Lietuvoje šią neišnaudotą drabužių nišą papildo naujas prekės ženklas „Body Talk“. Vasario mėnesį startavęs prekės ženklas pristato pirmąją savo kolekciją, kurioje dominuoja moteriškumą atskleidžiantys triko.
„Bodžius atradome jau seniai, tačiau pastebėjome, kad Lietuvoje įsigyti kokybiškų, stilingų, įdomesnėmis detalėmis dekoruotų bodžių yra sudėtinga. Taigi sumanėme sukurti tokius drabužius, kuriuos mielai kasdien dėvėtume pačios ir mūsų draugės. Mes manome, kad bodis – naujieji moterų džinsai – atrastas iš naujo, patogus ir prie visko lengvai priderinamas“, – pasakoja prekinio ženklo „Body Talk“ kūrėjos Rasa Malinauskaitė ir Veta Armonaitė.
Pirmąją „Body Talk“ kolekciją pristato vienai dienai modeliais tapusios žinomų leidinių stilistės: Lina Bernotaitytė („L’Officiel Mada“), Barbora Adamonytė („Lamų slėnis“), Aušra Žilovaitė (Fmag.lt). Fotosesijoje atskleidžiama, kaip arčiausiai kūno esantis, moters paslaptis slepiantis triko gali būti lengvai derinamas su kitais drabužiais ir moteriai padėti sukurti daugybę skirtingų įvaizdžių.
„Bodžiai dažnai būdavo suvokiami tik kaip apatinis ar labai kasdienis moteriškas drabužis. Vis dėlto, devintąjį dešimtmetį į aukštąją madą juos atvedė tokie dizaineriai kaip Donna Karan ir Azzedine Alaia. Kurį laiką primirštas, prieš keletą metų bodis ir vėl sugrįžo ant podiumų, tad tikiuosi, kad moterys įvertins šį praktišką bei labai moterišką rūbą ir atras jam vietą savo garderobe“, – teigia „L’Officiel Mada“ žurnalo stilistė L. Bernotaitytė.
Medvilninės glaustinukės ir aksesuarai yra skirti komfortą ir savitą stilių vertinančioms miestietėms, kurioms drabužiai yra būdas atskleisti savo asmenybę. Pasaknaujo prekės ženklo kūrėjų, kiekviena glaustinukė yra tarsi aksesuaras su unikalia, dėmesį atkreipiančia detale. Kiekvienas kolekcijos triko, priderintas prie tinkamos aprangos, gali tapti dalykinės aprangos pagrindu ar nepakeičiama prabangaus įvaizdžio dalimi.