Organizatorių teigimu, pastarųjų metų patirtis rodo, kad daugiau nei 60 proc. bilietų išgraibstoma per kelias savaites iki festivalio. Daugiausiai išankstinio dėmesio sulaukia komedijų, kritikų ir meistrų programų filmai, o po pirmųjų atsiliepimų užsipildo beveik visi festivalio kino seansai. Šiais metais kino gerbėjų alkį dar iki oficialios prekybos pradžios kovo 1-ąją pajuto net ir festivalio rėmėjai, dovanojantys bilietus savo socialinio tinklo paskyroje.
„Išankstinių bilietų pirkimo pikas kiekvienais metais jaučiamas įvairių akcijų metu – šiemet intensyviausiai bilietai turėtų būti graibstomi pirmąją kovo dekadą.“, – teigia tarptautinio festivalio „Kino pavasaris“ direktorė Vida Ramaškienė.
Ji prognozuoja, jog greičiausiai turėtų tirpti bilietai į jau išgarsėjusius ar tarptautinį pripažinimą pelniusius filmus „Nimfomanė“, „Nebraska“, „Glorija“, „Dalaso klubas“, „Didysis meistras“, „Lošėjas“, „Raudona šeima“, „Notre – istorijos pabaiga“ bei „Groja Liuvinas Davisas“. Tiesa, pasitaiko ir paradoksų, kai filmas, kurio negarsina režisierių ir aktorių vardai, patraukia žiūrovų dėmesį ir, žiniai sklindant iš lūpų į lūpas, bilietų pardavimai staiga išauga. Tokiais juodaisiais festivalio arkliukais gali tapti kino juostos iš egzotiškų šalių – Irano, Filipinų ar Australijos.
Susidomėjimą festivaliu teigia pajutę ir pagrindiniai „Kino pavasario“ rėmėjai ERGO draudimo bendrovių grupė. Pasak ERGO Rinkodaros skyriaus vadovo Lietuvoje Irmanto Šerio, socialiniame tinkle „Facebook“ skelbiamas konkursas, kurio metu galima laimėti bilietus į festivalį, sulaukė itin didelio susidomėjimo.
„Nors tai yra bene pirmoji galimybė įgyti bilietus, konkursą organizavome norėdami suteikti šansą sudalyvauti festivalyje kuo platesniam ir įvairesniam žmonių ratui. Pamatyti naujausius kokybiškus, kruopščiai atrinktus filmus yra šauni alternatyva masiniam skoniui, kasdien matomam televizoriaus ekrane. Jeigu kažkam tokia dovana atvers duris į magišką tikro kino pasaulį – tai nuostabu“, – pasakojo I. Šerys. Iš viso ERGO padovanos 160 bilietų į „Kino pavasario“ seansus.
„Mūsų festivalio žiūrovas išsiskiria savo skoniu – jam patinka nekomercinis, solidus ir subtilus kinas. Įprastai kino teatruose daugiau lankosi jauni žmonės, o į „Kino pavasarį“ susirenka labai įvairi – tiek amžiumi, tiek pomėgiais – publika, kuriai svarbu ir festivalio atmosfera, ir diskusijos, ir kokybiškas, įkvepiantis kinas. „Kino pavasaris“ tai ir siūlo – platų repertuarą, kuriame net pretenzingiausi kino gurmanai ras, ką išsirinkti“, – pasakojo V. Ramaškienė.
„Kino pavasaris“ šiemet vyks devynioliktąjį kartą. Vilniuje ir Kaune vyksiantys renginiai prasidės kovo 20 dieną ir tęsis iki balandžio 3 dienos.