Kaip rašo „People“, artėjant rudeniui nutrūksta Meghan Markle ir princo Harry bendradarbiavimo sutartis su „Netflix“. Pastaroji baigs galioti jau šių metų rugsėjį. Kaip skelbia „The Sun“, tai buvo abipusis sprendimas – be pykčių ar konfliktų.
Sasekso hercogas ir hercogienė sutartį su srautinio transliavimo milžine pasirašė 2020 metais, o jos vertė siekė maždaug 100 milijonų JAV dolerių. Tačiau dabar, kai kontrakto galiojimo laikas artėja prie pabaigos, aiškėja, jog sutartis nebus atnaujinta.

Pasak „Hollywood“ šaltinių, šis sprendimas atspindi pokyčius pačios „Netflix“ verslo strategijoje – bendrovė vis dažniau atsisako plataus masto kelių projektų sandorių, orientuodamasi į labiau lanksčius susitarimus. Panaši situacija įvyko ir su Baracko bei Michelle Obamų prodiuserine kompanija „Higher Ground“, kurios pradinė sutartis taip pat buvo sumažinta iki pirmumo teisės sandorio.
„Tarp šalių nėra jokios įtampos, – patvirtino šaltinis leidiniui „The Sun“. – Tiesiog viskas natūraliai pasibaigė.“
Visgi tai nereiškia, kad Meghan ir Harry ateityje daugiau nedirbs su „Netflix“. Jau šį rudenį platformoje pasirodys antroji Meghan gyvenimo būdo laidos „With Love, Meghan“ dalis.
Milijonai peržiūrų, bet tendencija aiški
Naujausioje „Netflix“ įsitraukimo ataskaitoje, apimančioje pirmąją 2025 m. pusę, matoma, kad „With Love, Meghan“ užėmė 383 vietą, surinkusi 5,3 mln. peržiūrų. Tuo tarpu dokumentika „Polo“, kurią prodiusavo princas Harry ir Meghan, buvo žiūrėta 500 tūkst. namų ūkių ir užėmė kuklią 3436 vietą.
Nepaisant to, poros 2022 metais išleista dokumentika „Harry & Meghan“ iki šiol išlieka pačiu sėkmingiausiu „Netflix“ dokumentiniu debiutu.
„Netflix elgėsi strategiškai – jie išnaudojo visą bangą su pirmuoju dokumentiniu serialu, kuris tapo vienu labiausiai aptariamų projektų pasaulyje, – „The Sun“ sakė šaltinis. – Jie neapgailestauja – gavo puikius rezultatus, bet tai ir buvo aukščiausias taškas.“
Praėjus vos savaitei po „With Love, Meghan“ premjeros – kovo 12-ąją – laida pateko į pasaulinį „Netflix“ TOP10, užimdama 10 vietą ir per trumpą laiką pasiekusi 2,6 mln. peržiūrų bei 12,6 mln. valandų žiūrėjimo. Jungtinėje Karalystėje ji pakilo net iki 7 vietos.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!