Garsusis Kinijos Šaolinio vienuolynas atidarė interneto parduotuvę, kad parduotų savo gaminius.
Parduotuvė, pavadinta „Šaolinis - džiaugsmo vieta“, atidaryta populiariame Kinijos prekybos tinklalapyje www.taobao.com, siūlo įsigyti įvairių prekių - sportinių marškinėlių, batų, skirtų avėti namie, arbatos.
Pageidaujantieji gali įsigyti ušu vadovėlį už 9,999 juanių (3,2 tūkst. litų) ir nusipirkti porą „ekologiškų“ valgymo lazdelių už 29 juanius (9 litus).
Vienuolynas jau ne pirmą kartą imasi verslo. Tarp Šoalino verslo iniciatyvų - ušu, ypač kung fu, kovos meno demonstravimas visame pasaulyje, kino juostų filmavimas ir realybės šou televizijoje.
Vienuolynas, kuris yra Henano provincijoje Kinijos centre, taip pat įkvėpė vietos administraciją leisti turizmo aktyvų akcijas.
2006 metais Šaolinis buvo griežtai kritikuojamas, kai jo vyresnysis buvo apdovanotas ištaigingu automobiliu už pagalbą vietos turizmo pramonei, kuri atneša nemažas pajamas miestui.
Tačiau Kinijos interneto vartotojus, atrodo, ne itin nudžiugino komercinis Šaolinio siūlymas.
„Vienuolynas darosi vis mažiau patrauklus - parašė vienas jų naujienų svetainėje trečiadienį - Šaolinyje yra besijuokiančio Budos statula. Jeigu jis pamatytų, ką vienuolynas daro mūsų dienomis, nesu tikras, ar jis toliau juoktųsi“.