Kultūros sekretorė Prisana Pongtatpitakkul užsipuolė „Nok Air“ dėl pernelyg seksistinės reklamos: „Šis kalendorius parodo, kad kai kurie verslo operatoriai vis dar laikosi įsikibę šio metodo – moterų kūnus naudoti kaip viešųjų ryšių ar reklamos įrankius. Jiems trūksta socialinės ir kultūrinės atsakomybės jausmo, jie nepaiso socialinių ir kultūrinių pasekmių – ypač moters orumo.“ P. Pongtatpitakkul atkreipė dėmesį, kad šis atvejis puikiai paaiškina, kodėl užsieniečiai yra susidarę neigiamą požiūrį apie Tailando moteris ir kad visa Tailando visuomenė turėtų susitelkti sprendžiant šią problemą.
„Nok Air“ kalendoriuje nusifotografavo 12 merginų – kiekvienam mėnesiui po vieną, o leidinio viršelyje jos visos kartu stovi priešais lėktuvą, apsivilkusios tik geltonais maudymosi kostiumėliais. 300 kalendorių „Nok Air“ ketina išdalinti savo „Facebook“ profilio gerbėjams.
P. Pongtatpitakkul pripažino, kad bendrovė turi teisę rengti tokias reklamos kampanijas ir Klutūros ministerija negali jos bausti, tačiau informavo, kad kultūros ministerija su reklamos agentūrų atstovais, viešųjų ryšių kompanijomis ir žiniasklaidos priemonėmis ketina rengti diskusijas, kaip spręsti šią problemą, kai moterų kūnai naudojami komercijai.