"Ar galima nufilmuoti Jūsų pėdas?", - šiuo netikėtu pasiūlymu buvo sutikti analogų Lietuvoje neturinčio sporto konsultacijų centro „4 Active“ atidarymo šventės svečiai. Šis, ką tik sostinėje duris atvėręs centras, vienintelis Lietuvoje turi žmogaus kūno mechaniką tiriančias technologijas leidžiančias profesionaliai ir individualiai parinkti tinkamą avalynę.
Dažnai pirkdami batus vadovaujamės mados tendencijomis, savo bei kitų žmonių nuomone. Pasirodo, šito nepakanka, jei norime, kad pasirinktas apavas mums tiktų idealiai ir nekenktų sveikatai.
Tuo įsitikino ne viena šio centro atidaryme dalyvavusi Lietuvos garsenybė. Tarp jų ir garsus šokėjas Deivydas Meškauskas. Iš pradžių ant bėgimo takelio bėgęs basomis, vėliau nuo lentynos jis išsirinko naujus, lengvus, labiausiai į akį kritusius sportinius batelius. Deja, garsaus šokėjo nuojauta jį apgavo. Specialios technologijos užfiksavo, kad su naujais batais pablogėjo D. Meškausko pėdos nuokrypis, tad jie šokėjui visiškai netiko.
Daug judantiems ir aktyvų gyvenimo būdą mėgstantiems žmonėms ypač svarbu tinkamai parinkta avalynė, nes ji ne tik mažina traumų tikimybę, bet ir leidžia išvengti sveikatos problemų.
"Norime, kad sportinę bei laisvalaikio avalynę žmonės vertintų profesionaliai. Pažiūrėkite, kiek kiekviename mieste yra odontologų ir kaip žmonės rūpinasi savo dantimis. O kiek dėmesio skiriama pėdoms? Dėl netinkamos avalynės, netaisyklingos eisenos organizme vyksta įvairūs neigiami pokyčiai. Manome, kad pirkėjams nepakanka tokios konsultacijos: "gražu" ar "tinka". Tik specialių technologijų pagalba galima ištirti, kokie batai reikalingi kiekvienam. Visi esame skirtingi, todėl, kiekvienam iš mūsų būtinas individualus parinkimas", - pasakoja „4Active“ vadovas Vilmantas Aušra.
Judesio analizės metu ištiriama ne tik pėda, bet ir visos kojos, stubro judesiai, kaip jos veikia kitas kūno dalis. Vadovaujantis šiuo principu parenkama tinkamiausia avalynė ir vidpadžiai. Šis tyrimas tinkamas bet kokio amžiaus žmogui: ir kamuolį lauke spardantiems mažyliams, ir pasivaikčiojimus lauke mėgstantiems senjorams.
„Niekada nebrukame ir nesiūlome vieno ar kito prekės ženklo avalynės. Tik technologijos gali patikslinti, ko reikia individualiam pirkėjui. Gal užteks pakeisti tik vidpadį, ar sustiprinti kai kuriuos raumenis, kad eisena būtų taisyklinga, todėl analizės pabaigoje klientas gauna patarimus, kaip to pasiekti", - pasakojo centro vadovas.
Naujame centre bus ne tik atliekami analogų Lietuvoje neturintys tyrimai, bet ir organizuojami seminarai, paskaitos, diskusijos, analitiniai posėdžiai, kurie bus aktualūs bet kurios sporto šakos atstovams.
„Ne kartą po varžybų iš trenerių girdime, kad sportininkai nebuvo tinkamai psichologiškai pasiruošę, todėl pergalė juos aplenkė. Reikia pripažinti - sporto psichologija Lietuvoje dar labai silpnai išvystyta. Norime padėti žmonėms gilinti sporto žinias bei padėti profesionaliau suprasti, kas iš tiesų vyksta varžybų metu. Šalia sportininkams aktualių seminarų ar diskusijų organizuosime varžybų analizes profesionaliame lygmenyje. Turime galimybę „sukarpyti“ vaizdą ir analizuoti kiekvieno sportininko atliktus veiksmus – ar jis atliko trenerio jam skirtą užduotį, kur padarė klaidą ir t. t.“, - planais dalijosi centro vadovas.
Centro atidarymo šventėje vyko ir kastingas, kurio metu buvo renkami „Active“ prekinio ženklo veidai. Mažieji modeliai demonstravo naujas sportinių drabužių kolekcijas.
Užsakymo numeris: 9863.