  U. Petrauskaitė neslėpė, jog žmonių pirkimo įpročiai smarkiai pasikeitė.

„Potencialus produkto pirkėjas dabar yra linkęs ilgiau stebėti jo reklamas socialinėje erdvėje ir žiniasklaidoje prieš nusprendžiant pirkti.

Pirkėjas tapo selektyvesnis – dar prieš metus galėjome sakyti, jog vartotojas yra linkęs nusipirkti norimą produktą, pamatęs jį skirtinguose kanaluose: nuomonės formuotojo paskyroje, ads reklamoje, naujienų portale.

Šiandien norint savo produktą parduoti, reikia potencialiam  pirkėjui jį skirtinguose kanaluose parodyti daug daugiau kartų. Nuomonės formuotojų marketingas tapo itin efektyvus to įrankis“ – pasakojo komunikacijos specialistė.

REKLAMA
REKLAMA

Kalbėdama apie kalėdinių dovanų tendencijas, U. Petrauskaitė įvardino populiariausią kategoriją – grožį ir jaunystę puoselėjančias ir akiai mielas dovanos: „Ieškodami grožio produktų bei dovanų idėjų, pirkėjai atsižvelgia ne tik į jų kokybę, sudėtį ir paskirtį, bet ir pateikimą – kad tai taptų dovana ne tik sveikatai ir grožiui, bet ir akims.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų