Šokėjas Justinas Mejeris vasario viduryje išvyko paatostogauti į Maltą. Išvykęs su geru draugu, ji tikėjosi gero oro, tačiau įvyko priešingai – visas tris dienas be perstojo pylė kaip iš kibiro. Vis dėlto vyrai nepasidavė blogai nuotaikai ir patyrė daugybę gerų įspūdžių. Pašnekovas portalui tv3.lt papasakojo apie kiek nuvylusią kelionę, ekstremalius nuotykius, ir per Atlantą plaukiantį bičiulį Aurimą Valujavičių.

Su draugu, atlikėju Norbertu apsilankęs nedidukėje Viduržemio jūros šalyje Maltoje, kurioje susitinka Europos ir Afrikos kultūros, Justinas Mejeris tikina ieškojęs saulės spindulių. Tačiau tąkart taip nepasisekė.

Vyras atskleidė, kad kelionė nebuvo tokia, kokią planavo – dėl oro sąlygų didžiąją laiko dalį jiems teko praleisti viešbutyje, o ne tyrinėjant šalį.

„Labai daug Europos esu apkeliavęs ir pagalvojau, kad labai daug kur esu buvęs, todėl reikia važiuoti ten, kur dar nebuvau. Malta buvo viena iš tų vietų. Labai norėjau pažiūrėti, kaip atrodo jos kraštovaizdis, visa kultūra.

Kitas dalykas, tai labai norėjome gauti bent kažkiek saulės, nes tuo metu Lietuvoje buvo labai niūrus laikotarpis be saulės, todėl norėjosi pabūti kur nors šilčiau. Bet iš tiesų gavosi atvirkščiai – ten buvo dar prastesnis oras, didelės audros. Dėl jos nieko negalėjome daryti, niekur negalėjome eiti, nes viskas buvo uždaryta. Aplink Maltą tuo metu vyko tornadai, tai nenorėjome rizikuoti“, – tikino jis.

Vis dėlto galvų jie nenuleido ir stengėsi kelionėje patirti tiek, kiek tik gali.

„Turėjome išsikėlę daug tikslų, vietų, kurias norėjome aplankyti. Pirmąją dieną apsilankėme Valetos mieste, jis paliko labai didelį įspūdį. Kitas dienas, deja, teko daugiau likti viešbutyje.

Per tą laiką spėjome tik pamatyti, kad labai gerai sutvarkyti paplūdimiai, o šalį gražina įspūdingi pastatai, kurie man labai priminė Portugaliją. Jų senamiestis tikrai nuostabus – ten tikrai yra į ką pasižiūrėti. Tik labai gaila, kad pritrūko laiko mums jį visą iššukuoti. Smagu, kad kiekviena miesto gatvė yra skirtinga – daug įkalnių, nuokalnių“, – šypsosi vyras.

„Su Norbertu kalbėjome, kad į Maltą teks grįžti dar vasarą ir išbandyti visus malonumus. Nes mes girdėjome, kad toje šalyje 300 dienų per metus šviečia saulė, o mes pataikėme būtent tuomet, kai ten lijo. Tačiau ten tikrai yra ką pamatyti – jie garsūs savo kraštovaizdžiu. Smagu, kad iš Lietuvos ten yra tiesioginis skrydis, tad galima atskristi tikrai labai greitai“, – pridūrė jis.

Kelionės – proga atsipalaiduoti

Pats Justinas pripažįsta – kelionės jo gyvenime itin svarbios. Nors ir jis apkeliavo Europos žemyną labai daug kartų, vis dėlto neneigia norintis atrasti kažką, ko dar nematė.

„Aš norėčiau ten, kur mažiausiai buvau. Italijoje esu buvęs gal 6 kartus, tad ten tikrai labai atsibodę. Gruodžio mėnesį buvau išvykęs į Afriką, Zanzibarą. Ten man buvo kultūrinis šokas gerąja prasme. Ten pabuvęs supratau, kaip mes gerai gyvename. Ten tikrai norėčiau grįžti. Taip pat man labai patiko Amerika, o labiausiai – Los Andželas, nes ten man tokia ramybė. Tai vietai jaučiu didelę nostalgiją.“

Vyras atviras – per keliones jis gali vėl atsipalaiduoti ir nusiraminti, tarsi pabėgti nuo kasdienės rutinos.

„Per keliones aš jaučiu tamybę ir atsipalaidavimą. Kartais tikrai to reikia, nes užgriūna intensyvūs darbai ir spaudimas. Kelionėse aš tarsi prisigeriu energijos, naujų idėjų. Norinti pasiekti gerų rezultatų, pailsėti tikrai būtina“, – sako jis.

Nesu toks ekstremalas

Socialiniuose tinkluose šokėjas dalijasi ir nuotraukomis su per Atlantą šiuo metu plaukiančiu Aurimu Valujavičiumi. Jis tikina – iki Aurimo ekstremalumo jam dar toli.

„Pamenu, kad jis man jau labai seniai buvo sakęs, kad apiplauks aplink Atlantą. Tada maniau, kad jis beprotis. Iš pradžių juo netikėjau, bet jis man sakė, kad tai padarys. Bet tikėjau juo – jis visada padaro tai, kam ryžtasi. Tikrai tikiu, kad jam pavyks pasiekti finišo tiesiąją. Aš aš ryžčiausi tokiai avantiūrai? Nežinau, nes nesu toks ekstremalas. Bet svarstėme, kad ateityje galbūt ryšimės panašiam nuotykiui, – šypsosi pašnekovas. – Nesu ekstremalas – mėgstu nuotykiauti ramiau. Tačiau su dviračiu mielai apvažiuočiau kokią nors šalį. Esu tikras gamtos žmogus.“

A. Valujavičiaus šia kelione siekia vienviete irkline valtimi perplaukti Atlanto vandenyną nuo Europos iki Šiaurės Amerikos žemyno per 110 dienų ar greičiau ir tokiu būdu paminėti 90-ąsias S. Dariaus ir S. Girėno skrydžio metines, užfiksuoti Lietuvos ir pagerinti pasaulio rekordą.

Tai įgyvendinęs, keliautojas taps pirmuoju tokį maršrutą įveikusiu lietuviu ir trečiuoju žmogumi pasaulyje.